17.8 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Desmantellen un narco-pis en el barri dels Palmerars d’Elx

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Elx a dos persones per tràfic de drogues, els arrestats són un home i una dona, tots dos de nacionalitat espanyola, de 42 i 50 anys respectivament.

Les detencions han sigut dutes a terme per agents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria d’Elx i forma part d’un dispositiu de prevenció contra la delinqüència i el tràfic de drogues en aqueixa ciutat, on també van col·laborar Agents de Policia Local de la ciutat, els qui van participar en les labors d’identificació de múltiples persones que havien adquirit prèviament, substancies estupefaents en el lloc.

Arran de les identificacions dutes a terme i, després de diversos mesos d’investigació, el grup d’estupefaents de la Comissaria d’Elx, va aconseguir situar un habitatge en el barri dels Palmerars, assenyalant-la com un punt negre de venda i distribució de droga, on els consumidors adquirien substàncies estupefaents.

En el transcurs de les vigilàncies realitzades sobre el domicili investigat, els agents, van comprovar que aquest habitatge comptava amb unes grans mesures de seguretat per a dificultar l’entrada policial, a més d’esbrinar que, la droga que compraven els toxicòmans, era consumida normalment pels usuaris d’aquest narco-pis en el seu interior, amb motiu de no alçar sospites de la venda de substància estupefaent de cara a la Policia.

Una vegada recaptades totes les evidències captades en les investigacions, els investigadors, van comptar amb una autorització judicial que els facultava a practicar una diligència d’entrada i registre en l’habitatge objecte de la investigació, donant com a resultat la detenció de dos persones, propietaris del domicili, intervenint-se en el seu interior diverses substàncies estupefaents; principalment cocaïna, quasi 100 grams, així com quantitats menors d’haixix i heroïna, tot preparat per a la seua venda, a més un total de 800 euros fraccionats en bitllets i diferents útils per al pesatge i distribució de la droga.

Els dos arrestats, tots dos amb múltiples antecedents en el seu haver, van ser posats a la disposició del Jutjat en Funcions de Guàrdia de la ciutat d’Elx.

Últimes notícies

El 10K València bat dos rècords d’Europa i 18 nacionals en una edició històrica

La prova valenciana es va saldar amb dos plusmarques continentals i 18 nacionals, triomf de Andreas Almgren amb 26:45 i rècord europeu de Eilish McColgan amb 30:08. Amb 14.134 arribats a meta i 15.529 participants entre 10K i 5K, l'edició va ser la més nombrosa.

El Suprem dona cinc dies a Ábalos i Koldo per a pagar la fiança abans del juí

El Suprem ha concedit cinc dies hàbils a José Luis Ábalos i al seu exasesor Koldo García per a depositar 60.000 euros cada un com a fiança civil prèvia al juí per les presumptes comissions en contractes de màscares. El termini comença després de la notificació de la peça separada de responsabilitat civil.

Vox veu oportú que les víctimes de la DANA declaren en Les Corts com més prompte millor

El síndic de Vox, José María Llanos, ha defés que les víctimes de la DANA compareguen com més prompte millor en la comissió de Les Corts i que es done entrada ja a les associacions. També ha demanat que els acaraments i proves incloguen a tots els implicats i ha obert la porta a citar a Pedro Sánchez.

Cox afirma que ja fabrica dessaladores per a agricultura amb baix consum energètic

Enrique Riquelme ha assegurat que Cox ja construïx dessaladores eficients que subministren aigua a la carta per al camp amb el menor gasto energètic. L'empresa ha presentat amb la Universitat d'Alacant una càtedra per a investigar en aigua i energia i abaratir costos.

Pérez Llorca defén prolongar la central de Cofrentes i la sobirania energètica

Pérez Llorca ha defés prolongar la vida útil de Cofrentes més enllà de 2030 i ha vinculat la decisió a la sobirania energètica. També ha anunciat el desbloqueig de 8.000 expedients elèctrics dins de la simplificació administrativa.

La jutgessa de la DANA rebutja investigar el mòbil de Feijóo i citar a Rufián

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha denegat la pericial del mòbil d'Alberto Núñez Feijóo i la citació com a testimoni de Gabriel Rufián. Delimita la investigació a diligències pertinents i descarta proves sense relació directa amb els fets.

Condemnada la exalcaldesa d’Orihuela i huit persones més pel contracte de les escombraries

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a nou dels 33 acusats en la causa matriu del cas Brugal per irregularitats en el contracte de neteja i residus d'Orihuela. Les penes inclouen presó, inhabilitació i indemnització solidària pròxima a 600.000 euros, i la sentència pot recórrer-se.

Catalá anuncia límits i control per als apartaments turístics a València

L'alcaldessa ha assegurat que estos allotjaments 'passaran a ser molt limitats, molt controlats i sempre legals' i ha oferit revertir-los a ús residencial. Hi ha unes mil sancions tramitades i tancaments a reincidents.