Desmantellen un narco-pis en el barri dels Palmerars d’Elx

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Elx a dos persones per tràfic de drogues, els arrestats són un home i una dona, tots dos de nacionalitat espanyola, de 42 i 50 anys respectivament.

Les detencions han sigut dutes a terme per agents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria d’Elx i forma part d’un dispositiu de prevenció contra la delinqüència i el tràfic de drogues en aqueixa ciutat, on també van col·laborar Agents de Policia Local de la ciutat, els qui van participar en les labors d’identificació de múltiples persones que havien adquirit prèviament, substancies estupefaents en el lloc.

Arran de les identificacions dutes a terme i, després de diversos mesos d’investigació, el grup d’estupefaents de la Comissaria d’Elx, va aconseguir situar un habitatge en el barri dels Palmerars, assenyalant-la com un punt negre de venda i distribució de droga, on els consumidors adquirien substàncies estupefaents.

En el transcurs de les vigilàncies realitzades sobre el domicili investigat, els agents, van comprovar que aquest habitatge comptava amb unes grans mesures de seguretat per a dificultar l’entrada policial, a més d’esbrinar que, la droga que compraven els toxicòmans, era consumida normalment pels usuaris d’aquest narco-pis en el seu interior, amb motiu de no alçar sospites de la venda de substància estupefaent de cara a la Policia.

Una vegada recaptades totes les evidències captades en les investigacions, els investigadors, van comptar amb una autorització judicial que els facultava a practicar una diligència d’entrada i registre en l’habitatge objecte de la investigació, donant com a resultat la detenció de dos persones, propietaris del domicili, intervenint-se en el seu interior diverses substàncies estupefaents; principalment cocaïna, quasi 100 grams, així com quantitats menors d’haixix i heroïna, tot preparat per a la seua venda, a més un total de 800 euros fraccionats en bitllets i diferents útils per al pesatge i distribució de la droga.

Els dos arrestats, tots dos amb múltiples antecedents en el seu haver, van ser posats a la disposició del Jutjat en Funcions de Guàrdia de la ciutat d’Elx.

Últimes notícies

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.

Manipulen durant mesos una dona de 91 anys a Alacant per quedar-se amb el seu patrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones acusades de sotmetre durant mesos una dona de 91 anys a un control total per apoderar-se del seu patrimoni, amb un presumpte expoli de 20.000 euros i canvis en el seu testament.