Retiren dels supermercats unes verdures per contindre al·lergens no declarats

Es tracta d’un producte de verdures congelades | Cedida

 

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentaria i Nutrició (AESAN) ha publicat una notificació d’alerta, anteriorment traslladada per les Autoritats Sanitàries dels Països Baixos a través de la Xarxa d’Alerta Alimentaria Europea (RASFF), per la presència d’un al·lergogen no declarat en unes verdures que es venen en Espanya.

 

Es tracta de la presència de mostassa no declarada en l’etiquetatge d’unes verdures precuinades procedents de Dinamarca. El producte afectat és una bossa de verdures congelades en la graella amb salsa balsàmica. La marca del producte, que s’anomena ‘Roast Supreme’, és Ardo. Este lot és un producte que ve en una bossa de plàstic d’1,5 kg i la seua data de caducitat és del 03/2020 fins a 02/2022.

 

Recomanen no consumir-lo en cas de ser al·lèrgic

Com a mesura de precaució, es recomana a aquells consumidors al·lèrgics a la mostassa que eviten consumir-lo en cas de tindre el producte en casa. Amb tot, cal dir que el consum d’estos productes no comporta cap risc per als consumidors que no pateixen cap al·lèrgia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.