Sollana reclama vacunes per als veïns de més de 60 anys que no han sigut citats

 

La Generalitat ha conclòs la citació de tots els majors de seixanta anys i trasllada la responsabilitat de vacunar a les persones que no han sigut citades per diferents motius als centres de salut de cada municipi, però no arriben les suficients vacunes.

És la protesta de l’Ajuntament de Sollana, que manté una incidència molt baixa des de fa mesos. «Esperem que Sanitat solucione este error com més prompte millor i puguem acabar de vacunar als nostres veïns», lamenten des de la regidoria de Sanitat. Un error que la Conselleria ni assumeix ni ha solucionat fins al moment, segons apunten.

Després de traslladar a Salut Pública les nombroses queixes de veïns que no havien sigut vacunats quan els tocava, van aconseguir que enviaren vials al Centre de Salut de Sollana per a vacunar als majors de 60 que encara no havien rebut la primera dosi, però no els suficients. Hi ha encara prop de 50 veïns d’esta cohort d’edat esperant la seua vacuna.

El punt de vacunació de Benifaió inocula 1260 dosis en la primera setmana
 

Així mateix, Laura Fortea, regidora de Sanitat, lloa el bon funcionament del punt de vacunació massiva inaugurat a Benifaió a finals de maig —on en la primera setmana es van inocular més de mil dos-centes dosis a veïns dels tres municipis que conformen esta àrea de salut— i destaca la implicació de les tres administracions i de tot el personal involucrat en el procés, «especialment dels voluntaris que estan setmana rere setmana en el punt de vacunació perquè tot isca tan bé com siga possible».

Últimes notícies

Alerta taronja per calor extrema en onze comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dijous el nivell de risc taronja per calor en municipis d’onze comarques de València i Castelló, mentres Emergències manté el risc extrem d’incendis a l’interior.

Vint atesos pel dispositiu de l’eclipsi a la Comunitat Valenciana i dotze trasllats a hospitals

El dispositiu especial per l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana ha atés 20 persones per incidències lleus, dotze de les quals han sigut traslladades a hospitals i centres de salut. La jornada s’ha desenvolupat amb normalitat gràcies a la coordinació d’emergències i al comportament de la ciutadania.

Aemet activa més avisos per tempestes i calor extrema a l’interior de València

Aemet ha ampliat per a esta vesprada l’avís groc per pluges intenses, tempestes amb granís i ratxes molt fortes de vent a l’interior nord de València, on també s’esperen fins a 38 graus. Les alertes s’estén al sud de València i a l’interior de Castelló, i continuaran demà divendres.

L’estrena d’Iñigo Pérez amb el Villarreal arriba després de dos inicis de Lliga guanyadors

Iñigo Pérez debuta en Lliga amb el Villarreal a El Sardinero després d’haver guanyat els seus dos anteriors inicis de campionat, tots dos fora de casa amb el Rayo Vallecano.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa hàbitats protegits a la Serra d’Espadà

L’incendi declarat en juliol a la Vall d’Uixó ha cremat més de 9.500 hectàrees i ha afectat greument espais Red Natura 2000 i el Parc Natural de la Serra d’Espadà, segons SEO/BirdLife. L’entitat alerta del risc d’erosió, de la pèrdua d’hàbitats per a aus rapinyaires i forestals i reclama una recuperació basada en criteris científics.

Un estudi de la UPV desvela quan va començar a cremar la ‘Porta de l’Infern’ de Darvaza

Un equip del grup LARS-IIAMA de la UPV ha reconstruit per primera vegada la història del cràter de gas de Darvaza, a Turkmenistan, i ha quantificat que ha emés més de 900.000 tones de metà en cinc dècades. El treball situa l’inici del foc entre setembre de 1987 i febrer de 1988 i destaca este punt com una de les fonts persistents de metà més importants detectades des de satèl·lit.

Rototom Benicàssim es consolida com una miniciutat vacacional amb mil formes de viure el festival

El Rototom Sunsplash de Benicàssim, que se celebrarà del 16 al 22 d’agost, ha convertit el recinte en una miniciutat mediterrània on conviuen música reggae, benestar, activisme social, gastronomia del món i espais adaptats a totes les edats.

Elena Buenavida ja figura en la plantilla actual de Minnesota Lynx a la WNBA

Elena Buenavida ja apareix com a jugadora de la plantilla actual de Minnesota Lynx a la WNBA, tot i que el Valencia Basket i la Federació Espanyola de Baloncesto mantenen que el seu contracte amb la lliga nord-americana està previst per a 2027.