Desmantellen un narco-pis en el barri dels Palmerars d’Elx

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Elx a dos persones per tràfic de drogues, els arrestats són un home i una dona, tots dos de nacionalitat espanyola, de 42 i 50 anys respectivament.

Les detencions han sigut dutes a terme per agents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria d’Elx i forma part d’un dispositiu de prevenció contra la delinqüència i el tràfic de drogues en aqueixa ciutat, on també van col·laborar Agents de Policia Local de la ciutat, els qui van participar en les labors d’identificació de múltiples persones que havien adquirit prèviament, substancies estupefaents en el lloc.

Arran de les identificacions dutes a terme i, després de diversos mesos d’investigació, el grup d’estupefaents de la Comissaria d’Elx, va aconseguir situar un habitatge en el barri dels Palmerars, assenyalant-la com un punt negre de venda i distribució de droga, on els consumidors adquirien substàncies estupefaents.

En el transcurs de les vigilàncies realitzades sobre el domicili investigat, els agents, van comprovar que aquest habitatge comptava amb unes grans mesures de seguretat per a dificultar l’entrada policial, a més d’esbrinar que, la droga que compraven els toxicòmans, era consumida normalment pels usuaris d’aquest narco-pis en el seu interior, amb motiu de no alçar sospites de la venda de substància estupefaent de cara a la Policia.

Una vegada recaptades totes les evidències captades en les investigacions, els investigadors, van comptar amb una autorització judicial que els facultava a practicar una diligència d’entrada i registre en l’habitatge objecte de la investigació, donant com a resultat la detenció de dos persones, propietaris del domicili, intervenint-se en el seu interior diverses substàncies estupefaents; principalment cocaïna, quasi 100 grams, així com quantitats menors d’haixix i heroïna, tot preparat per a la seua venda, a més un total de 800 euros fraccionats en bitllets i diferents útils per al pesatge i distribució de la droga.

Els dos arrestats, tots dos amb múltiples antecedents en el seu haver, van ser posats a la disposició del Jutjat en Funcions de Guàrdia de la ciutat d’Elx.

Últimes notícies

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.