Qui és Daniela Requena, la dirigent socialista que participarà en ‘Pesadilla en el Paraíso’?

La influencer valenciana i dirigent socialista Daniela Requena participarà en ‘Pesadilla en el paraíso’, el nou reality de Telecinco que es començarà a emetre en les pròximes setmanes. Així ho ha comunicat Requena, que és membre de l’executiva provincial del PSPV a València, en les seues xarxes socials, on ha reconegut estar «molt orgullosa i feliç» de concursar en aquest nou programa de la cadena de Mediaset.

A més de política, Daniela Requena és una jove ‘tiktoker‘ potser no tan coneguda en la pantalla petita però amb molts seguidors en xarxes.

Daniela Requena té 30 anys i és natural de València, els seus vídeos arrasen en TikTok i compta amb quasi un milió de seguidors. En les seues publicacions, els usuaris de les xarxes són testimonis del seu procés de transició com a dona transsexual, on no ha dubtat a obrir-se en canal per a, «donar-li veu al col·lectiu LGTBI i ajudar a altres persones«.

El seu primer reality

Daniela Requena que participarà en ‘Pesadilla en el paraíso‘ farà el salt a la pantalla petita tancant-se durant unes setmanes al costat d’altres famosos, com Gloria Camila, Mónica Hoyos, Víctor Janeiro, Alyson Eckmann  o Pipi Estrada. 

En les seues xarxes socials, Daniela Requena ha comunicat a tots els seus seguidors que formarà part de ‘Pesadilla en el paraíso’: «Sembla que s’aveïnen canvis; estic molt orgullosa i feliç de comunicar-vos que soc concursant de ‘Pesadilla en el paraíso’ de Telecinco. Gaudiré d’aquesta nova aventura com millor sé i és sent jo mateixa. Ens veiem en El Paradís!«

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.