Sanitat instal·la punts de vacunació sense cita prèvia contra la COVID en tota la Comunitat

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública continua impulsant la vacunació enfront de la COVID-19, gràcies a la instal·lació de punts de vacunació sense cita prèvia distribuïts per tota la Comunitat Valenciana.

L’objectiu és facilitar que totes aquelles persones que estan pendents de rebre alguna dosi de la vacuna COVID-19, bé perquè han passat la malaltia o per qualsevol altre motiu, puguen acostar-se a qualsevol dels punts de vacunació per a rebre-la sense necessitat de cita prèvia.

D’aquesta manera, des de la Conselleria de Sanitat es pretén agilitar el procés de vacunació perquè tota la població puga comptar amb la pauta completa segons els criteris establits en el calendari de vacunació COVID.

Punts de vacunació sense cita

Aquests són els punts de vacunació sense cita d’aquesta setmana. La Conselleria de Sanitat anirà actualitzant els punts de vacunació, que es podran consultar a través de les xarxes socials (Twitter, Instagram o Facebook).

Així, a la província de València s’obrin aquesta setmana el centre de salut d’Ador (de dilluns a divendres, de 13.30 hores a 15.00 hores) i el centre de salut de Corea, a Gandia (de dilluns a divendres, de 12.30 hores a 14.30 hores). A més, l’Hospital la Malva-rosa romandrà obert des de demà dia 5 de juliol de dilluns a divendres (de 16.00 hores a 20.30 hores).

Durant el mes de juliol també hi ha jornades de vacunació sense cita en el centre de salut de Llíria (dilluns, de 13.00 a 15.00 hores), centre de salut de Paterna El Clot (dilluns, sol adults, i dijous, vacuna pediàtrica, d’11.00 a 13.00 hores), centre de salut de Burjassot II (dimarts, de 10.00 a 12.30 hores), centre de salut de Bétera (dimecres, de 15.30 hores a 19.30 hores) i centre de salut de Godella (dimecres, de 15.30 a 19.30 hores).

A més, es vacunarà sense cita en el centre de salut de la Pobla de Vallbona (dimecres, de 15.30 hores a 19.30 hores), Escola de Persones Adultes de l’Eliana (dijous, de 15.00 a 17.00 hores), centre de salut de Benimàmet (dijous, de 12.30 hores a 15.00 hores), centre de salut de Benaguasil (divendres, de 12.00 a 14.00 hores) i en el centre de salut de Moncada (divendres, de 12.30 a 14.00 hores).

Així mateix, aquesta setmana roman obert el punt de vacunació instal·lat en el Pati dels Tarongers, annex a l’Hospital General Universitari de Castelló (el dimarts 5 de juliol, de 16.00 a 21.00 hores) i el punt de vacunació de l’Escorratel, a Orihuela (el dimecres 6 de juliol, de 15.00 a 20.00 hores).

A més, en el Centre d’Especialitats de Benidorm, pertanyent al Departament de la Marina Baixa, s’obri en setmanes alternes un punt sense cita de 16 hores a 20 hores, i a l’Hospital Universitari de Torrevieja hi ha previstes noves jornades de vacunació sense cita la setmana de l’11 de juliol.

Aquests punts sense cita se sumen a la vacunació amb cita que es continua desenvolupant en tots els departaments de salut. En aquest cas, l’administració de la vacuna es realitza en els corresponents centres de salut o en punts habilitats expressament, com l’Hospital General Universitari Doctor Balmis (Alacant), on es vacuna amb cita de dilluns a divendres.

Les persones que tinguen dosis pendents per a completar la pauta de vacunació poden demanar cita en el seu centre de salut o bé consultar les xarxes dels departaments de salut per a conéixer els punts sense cita habilitats a cada moment.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.