Desmantellen un narco-pis en el barri dels Palmerars d’Elx

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Elx a dos persones per tràfic de drogues, els arrestats són un home i una dona, tots dos de nacionalitat espanyola, de 42 i 50 anys respectivament.

Les detencions han sigut dutes a terme per agents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria d’Elx i forma part d’un dispositiu de prevenció contra la delinqüència i el tràfic de drogues en aqueixa ciutat, on també van col·laborar Agents de Policia Local de la ciutat, els qui van participar en les labors d’identificació de múltiples persones que havien adquirit prèviament, substancies estupefaents en el lloc.

Arran de les identificacions dutes a terme i, després de diversos mesos d’investigació, el grup d’estupefaents de la Comissaria d’Elx, va aconseguir situar un habitatge en el barri dels Palmerars, assenyalant-la com un punt negre de venda i distribució de droga, on els consumidors adquirien substàncies estupefaents.

En el transcurs de les vigilàncies realitzades sobre el domicili investigat, els agents, van comprovar que aquest habitatge comptava amb unes grans mesures de seguretat per a dificultar l’entrada policial, a més d’esbrinar que, la droga que compraven els toxicòmans, era consumida normalment pels usuaris d’aquest narco-pis en el seu interior, amb motiu de no alçar sospites de la venda de substància estupefaent de cara a la Policia.

Una vegada recaptades totes les evidències captades en les investigacions, els investigadors, van comptar amb una autorització judicial que els facultava a practicar una diligència d’entrada i registre en l’habitatge objecte de la investigació, donant com a resultat la detenció de dos persones, propietaris del domicili, intervenint-se en el seu interior diverses substàncies estupefaents; principalment cocaïna, quasi 100 grams, així com quantitats menors d’haixix i heroïna, tot preparat per a la seua venda, a més un total de 800 euros fraccionats en bitllets i diferents útils per al pesatge i distribució de la droga.

Els dos arrestats, tots dos amb múltiples antecedents en el seu haver, van ser posats a la disposició del Jutjat en Funcions de Guàrdia de la ciutat d’Elx.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Segell de Patrimoni Europeu a la Nau reconeix el llegat valencià en l’humanisme europeu

La Nau de València rep el Segell de Patrimoni Europeu com a primer enclavament de la Comunitat, un reconeixement al seu paper històric en l'humanisme i la construcció cultural d'Europa.

Empat vibrant entre Elx i Atlètic després d’una primera part plena d’alternatives

Elx i Atlètic de Madrid firmen un empat 2-2 en un dol molt obert, amb remuntada local, doblet de Nico González i mitja hora de joc colchonero en inferioritat numèrica.

Un accident de camió provoca una gran apagada a Requena i Utiel i deixa sense llum a 14.000 usuaris

Un accident de camió a la província d'Albacete ha danyat una línia de molt alta tensió de 132 kV i ha deixat sense subministrament elèctric a uns 14.000 clients de Requena i Utiel des de les 16.30 hores.

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.