17.9 C
València
Dijous, 6 novembre, 2025

Demanen que Kiko Matamoros deixe ‘Sálvame’ després de les seues paraules de dijous

 

Dijous es va viure una nova tarda carregada de tensió a ‘Sálvame‘ per la docusèrie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘. Va ser una altra emissió complicada per a Carlota Corredera i Kiko Matamoros, que van començar defensant les seues posicions en este cas, en el qual tots han pres partit per Rocío Carrasco o per Antonio David.

Més enllà de l’opinió dels familiars dels dos, el cas està provocant que els platós de televisió semblen més una guerra que una altra cosa, on presentadors i col·laboradors defensen a capa i espasa el que consideren més just, després d’escoltar 6 episodis sobre la vida de Rocío Carrasco. L’enfrontament de dijous el van protagonitzar Kiko Matamoros, que lluïa unes ulleres de sol per un problema ocular, i Carlota Corredera, que van estar a punt de perdre els papers en determinats moments de la disputa verbal.

«No vinc a tallar el cap a ningú», assegurava Kiko en el retorn a ‘Sálvame’

Des que va tornar a ‘Sálvame’ el dimecres 7 d’abril, Kiko Matamoros s’ha mostrat molt a favor del seu amic i excompany de programa, Antonio David Flores. «No vinc a tallar el cap a ningú», va dir el dia de la seua tornada a ‘Sálvame’, deixant molt clar que no volia criticar l’exguàrdia civil. Dijous, comentant la ressaca després de l’emissió de l’episodi 6, el sempre polèmic col·laborador va donar el seu particular punt de vista i Carlota Corredera no va poder reprimir-se i va saltar amb tot contra ell.

La història començava quan Kiko va donar el seu parer sobre el moment que Rocío Carrasco va explicar en l’últim episodi sobre que Antonio David havia deixat d’atendre al seu fill amb el braç trencat, quan requeria portar-lo a l’hospital. Kiko va revelar que ell va presenciar alguns moments en els quals Rocío Carrasco també va desatendre als seus fills: «Crec que hi ha hagut desatencions per part dels dos. Jo he estat testimoni i ho vaig denunciar públicament. Em van posar una demanda i es va arxivar».

 

La forta bronca entre Carlota Corredera i Kiko Matamoros

Després d’escoltar estes paraules tan controvertides, Carlota Corredera va sortir al pas defensant Rocío Carrasco, sent molt contundent: «Em cau l’ànima als peus». Al cap de pocs segons, la presentadora gallega va deixar anar al veterà col·laborador que no era el dia d’igualar el que ell va veure amb l’assumpte tan espinós del braç trencat.

«Rocío va demostrar que li van tornar al seu fill amb un braç trencat, li confirmen que Antonio David estava de sopar i a tu et consta una desatenció com a testimoni, d’este autobús baixe», li va contestar al seu company. «No em sembla de rebut. Em quede sense paraules, estàs igualant a una víctima amb un agressor», va incidir Corredera.

 

«Si algú ho ha fet malament, també ho ha fet malament per molta víctima que siga»

Kiko Matamoros va respondre de forma immediata a la seua companya i va opinar que «ni tu ni jo podem dir que és un maltractador». A més, Matamoros va contestar també les paraules de Carlota Corredera, que va afirmar que no podem assegurar que Antonio David Flores estiga «exculpat». El col·laborador va dir que tampoc poden donar fe que estiga «inculpat».

L’esbroncada va finalitzar sense donar el braç a tòrcer i Kiko va sentenciar que «jo no pose en qüestió el testimoni de Rocío Carrasco, però no pense combregar amb rodes de molí. Si algú ho ha fet malament, també ho ha fet malament per molta víctima que siga», concloïa el col·laborador.

Últimes notícies

Víctima de la DANA davant el Congrés assegura que va ser catàstrofe política i demana responsabilitats

Una afectada per la DANA de 2024 a València ha sostingut davant la comissió parlamentària que la tragèdia no va ser natural, sinó política, i ha reclamat depurar responsabilitats.

Carlos Mazón demana comparéixer en la comissió d’investigació de la DANA en Les Corts

El president en funcions ha registrat un escrit per a intervindre l'11 de novembre i explicar les actuacions després de la riuada. El Govern central no preveu acudir a la comissió malgrat les citacions.

El Vila-real s’embossa davant el Pafos al descans (0-0)

El Vila-real domina en Pafos però marxa al descans amb 0-0, després d'un inici amb dos ocasions clares de Mikautadze i Gueye. L'equip xipriota va aconseguir frenar el ritme i contindre les arribades.

Víctima de la DANA a València la definix com a ‘catàstrofe política’ i demana responsabilitats

Una afectada per la DANA en la V30 ha sostingut davant la comissió del Congrés que la tragèdia no va ser natural, sinó política, i ha reclamat depurar responsabilitats.

Cardona, Parell i Ayoze tornen a l’onze davant un Pafos amb David Luiz en la saga

Sergi Cardona, Dani Parejo i Ayoze Pérez tornen a l'onze del Vila-real per a la quarta jornada de la Lliga de Campions. El Pafos alinea a David Luiz com a líder de la seua defensa.

Cardona, Parell i Ayoze tornen a l’onze del Vila-real davant un Pafos amb David Luiz en la saga

El Vila-real introduïx canvis respecte a l'últim partit de Lliga: tornen Cardona, Parell i Ayoze. El Pafos alinea a David Luiz com a cap de la seua defensa.

Carlos Mazón demana comparéixer en la comissió de la DANA en Les Corts

Carlos Mazón ha sol·licitat intervindre l'11 de novembre en la comissió d'investigació de la DANA en Les Corts per a detallar l'actuació de la Generalitat. La seua oferta contrasta amb la negativa anunciada per membres del Govern central a acudir.

La Fiscalia demana presó per a dos exediles pel cas dels endolls a Benidorm

La Fiscalia sol·licita 6,5 anys de presó i 15,5 d'inhabilitació per a dos exconcejales i altres sis persones per presumptes contractacions irregulars a Benidorm. El juí, amb set sessions i fins a 32 declaracions, comença el 6 de novembre.