Sollana reclama vacunes per als veïns de més de 60 anys que no han sigut citats

 

La Generalitat ha conclòs la citació de tots els majors de seixanta anys i trasllada la responsabilitat de vacunar a les persones que no han sigut citades per diferents motius als centres de salut de cada municipi, però no arriben les suficients vacunes.

És la protesta de l’Ajuntament de Sollana, que manté una incidència molt baixa des de fa mesos. «Esperem que Sanitat solucione este error com més prompte millor i puguem acabar de vacunar als nostres veïns», lamenten des de la regidoria de Sanitat. Un error que la Conselleria ni assumeix ni ha solucionat fins al moment, segons apunten.

Després de traslladar a Salut Pública les nombroses queixes de veïns que no havien sigut vacunats quan els tocava, van aconseguir que enviaren vials al Centre de Salut de Sollana per a vacunar als majors de 60 que encara no havien rebut la primera dosi, però no els suficients. Hi ha encara prop de 50 veïns d’esta cohort d’edat esperant la seua vacuna.

El punt de vacunació de Benifaió inocula 1260 dosis en la primera setmana
 

Així mateix, Laura Fortea, regidora de Sanitat, lloa el bon funcionament del punt de vacunació massiva inaugurat a Benifaió a finals de maig —on en la primera setmana es van inocular més de mil dos-centes dosis a veïns dels tres municipis que conformen esta àrea de salut— i destaca la implicació de les tres administracions i de tot el personal involucrat en el procés, «especialment dels voluntaris que estan setmana rere setmana en el punt de vacunació perquè tot isca tan bé com siga possible».

Últimes notícies

CSIF reclama més professors en Educació i qualifica d’insuficient l’augment de 5.000 places

CSIF ha considerat insuficient la proposta de la Conselleria d’Educació d’incrementar 5.000 places en quatre cursos i ha reclamat més docents i la seua incorporació més ràpida per a reduir ràtios i millorar l’atenció educativa.

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.

Foulquier continua al marge i pot perdre’s l’inici de la Lliga amb el Valencia

Dimitri Foulquier continua recuperant-se al marge del grup a Paterna, es perdrà el pròxim amistós contra l’Eldense i no té garantit arribar al debut de Lliga davant el Celta en Mestalla.

Ferit per arma de foc un home de 53 anys en un carrer de Castelló

Un home de 53 anys ha resultat ferit per arma de foc al carrer Maestro Bretón de Castelló i ha sigut traslladat al Hospital General, on ha sigut atés i ja ha rebut l’alta mèdica.

PSPV i Compromís exigixen que Pérez Llorca explique qui va pagar el seu viatge a la final del Mundial

PSPV i Compromís han demanat al president Juanfran Pérez Llorca que detalle qui va pagar el seu viatge i estada a Nova York per vore la final del Mundial de futbol, mentres PP i Vox resten importància a la polèmica destacant que no hi ha gasto públic.

Aemet activa avís taronja dijous a València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus

La nova ona de calor, la tercera de l’estiu a la Comunitat Valenciana, tindrà el seu punt àlgid entre dimarts i divendres, amb avís taronja dijous a València i Alacant per màximes de fins a 40 graus i avís groc a l’interior de Castelló.