Un cotxe cau d’uns vint metres per un terraplé a Xiva

El Consorci Provincial de Bombers de València ha actuat esta mitjanit en un aparatós accident a Xiva, concretament en la zona de Cimeres de Calicant, on un turisme ha sofert una sortida de via i ha donat diverses voltes de campana, caient uns vint metres per un terraplé i quedant a mitjan vessant.

En l’accident de trànsit han actuat sergent de Paterna, bombers de Xiva i bombers de l’Eliana. Els efectius del Consorci han rescatat a la conductora, per a això han assegurat el vehicle amb instal·lació de cordes perquè havia quedat en una posició molt inestable.

Una vegada excarcerada han baixat a la conductora en llitera per a transferència a mitjans sanitaris.

Anuncios

Últimes notícies

La comissió sobre les VPP d’Alacant ajorna la votació del seu pla de treball

La comissió d'investigació sobre les vivendes de protecció pública a Alacant debat els plans de treball proposats, però posposa la seua votació per a una pròxima sessió després del desacord entre els grups.

El Vila-real encadena dos victòries de lliga seguides a Son Moix

El Vila-real arriba a Son Moix reforçat per dos triomfs consecutius en Lliga davant el Mallorca, dins d'un historial molt igualat en l'estadi balear.

El València només ha guanyat tres vegades en San Mamés en els últims quinze anys

El València visita a l'Athletic en San Mamés amb un balanç molt negatiu en Lliga en els últims quinze anys: només tres victòries en quinze partits com a visitant.

Elx i afició preparen una gran festa abans del decisiu partit davant l’Alabés

L'Elx celebrarà una festa amb la seua afició en el Fons Sud abans del dol clau davant l'Alabés, rival directe per la permanència, amb música, barres i gran recepció a l'equip.

Marcelino firma la seua tercera classificació del Vila-real per a la Champions i supera a Pellegrini

El Vila-real ha assegurat matemàticament la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, la sèptima de la seua història, i Marcelino suma ja tres classificacions, una més que Manuel Pellegrini.

Conselleria i sindicats exhibixen el seu xoc a Castelló davant la imminent vaga educativa

La consellera d'Educació i els sindicats escenifiquen a Castelló el seu profund desacord en plena escalada de mobilitzacions prèvies a la vaga educativa de l'11 de maig.

La Fiscalia demana 162 anys de presó a un acusat de gravar i difondre material pedòfil a Alacant

La Fiscalia sol·licita 162 anys de presó per a un home acusat de gravar a menors mitjançant videoconferència i compartir més de 2.000 arxius pedòfils en Internet.

CSIF exigix una rehabilitació urgent del CEIP Rosa Serrano de Paiporta per les humitats després de la dana

CSIF reclama a la Conselleria de Educacion i a l'Ajuntament de Paiporta una actuacion urgent i coordinada per a rehabilitar el CEIP Rosa Serrano, afectat per humitats i deterioració del forjat després de la dana d'octubre de 2024.