La Guàrdia Civil ha desmantellat una banda que s'encarregava de transformar armes detonadores en armes susceptibles de fer foc real. S'han detingut a set persones en el marc de l'operació 'Riadas' i s'han trobat amb l'ajuda d'un georradar que ha localitzat un taller clandestí amagat en un zulo. Els arrestos s'han produït en les localitzats d'Almassora i la Vall d'Uixó, a la Plana Baixa, i també en Sagunt, al Camp de Morvedre. Les set persones estan acusades de pertinença a organització criminal, fabricació i tinença il·lícita d'armes, i usurpació d'estat civil. L'operació es va iniciar a finals del passat 2016 després de decretar-se una sèrie de compres principalment online, d'armes curtes detonadores en establiments de diferents províncies de Madrid, Lleida, Girona, Barcelona i València.
Últimes notícies
Religió
Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt
Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.
Política
Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat
Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.
Esports
Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit
La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.
Successos
Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts
Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.
Successos
Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan
Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.
Esports
Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical
La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.
Economia
València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José
L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.
Medi ambient
L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible
L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.



