Anuncios

Un xiquet de 10 anys, la seua mare i la seua àvia moren amb tres setmanes de diferència

El coronavirus ha deixat molts milers de morts a tot el món. Arribant a provocar autèntiques massacres en algunes famílies. És el cas de Valentino, un xiquet de 10 anys, i els seus éssers estimats.

Este xicotet va morir a la ciutat argentina de Santa Fe a conseqüència del covid. No obstant això, no va ser l’única mort en la seua llar per este motiu. Uns dies abans, la seua mare i la seua àvia també van perdre la vida.

Anuncios

L’atenció mèdica a l’Argentina està deixant bastant que desitjar. Fa unes setmanes es coneixia el cas d’una jove que moria en el sòl d’un hospital després de diverses hores d’espera.

 

Una situació que deixava al descobert algunes manques.

La ciutat en la qual vivien Rosario, a l’Argentina, està commocionada per la mort dels tres membres de la família amb tan sols unes setmanes de diferència.

Primer va morir l’àvia, al cap de dos dies la mare de Valentino, de 32 anys, i l’últim a morir per covid ha sigut la setmana passada el menor, de 10 anys.

El dissabte es va acomiadar a Valentino en el cementeri de Timbúes, d’on la seua família que s’havia mudat a Rosario.

No tenim consol“, va dir un familiar del xic, que tenia com a antecedent de risc patir de broncoespasme, segons informa el diari Clarín.

 

Més casos de famílies mortes per covid

 

No és l’únic cas en el qual el covid colpeja durament a una família. Un pare, una mare i una filla d’una mateixa família van morir en tot just una setmana en Capità Bermúdez.

Els tres morts eren docents d’una família, els Mingorance, molt coneguts en la zona.

Eren tres persones molt volgudes en la zona, els Mingorance. Es dediquen a l’àmbit de l’ensenyament i molts joves de la zona havien sigut alumnes d’ells.

Paola, de 36 anys, va perdre la vida a conseqüència de la malaltia el 31 de maig. En eixe moment, el seu pare Mario i la seua mamà Patricia Graragnolo, de 57 anys, romanien en estat greu per covid. En uns dies van morir els dos.

Malgrat els enormes esforços fets per les autoritats, els serveis sanitaris de l’Argentina es van veure incapaços de contindre els seus efectes.

El ritme de vacunació tampoc està sent l’esperat. El que convida a pensar que la normalitat encara tardarà un temps a tornar.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios