David Flores Carrasco, molt tocat: el que va passar en Telecinco per Cap d’Any

 

Antonio David Flores, col·laborador de ‘Sálvame‘, està en el punt de mira constantment per diferents polèmiques. Flores ha sigut atacat per haver revelat una suposada infidelitat de Canales Rivera i, a demés, ha aparegut una dona que assegura ser la seua amant des de fa quinze anys. Per si no n’hi haguera prou, el seu fill, David Flores, està tocat pel que va passar a Telecinco per Cap d’Any.

 

Jorge Javier Vázquez critica Antonio David

Jorge Javier Vázquez, presentador de ‘Sálvame’, ha volgut donar el seu punt de vista sobre l’actitud de l’exmarit de Rocío Carrasco. Així doncs, en una entrevista de Cap d’Any per a ‘Lecturas’, Jorge Javier no ha dubtat a donar a conèixer l’opinió que té sobre el col·laborador de Telecinco: «Em cau molt bé. La veritat és que em fa molta gràcia i ric molt amb ell. És molt simpàtic, però em pareix un manipulador».

 

Tanmateix, el presentador afegix: «Es pensa que no em cau bé, però no és veritat (…) És d’esta gent que veu enemics a on no n’hi ha. I si no, se’ls inventa, perquè a ell li va molt bé donar-li les culpes a algú del seu passat desgraciat, un present incert i un futur desconcertant. Antonio David és una persona poc responsable de la seua existència».

 

 

El conflicte entre Antonio David i Rocío Carrasco

Jorge Javier Vázquez ha mostrat que no té pèls a la llengua. Per este motiu, no ha dubtat tampoc en parlar sobre el conflicte que hi ha entre Antonio David Flores i Rocío Carrasco des que es van separar. De fet, en més d’una ocasió, s’han vist les cares al jutjat.

L’exguàrdia civil ha anat de plató en plató mentres que Rocío no s’ha pronunciat. Així doncs, Jorge Javier ha declarat que «sóc més de Rocío Carrasco que d’Antonio David. No tinc cap relació amb ella, però jo entenc que ací hi ha una història, una versió que ens falta per sentir».

 

Així mateix, Vázquez no ha dubtat a afegir que «això no vol dir que vaja en contra d’Antonio David, però necessito sentir totes les versions. Necessito saber perquè s’ha mantingut en silenci».

 

L’escàndol Canales Rivera

Sobre la suposada infidelitat que ha revelat Antonio David de Canales Rivera, el presentador ha exposat que «és la típica persona que busca polèmica amb qualsevol persona».

 

A demés, al seu blog ha manifestat que «no aguante que quan veu que la merda comença a salpicar, aplique la teoria del ventilador, merda per a tot el món, i no hi haja cristià que isca indemne per un error que ell ha comès. És molt permissiu amb els errors propis i duríssim amb els aliens».

 

Jorge Javier Vázquez ha estat molt sincer durant tota l’entrevista. Així doncs, el presentador està molest amb l’actitud del col·laborador, així com ho està el seu fill David Flores Carrasco

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.

Wizz Air obrirà set noves rutes entre Espanya i Itàlia des de setembre

Wizz Air estrenarà set rutes que uniran Milà, Nàpols i Catània amb diverses ciutats espanyoles des de setembre i desembre, amb tarifes des de 24,99 euros.

Detinguts a Xàtiva dos sospitosos d’un intent d’homicidi a tirs contra una vivenda

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva a dos hòmens acusats d'intentar matar als ocupants d'una vivenda de l'el Real de Gandia, contra la façana del qual es van efectuar cinc trets.

Sèptim dia de vaga del professorat valencià amb negociació clau i amenaça de dimissió massiva

La vaga indefinida del professorat de la xarxa pública valenciana entra en el seu sèptim dia amb una reunió negociadora decisiva i la pressió afegida d'una possible dimissió col·lectiva d'equips directius.

La Porcellana de Llemotges aconseguix la primera indicació geogràfica artesanal protegida per la UEIPO

La Porcellana de Llemotges es convertix en la primera indicació geogràfica artesanal i industrial registrada per la EUIPO, una fita que reforça la protecció de l'artesania europea i obri la porta a noves sol·licituds.

Les directives de centres públics amenacen amb dimitir en bloc si Educació no concreta la seua oferta

Els equips directius de centres públics valencians advertixen que presentaran dimissions col·lectives si la Conselleria d'Educació no presenta per escrit una proposta seriosa i suficient per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.