Sollana reclama vacunes per als veïns de més de 60 anys que no han sigut citats

 

La Generalitat ha conclòs la citació de tots els majors de seixanta anys i trasllada la responsabilitat de vacunar a les persones que no han sigut citades per diferents motius als centres de salut de cada municipi, però no arriben les suficients vacunes.

És la protesta de l’Ajuntament de Sollana, que manté una incidència molt baixa des de fa mesos. «Esperem que Sanitat solucione este error com més prompte millor i puguem acabar de vacunar als nostres veïns», lamenten des de la regidoria de Sanitat. Un error que la Conselleria ni assumeix ni ha solucionat fins al moment, segons apunten.

Després de traslladar a Salut Pública les nombroses queixes de veïns que no havien sigut vacunats quan els tocava, van aconseguir que enviaren vials al Centre de Salut de Sollana per a vacunar als majors de 60 que encara no havien rebut la primera dosi, però no els suficients. Hi ha encara prop de 50 veïns d’esta cohort d’edat esperant la seua vacuna.

El punt de vacunació de Benifaió inocula 1260 dosis en la primera setmana
 

Així mateix, Laura Fortea, regidora de Sanitat, lloa el bon funcionament del punt de vacunació massiva inaugurat a Benifaió a finals de maig —on en la primera setmana es van inocular més de mil dos-centes dosis a veïns dels tres municipis que conformen esta àrea de salut— i destaca la implicació de les tres administracions i de tot el personal involucrat en el procés, «especialment dels voluntaris que estan setmana rere setmana en el punt de vacunació perquè tot isca tan bé com siga possible».

Últimes notícies

Compte arrere al Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 Sorolla

El Museu de la Ciutat de València inicia dilluns les obres i millores de seguretat per a acollir més de 200 quadres de Sorolla procedents de la Hispanic Society of America, amb una inversió total de 650.000 euros.

El curs 2026-2027 arranca amb pujada salarial docent i noves mobilitzacions en educació

El curs escolar 2026-2027 començarà la pròxima setmana en la Comunitat Valenciana amb l’entrada en vigor d’una pujada salarial de 200 euros al professorat pactada amb ANPE i CSIF, mentres la vaga indefinida continua suspesa però amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats majoritaris.

Els ciberacosadors de menors demanen imatges íntimes als primers minuts de xat

Un estudi de la UPV ha analitzat converses reals i conclou que més de la mitat dels ciberacosadors de xiquets, xiquetes i adolescents demanen imatges o vídeos sexuals durant els primers torns de xat, sovint disfressats de confiança i afecte per normalitzar l’explotació.

Ford Almussafes posarà damunt la taula un nou acord laboral i salarial fins a 2030

La direcció de Ford Almussafes presentarà la pròxima setmana als sindicats una proposta laboral i salarial per al període 2027-2030, que donarà continuïtat a l'actual Acord per l'Electrificació i acabarà convertint-se en conveni col·lectiu. UGT i STM-Intersindical Valenciana reclamen pujades vinculades a l'IPC i recuperar poder adquisitiu després dels anys de contenció.

Desmantellada una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda amb tres detinguts

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens i ha desmantellat una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda, on ha confiscat 200 plantes, més de 8.500 grams de droga i uns 10.000 euros en metàl·lic. Un dels arrestats ha ingressat a la presó per ordre judicial.

Temperatures altes este dissabte a l’interior i prelitoral valencià

El primer dissabte de setembre arriba amb temperatures altes a l’interior i al prelitoral de la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat i vents fluixos variables que roden a component este. Diumenge es repetiran les temperatures elevades i l’ambient estable, amb lleugeres variacions de les màximes i mínimes segons la zona.

La Oreja de Van Gogh converteix el Roig Arena en una festa de nostàlgia a València

La Oreja de Van Gogh ha omplit el Roig Arena de València amb 15.000 persones en el primer dels seus dos concerts, convertint el retrobament amb Amaia Montero en una autèntica festa de nostàlgia. El recinte celebra també el seu primer aniversari com a referent del mapa musical valencià.

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.