Desmantellen un narco-pis en el barri dels Palmerars d’Elx

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Elx a dos persones per tràfic de drogues, els arrestats són un home i una dona, tots dos de nacionalitat espanyola, de 42 i 50 anys respectivament.

Les detencions han sigut dutes a terme per agents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria d’Elx i forma part d’un dispositiu de prevenció contra la delinqüència i el tràfic de drogues en aqueixa ciutat, on també van col·laborar Agents de Policia Local de la ciutat, els qui van participar en les labors d’identificació de múltiples persones que havien adquirit prèviament, substancies estupefaents en el lloc.

Arran de les identificacions dutes a terme i, després de diversos mesos d’investigació, el grup d’estupefaents de la Comissaria d’Elx, va aconseguir situar un habitatge en el barri dels Palmerars, assenyalant-la com un punt negre de venda i distribució de droga, on els consumidors adquirien substàncies estupefaents.

En el transcurs de les vigilàncies realitzades sobre el domicili investigat, els agents, van comprovar que aquest habitatge comptava amb unes grans mesures de seguretat per a dificultar l’entrada policial, a més d’esbrinar que, la droga que compraven els toxicòmans, era consumida normalment pels usuaris d’aquest narco-pis en el seu interior, amb motiu de no alçar sospites de la venda de substància estupefaent de cara a la Policia.

Una vegada recaptades totes les evidències captades en les investigacions, els investigadors, van comptar amb una autorització judicial que els facultava a practicar una diligència d’entrada i registre en l’habitatge objecte de la investigació, donant com a resultat la detenció de dos persones, propietaris del domicili, intervenint-se en el seu interior diverses substàncies estupefaents; principalment cocaïna, quasi 100 grams, així com quantitats menors d’haixix i heroïna, tot preparat per a la seua venda, a més un total de 800 euros fraccionats en bitllets i diferents útils per al pesatge i distribució de la droga.

Els dos arrestats, tots dos amb múltiples antecedents en el seu haver, van ser posats a la disposició del Jutjat en Funcions de Guàrdia de la ciutat d’Elx.

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.