10.1 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Sollana reclama vacunes per als veïns de més de 60 anys que no han sigut citats

 

La Generalitat ha conclòs la citació de tots els majors de seixanta anys i trasllada la responsabilitat de vacunar a les persones que no han sigut citades per diferents motius als centres de salut de cada municipi, però no arriben les suficients vacunes.

És la protesta de l’Ajuntament de Sollana, que manté una incidència molt baixa des de fa mesos. «Esperem que Sanitat solucione este error com més prompte millor i puguem acabar de vacunar als nostres veïns», lamenten des de la regidoria de Sanitat. Un error que la Conselleria ni assumeix ni ha solucionat fins al moment, segons apunten.

Després de traslladar a Salut Pública les nombroses queixes de veïns que no havien sigut vacunats quan els tocava, van aconseguir que enviaren vials al Centre de Salut de Sollana per a vacunar als majors de 60 que encara no havien rebut la primera dosi, però no els suficients. Hi ha encara prop de 50 veïns d’esta cohort d’edat esperant la seua vacuna.

El punt de vacunació de Benifaió inocula 1260 dosis en la primera setmana
 

Així mateix, Laura Fortea, regidora de Sanitat, lloa el bon funcionament del punt de vacunació massiva inaugurat a Benifaió a finals de maig —on en la primera setmana es van inocular més de mil dos-centes dosis a veïns dels tres municipis que conformen esta àrea de salut— i destaca la implicació de les tres administracions i de tot el personal involucrat en el procés, «especialment dels voluntaris que estan setmana rere setmana en el punt de vacunació perquè tot isca tan bé com siga possible».

Últimes notícies

La Fiscalia investiga al bisbe Munilla per declaracions sobre teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha incoat diligències per possible delicte d'odi o lesió a la dignitat després d'unes manifestacions del bisbe Josep Ignacio Munilla. La denúncia va partir de la plataforma El teu poble i el meu i el prelat nega haver atacat a col·lectius LGTBI.

Morant defén que la llibertat de Cerdán és una decisió jurídica i reivindica les mesures del PSOE

La ministra ha subratllat que l'eixida de presó de Santos Cerdán depén dels jutges, mentres el PSOE ha actuat de manera interna amb la seua expulsió i la petició de l'acta. També ha contraposat la resposta socialista amb la del PP a Almeria i ha reiterat la col·laboració amb la justícia.

Morant defén la ciència enfront dels negacionistes i destaca la reconstrucció després de la DANA

La ministra ha reivindicat la inversió en investigació i el paper de l'evidència abans, durant i després de la DANA, amb un homenatge a més de 200 professionals. A més, ha demanat un pacte d'Estat contra l'emergència climàtica.

Tellado dona per fet que PP i Vox anteposaran l’interés general en la Comunitat Valenciana

Miguel Tellado ha assegurat que PP i Vox tancaran en termini un acord en la Comunitat Valenciana i que anteposaran l'interés general al partidista. Ha situat la reconstrucció de la província de València després de la DANA com a prioritat del futur pacte.

València prova l’evacuació a la Torre i activa per primera vegada una alarma sonora

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre d'inundació a la Torre per a provar l'evacuació de persones vulnerables i un nou sistema d'avís sonor. Més d'un centenar de professionals han participat per a mesurar temps de resposta i coordinació.

Morant acusa a Feijóo i Abascal de ‘condemnar als valencians a repetir la història’

La líder dels socialistes valencians ha qüestionat que el PP plantege eleccions en totes les autonomies menys en la Comunitat Valenciana i ha rebutjat la candidatura de Juanfran Pérez Llorca, que vincula a un pacte amb la ultradreta.

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.

El retrobament de Ferrer i Berdych com a capitans a l’Espanya-República Txeca

Espanya i República Txeca es mesuren a Bolonya per un lloc en semifinals, amb l'atractiu del dol en les banquetes entre David Ferrer i Tomas Berdych, exrivales amb 8-8.