Qui és Daniela Requena, la dirigent socialista que participarà en ‘Pesadilla en el Paraíso’?

Ejemplo de shortcode con estilo
La influencer valenciana, que és secretària de polítiques LGTB en el PSOE de la província de València, acumula milers de seguidors en les seues xarxes socials, on va començar a narrar transició com a dona transsexual

La influencer valenciana i dirigent socialista Daniela Requena participarà en ‘Pesadilla en el paraíso’, el nou reality de Telecinco que es començarà a emetre en les pròximes setmanes. Així ho ha comunicat Requena, que és membre de l’executiva provincial del PSPV a València, en les seues xarxes socials, on ha reconegut estar «molt orgullosa i feliç» de concursar en aquest nou programa de la cadena de Mediaset.

A més de política, Daniela Requena és una jove ‘tiktoker‘ potser no tan coneguda en la pantalla petita però amb molts seguidors en xarxes.

Daniela Requena té 30 anys i és natural de València, els seus vídeos arrasen en TikTok i compta amb quasi un milió de seguidors. En les seues publicacions, els usuaris de les xarxes són testimonis del seu procés de transició com a dona transsexual, on no ha dubtat a obrir-se en canal per a, «donar-li veu al col·lectiu LGTBI i ajudar a altres persones«.

El seu primer reality

Daniela Requena que participarà en ‘Pesadilla en el paraíso‘ farà el salt a la pantalla petita tancant-se durant unes setmanes al costat d’altres famosos, com Gloria Camila, Mónica Hoyos, Víctor Janeiro, Alyson Eckmann  o Pipi Estrada. 

En les seues xarxes socials, Daniela Requena ha comunicat a tots els seus seguidors que formarà part de ‘Pesadilla en el paraíso’: «Sembla que s’aveïnen canvis; estic molt orgullosa i feliç de comunicar-vos que soc concursant de ‘Pesadilla en el paraíso’ de Telecinco. Gaudiré d’aquesta nova aventura com millor sé i és sent jo mateixa. Ens veiem en El Paradís!«

Últimes notícies

València ha passat una vesprada sense incidents destacats

El centre de València ha viscut una vesprada tranquil·la, tot i la vigilància policial davant d’una convocatòria de disturbis vinculada a Blocus.

Detenen un menor per difondre missatges de Blocus Valencia

Un menor ha sigut detingut per difondre missatges de Blocus Valencia que convidaven a entrar en altres aplicacions i xats. És la cinquena detenció davant d’una convocatòria de possibles disturbis.

El buit de les víctimes mortals de la dana de 2024 centra la manifestació pel segon aniversari

Més de 3.500 persones han recorregut el centre de València en el segon aniversari de la dana, en homenatge a les 234 víctimes mortals.

Presó provisional sense fiança per a un altre detingut a Valencia per la seua relació amb Blocus

Un jutjat de Catarroja ha decretat presó provisional sense fiança per a un detingut a Alfafar, investigat per la seua vinculació amb Blocus.

València recorda les víctimes de la dana amb una pancarta de 233 morts

La marxa pel segon aniversari de la dana ha començat a València amb el record de les 233 persones mortes i la reclamació de responsabilitats.

Pau Navarro demana disculpes i reivindica el suport de l’afició del Vila-real

El defensa ha demanat disculpes a qui s’haja sentit molest i ha insistit que la marxa d’aficionats no justifica els mals resultats del Vila-real.

Comerços del centre de València abaixen la persiana davant el risc de disturbis

Nombrosos establiments del centre de València han tancat esta vesprada per precaució davant de possibles saquejos i disturbis convocats pel canal Blocus.

València manté un ampli dispositiu policial durant la nit de Halloween

El reforç policial al centre de València continuarà fins a les primeres hores de diumenge davant de les crides a provocar altercats i saquejos.