Qui és Daniela Requena, la dirigent socialista que participarà en ‘Pesadilla en el Paraíso’?

Ejemplo de shortcode con estilo
La influencer valenciana, que és secretària de polítiques LGTB en el PSOE de la província de València, acumula milers de seguidors en les seues xarxes socials, on va començar a narrar transició com a dona transsexual

La influencer valenciana i dirigent socialista Daniela Requena participarà en ‘Pesadilla en el paraíso’, el nou reality de Telecinco que es començarà a emetre en les pròximes setmanes. Així ho ha comunicat Requena, que és membre de l’executiva provincial del PSPV a València, en les seues xarxes socials, on ha reconegut estar «molt orgullosa i feliç» de concursar en aquest nou programa de la cadena de Mediaset.

A més de política, Daniela Requena és una jove ‘tiktoker‘ potser no tan coneguda en la pantalla petita però amb molts seguidors en xarxes.

Daniela Requena té 30 anys i és natural de València, els seus vídeos arrasen en TikTok i compta amb quasi un milió de seguidors. En les seues publicacions, els usuaris de les xarxes són testimonis del seu procés de transició com a dona transsexual, on no ha dubtat a obrir-se en canal per a, «donar-li veu al col·lectiu LGTBI i ajudar a altres persones«.

El seu primer reality

Daniela Requena que participarà en ‘Pesadilla en el paraíso‘ farà el salt a la pantalla petita tancant-se durant unes setmanes al costat d’altres famosos, com Gloria Camila, Mónica Hoyos, Víctor Janeiro, Alyson Eckmann  o Pipi Estrada. 

En les seues xarxes socials, Daniela Requena ha comunicat a tots els seus seguidors que formarà part de ‘Pesadilla en el paraíso’: «Sembla que s’aveïnen canvis; estic molt orgullosa i feliç de comunicar-vos que soc concursant de ‘Pesadilla en el paraíso’ de Telecinco. Gaudiré d’aquesta nova aventura com millor sé i és sent jo mateixa. Ens veiem en El Paradís!«

Últimes notícies

Les víctimes de la dana reclamen viure sense por a Paiporta

Les víctimes de la dana han commemorat a Paiporta el segon aniversari de la tragèdia amb un acte de memòria i una demanda de seguretat.

Sis detinguts de la nova peça del caso Koldo queden en llibertat

La Guardia Civil ha deixat en llibertat les sis persones arrestades en una nova peça del caso Koldo. La investigació aborda presumptes mossegades en contractes d’obra pública.

El PSPV denuncia falta de recursos contra els incendis a Castelló

El PSPV-PSOE ha acusat el PP de retallar recursos d’emergències. La denúncia s’ha fet durant una visita a Artana i Eslida, afectades pels incendis d’este estiu.

Les empreses agroalimentàries valencianes concentren el 12,9 % de les vendes espanyoles

Les empreses valencianes concentren el 12,9 % de les vendes agroalimentàries d’Espanya i lideren el comerç minorista, amb una quota del 22,2 %.

Ouigo manté els trens entre València i Madrid per al pont de desembre després del pacte amb els maquinistes

L’acord amb SEMAF deixa sense efecte les parades del 4 i el 8 de desembre i les previstes per al 6 i el 9 de novembre

Muñoz creu que el míting de Pedro Sánchez a València busca aprofitar la dana

La portaveu del PP al Congreso ha considerat que el míting de Pedro Sánchez a València té com a objectiu utilitzar la tragèdia de la dana. També ha reclamat que s’executen obres hidràuliques a la Comunitat Valenciana.

El jutjat reclama les telefonades als municipis afectats per Forata

El jutjat de Catarroja ha demanat les gravacions de telefonades als municipis situats aigües avall de Forata. També ha requerit comunicacions relacionades amb la coordinació de l’emergència.

La parella d’Ábalos arriba a la Comandancia Provincial de Valencia

Andrea de la Torre, parella de José Luis Ábalos, ha sigut conduïda a la Comandancia Provincial de Valencia. La detenció s’ha produït en una operació del cas Koldo.