9 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Qui és Daniela Requena, la dirigent socialista que participarà en ‘Pesadilla en el Paraíso’?

La influencer valenciana i dirigent socialista Daniela Requena participarà en ‘Pesadilla en el paraíso’, el nou reality de Telecinco que es començarà a emetre en les pròximes setmanes. Així ho ha comunicat Requena, que és membre de l’executiva provincial del PSPV a València, en les seues xarxes socials, on ha reconegut estar “molt orgullosa i feliç” de concursar en aquest nou programa de la cadena de Mediaset.

A més de política, Daniela Requena és una jove ‘tiktoker‘ potser no tan coneguda en la pantalla petita però amb molts seguidors en xarxes.

Daniela Requena té 30 anys i és natural de València, els seus vídeos arrasen en TikTok i compta amb quasi un milió de seguidors. En les seues publicacions, els usuaris de les xarxes són testimonis del seu procés de transició com a dona transsexual, on no ha dubtat a obrir-se en canal per a, “donar-li veu al col·lectiu LGTBI i ajudar a altres persones“.

El seu primer reality

Daniela Requena que participarà en ‘Pesadilla en el paraíso‘ farà el salt a la pantalla petita tancant-se durant unes setmanes al costat d’altres famosos, com Gloria Camila, Mónica Hoyos, Víctor Janeiro, Alyson Eckmann  o Pipi Estrada. 

En les seues xarxes socials, Daniela Requena ha comunicat a tots els seus seguidors que formarà part de ‘Pesadilla en el paraíso’: “Sembla que s’aveïnen canvis; estic molt orgullosa i feliç de comunicar-vos que soc concursant de ‘Pesadilla en el paraíso’ de Telecinco. Gaudiré d’aquesta nova aventura com millor sé i és sent jo mateixa. Ens veiem en El Paradís!

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.