Sollana reclama vacunes per als veïns de més de 60 anys que no han sigut citats

 

La Generalitat ha conclòs la citació de tots els majors de seixanta anys i trasllada la responsabilitat de vacunar a les persones que no han sigut citades per diferents motius als centres de salut de cada municipi, però no arriben les suficients vacunes.

És la protesta de l’Ajuntament de Sollana, que manté una incidència molt baixa des de fa mesos. «Esperem que Sanitat solucione este error com més prompte millor i puguem acabar de vacunar als nostres veïns», lamenten des de la regidoria de Sanitat. Un error que la Conselleria ni assumeix ni ha solucionat fins al moment, segons apunten.

Després de traslladar a Salut Pública les nombroses queixes de veïns que no havien sigut vacunats quan els tocava, van aconseguir que enviaren vials al Centre de Salut de Sollana per a vacunar als majors de 60 que encara no havien rebut la primera dosi, però no els suficients. Hi ha encara prop de 50 veïns d’esta cohort d’edat esperant la seua vacuna.

El punt de vacunació de Benifaió inocula 1260 dosis en la primera setmana
 

Així mateix, Laura Fortea, regidora de Sanitat, lloa el bon funcionament del punt de vacunació massiva inaugurat a Benifaió a finals de maig —on en la primera setmana es van inocular més de mil dos-centes dosis a veïns dels tres municipis que conformen esta àrea de salut— i destaca la implicació de les tres administracions i de tot el personal involucrat en el procés, «especialment dels voluntaris que estan setmana rere setmana en el punt de vacunació perquè tot isca tan bé com siga possible».

Últimes notícies

Xubascos molt forts amb pedra gran en l’interior de Castelló i València este dilluns

La Aemet ha activat un avís per ruixats i tempestes molt fortes o torrencials en l’interior de Castelló i València, amb pedra gran i ratxes de vent molt intenses, i perill també al litoral sud valencià.

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.