Estabilitzat l’incendi declarat a Beniatjar

Ejemplo de shortcode con estilo
Esta vesprada, al voltant de les 14:00,  s'ha declarat un incendi forestal al municipi de Beniatjar, a la comarca de la Vall d'Albaida. Fins al lloc del succés s'han desplaçat una unitat de Bombes Forestals i una autobomba a més de vigilància al principi. Més tard, s'han afegit dos mitjans àeris de la Generalitat. L'incendi s'ha propagat al […]

Esta vesprada, al voltant de les 14:00,  s'ha declarat un incendi forestal al municipi de Beniatjar, a la comarca de la Vall d'Albaida. Fins al lloc del succés s'han desplaçat una unitat de Bombes Forestals i una autobomba a més de vigilància al principi. Més tard, s'han afegit dos mitjans àeris de la Generalitat. L'incendi s'ha propagat al municipi d'Otos, molt pròxim a Beniatjar. S'ha decretat en una zona de pins i els   bombers ja es troben sufocant les flames. Fa uns minuts els bombers han aconseguit estabilitzar-lo. 

 

 

Últimes notícies

Pep Gimeno i Rozalén recuperen la petenera en un nou disc

Rozalén i Pep Gimeno han gravat junts una cançó sobre la petenera per al disc 'El poble mana'. L’àlbum eixirà l’11 de desembre i tindrà presentacions a València i Madrid.

El PP atribuïx al CIS la dimissió d’Óscar Puente, no a les víctimes

Ana Vázquez ha atribuït al CIS la dimissió d’Óscar Puente i ha criticat la gestió ferroviària i la falta d’agents a Alacant.

Els pressupostos del PP deixen en segon pla la protecció climàtica de La Torre

Pilar Bernabé ha denunciat a La Torre que el PP aparta l’emergència climàtica dels pressupostos. Reclama més prevenció i protecció davant de fenòmens extrems.

Demanen 30 anys de presó per tirotejar un menor per un deute de 2.000 euros

La Fiscalia sol·licita 30 anys de presó per a un home acusat d’intentar matar a tirs un menor a causa d’un deute de 2.000 euros. Un segon processat s’enfronta a una petició de huit anys de presó.

Detenen a Linares un home acusat de corrupció de menors

Un home de 47 anys ha sigut detingut a Linares per obtindre i difondre contingut sexual d’un menor de 12 anys. La investigació continua oberta per localitzar possibles víctimes.

Carlos Cuerpo assumix Transports de manera transitòria després de la dimissió d’Óscar Puente

Sánchez encarrega la cartera al vicepresident primer després que Puente anunciara ahir la seua eixida del Govern

Instructor d’arts marcials, a presó per una agressió greu a Vila-real

Un instructor de K1 i kickboxing ha ingressat a la presó després d’una agressió greu a Vila-real. La víctima, de 32 anys, va patir lesions al cap.

Xixona busca a Brussel·les noves vies per a protegir el torró

Una delegació de Xixona visita Brussel·les els dies 4 i 5 de novembre per conéixer les eines europees que protegixen el torró i altres productes gastronòmics.