Desmantellats cinc punts de venda i dos de distribució de droga a la província de València

 

Una operació antidroga a la província de València ha desmantellat set punts de venda i distribució de cocaïna, haixix i marihuana. Com a resultat d’aquesta actuació agents de la Policia Nacional han detingut un total de 18 persones, huit homes i deu dones, d’entre 188 i 62 anys, la majoria pertanyents al mateix clan, com a presumptes autors dels delictes contra la salut pública, pertinença a grup criiminal i blanqueig de capitals. Huit registres es van realitzar en diferents localitats de la província per tal de desactivar aquestos punts de distribució. Durant aquestos regustres es van incautar més de 110.000 euros, dos comptes bancaris amb 14.000 euros, 150 grams del que semblava cocaïna, 224 grams de marihuana, 253 grams d’haixix, 225 grams de tall, un vehicle, 422 grams d’or i dos immobles que els detinguts utilitzaven per a la preparació de totes aquestes substàncies.

Les investigacions iniciades a la fi de maig han permés desactivar cinc punts de venda de droga minorista, tres a Aldaia, un en Alaquàs i un altre a Serra; i altres dos a Aldaia en els quals se subministrava la droga als venedors finals i els seus col·laboradors. En el transcurs de la investigació es va identificar i va detindre a tots els sospitosos, entre els quals hi havia un clan familiar que proveïa de substàncies a la resta de l’organització als quals se’ls ha intervingut gran quantitat de diners, or i diverses substàncies estupefaents.

També es va detindre a dues persones dedicades presumptament a la venda de cocaïna i haixix preferentment, tant en el seu domicili com de forma ambulant per diferents localitats de la província. Durant la investigació van aflorar diversos béns immobles provinents del blanqueig de diners de la venda de substàncies, que es van intervindre judicialment igual que dos comptes bancaris amb quasi 14.000 euros.

Amb aquesta operació al costat de les últimes desenvolupades des de gener, s’ha aconseguit desarticular tres branques diferents dedicades a la venda de substàncies estupefaents aconseguint així acabar amb els principals punts negres en aquestes localitats.Els detinguts la major part amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, decretant l’ingrés a la presó de quatre d’ells. Mentre que un d’origen magrebí ingressat en el CIE que posteriorment va ser expulsat del territori nacional.

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.