16.5 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Qui és Daniela Requena, la dirigent socialista que participarà en ‘Pesadilla en el Paraíso’?

La influencer valenciana i dirigent socialista Daniela Requena participarà en ‘Pesadilla en el paraíso’, el nou reality de Telecinco que es començarà a emetre en les pròximes setmanes. Així ho ha comunicat Requena, que és membre de l’executiva provincial del PSPV a València, en les seues xarxes socials, on ha reconegut estar “molt orgullosa i feliç” de concursar en aquest nou programa de la cadena de Mediaset.

A més de política, Daniela Requena és una jove ‘tiktoker‘ potser no tan coneguda en la pantalla petita però amb molts seguidors en xarxes.

Daniela Requena té 30 anys i és natural de València, els seus vídeos arrasen en TikTok i compta amb quasi un milió de seguidors. En les seues publicacions, els usuaris de les xarxes són testimonis del seu procés de transició com a dona transsexual, on no ha dubtat a obrir-se en canal per a, “donar-li veu al col·lectiu LGTBI i ajudar a altres persones“.

El seu primer reality

Daniela Requena que participarà en ‘Pesadilla en el paraíso‘ farà el salt a la pantalla petita tancant-se durant unes setmanes al costat d’altres famosos, com Gloria Camila, Mónica Hoyos, Víctor Janeiro, Alyson Eckmann  o Pipi Estrada. 

En les seues xarxes socials, Daniela Requena ha comunicat a tots els seus seguidors que formarà part de ‘Pesadilla en el paraíso’: “Sembla que s’aveïnen canvis; estic molt orgullosa i feliç de comunicar-vos que soc concursant de ‘Pesadilla en el paraíso’ de Telecinco. Gaudiré d’aquesta nova aventura com millor sé i és sent jo mateixa. Ens veiem en El Paradís!

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.