9.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Sanitat instal·la punts de vacunació sense cita prèvia contra la COVID en tota la Comunitat

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública continua impulsant la vacunació enfront de la COVID-19, gràcies a la instal·lació de punts de vacunació sense cita prèvia distribuïts per tota la Comunitat Valenciana.

L’objectiu és facilitar que totes aquelles persones que estan pendents de rebre alguna dosi de la vacuna COVID-19, bé perquè han passat la malaltia o per qualsevol altre motiu, puguen acostar-se a qualsevol dels punts de vacunació per a rebre-la sense necessitat de cita prèvia.

D’aquesta manera, des de la Conselleria de Sanitat es pretén agilitar el procés de vacunació perquè tota la població puga comptar amb la pauta completa segons els criteris establits en el calendari de vacunació COVID.

Punts de vacunació sense cita

Aquests són els punts de vacunació sense cita d’aquesta setmana. La Conselleria de Sanitat anirà actualitzant els punts de vacunació, que es podran consultar a través de les xarxes socials (Twitter, Instagram o Facebook).

Així, a la província de València s’obrin aquesta setmana el centre de salut d’Ador (de dilluns a divendres, de 13.30 hores a 15.00 hores) i el centre de salut de Corea, a Gandia (de dilluns a divendres, de 12.30 hores a 14.30 hores). A més, l’Hospital la Malva-rosa romandrà obert des de demà dia 5 de juliol de dilluns a divendres (de 16.00 hores a 20.30 hores).

Durant el mes de juliol també hi ha jornades de vacunació sense cita en el centre de salut de Llíria (dilluns, de 13.00 a 15.00 hores), centre de salut de Paterna El Clot (dilluns, sol adults, i dijous, vacuna pediàtrica, d’11.00 a 13.00 hores), centre de salut de Burjassot II (dimarts, de 10.00 a 12.30 hores), centre de salut de Bétera (dimecres, de 15.30 hores a 19.30 hores) i centre de salut de Godella (dimecres, de 15.30 a 19.30 hores).

A més, es vacunarà sense cita en el centre de salut de la Pobla de Vallbona (dimecres, de 15.30 hores a 19.30 hores), Escola de Persones Adultes de l’Eliana (dijous, de 15.00 a 17.00 hores), centre de salut de Benimàmet (dijous, de 12.30 hores a 15.00 hores), centre de salut de Benaguasil (divendres, de 12.00 a 14.00 hores) i en el centre de salut de Moncada (divendres, de 12.30 a 14.00 hores).

Així mateix, aquesta setmana roman obert el punt de vacunació instal·lat en el Pati dels Tarongers, annex a l’Hospital General Universitari de Castelló (el dimarts 5 de juliol, de 16.00 a 21.00 hores) i el punt de vacunació de l’Escorratel, a Orihuela (el dimecres 6 de juliol, de 15.00 a 20.00 hores).

A més, en el Centre d’Especialitats de Benidorm, pertanyent al Departament de la Marina Baixa, s’obri en setmanes alternes un punt sense cita de 16 hores a 20 hores, i a l’Hospital Universitari de Torrevieja hi ha previstes noves jornades de vacunació sense cita la setmana de l’11 de juliol.

Aquests punts sense cita se sumen a la vacunació amb cita que es continua desenvolupant en tots els departaments de salut. En aquest cas, l’administració de la vacuna es realitza en els corresponents centres de salut o en punts habilitats expressament, com l’Hospital General Universitari Doctor Balmis (Alacant), on es vacuna amb cita de dilluns a divendres.

Les persones que tinguen dosis pendents per a completar la pauta de vacunació poden demanar cita en el seu centre de salut o bé consultar les xarxes dels departaments de salut per a conéixer els punts sense cita habilitats a cada moment.

Últimes notícies

El TSJCV condemna a Sanitat a pagar 40.000 euros per un alta indeguda a un pacient amb Covid

L'alt tribunal valencià ha reconegut responsabilitat patrimonial per falta d'oportunitat terapèutica i fixa 20.000 euros per a la viuda i 10.000 per a cada fill.

Els contractistes reclamen planificació clara per a la inversió de la Epsar 2026-2030

Fecoval ha demanat una programació detallada del pla inversor de 665 milions de la Epsar i dels 110 milions en convenis. L'ens ha presentat actuacions en 122 municipis i preveu executar 106,4 milions en 2026.

La neu complica la N-330 i N-420 a València i diverses carreteres de l’interior de Castelló

La neu afecta a la N-330 i la N-420 en el Racó d'Ademuz i a diversos trams autonòmics de l'interior de Castelló, amb circulació condicionada. La DGT ha informat de problemes a Sinarcas i Ademuz, i Emergències assenyala neu quallada en vorals.

José Luis Ábalos renuncia al seu escó en el Congrés després del rebuig del Suprem en el cas Koldo

L'exministre de Transports ha presentat la seua renúncia a l'escó per València després de la decisió del Suprem que manté la seua presó provisional. Al·lega que la seua situació processal li impedix continuar i que se centrarà en la seua defensa.

València-Maccabi, primer partit a Espanya amb públic davant un rival israelià esta temporada

El club permetrà l'entrada a abonats amb DNI per al dol d'Eurolliga en el Roig Arena. No hi haurà venda d'entrades ni cessió d'abonaments i es reforcen els controls.

Cau una banda criminal que robava droga i cometia segrestos expressos: set detinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització dedicada a robatoris de droga i segrestos expressos. La investigació va arrancar després d'un assalt amb trets a un camioner i suma set arrestos.

El Nou Mestalla avança en temps amb pilars, torres i coberta

El Nou Mestalla avança en temps amb la instal·lació de pilars, torres d'escala i elements de la coberta. El projecte entra en nova fase des de febrer de 2026 i manté l'obertura prevista per a estiu de 2027.

Tractorada a València: columnes de diverses comarques recorreran la ciutat durant tres hores

Les organitzacions agràries mobilitzen columnes des del nord i el sud per a entrar a la ciutat a primera hora i marxar fins a la Delegació del Govern. Reclamen una solució per a les parcel·les afectades per la DANA, la defensa dels regadius i canvis davant els acords comercials i la burocràcia.