Detenen un home per agredir la seua parella i la seua mare

La Policia Local d’Elx ha detingut un home de 35 anys per agredir la seua parella i la seua mare. El 26 d’agost passat una dotació policial en funcions de vigilància va ser alertada per una dona a causa de la presència del seu marit al domicili en estat d’embriaguesa i amb una actitud agressiva.

En arribar la patrulla juntament amb una altra dotació de Policia Nacional, van localitzar la dona plorant al replà de l’escala i a la seua parella molt alterat a l’interior de l’habitatge situat al carrer Espronceda.

La dona va indicar als agents que el seu marit havia tornat al domicili en estat d’embriaguesa i amb crits, i va eixir de l’habitació per recriminar-lo que deixara d’aixecar la veu, ja que despertaria les filles de tots dos de 8 mesos i 2 anys. El subjecte, en aquell instant, va començar a agredir-la mitjançant cops a la cama i el rostre, alhora que es donava cops de cap contra la paret.

De la mateixa manera, la mare de l’implicat, que conviu al mateix domicili, va intentar evitar l’agressió, però el subjecte també la va agredir, per la qual cosa ràpidament va agafar les netes i va fugir a casa de la veïna, on es va refugiar fins a l’arribada dels agents.

La veïna va ratificar els fets i va afegir que observar a través de la finestra de la cuina com la filla de 2 anys demanava al seu pare que parara d’agredir la seua mare. A més, va assegurar que no era la primera vegada que passaven fets similars. L’home va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Guido Rodríguez firma el seu primer doblet en LaLiga encara que el València cau davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar els seus dos primers gols amb el València i va firmar el seu primer doblet en LaLiga, però l'equip va perdre 2-3 enfront del Celta a Mestalla.

Pérez Llorca destaca que l’atur de març en la Comunitat Valenciana és el més baix des de 2008

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana cau al març fins al seu nivell més baix des de setembre de 2008, amb descensos en tots els sectors i una millora destacada en dones i jóvens.

Gandia decreta tres dies de dol oficial per la mort del poeta Josep Piera

L'Ajuntament de Gandia ha declarat tres dies de dol oficial per la mort del poeta i escriptor valencià Josep Piera, fill predilecte de la ciutat. Les banderes onejaran a mitja asta i s'ha organitzat un comiat cívic en el Palau Ducal dels Borja.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i encadena un fort descens interanual de 19.440 aturats.

Gayà passa pàgina després de la remuntada del Cèltic i es bolca en el dol davant l’Elx

Gayà assumix com una pena la remuntada encaixada davant el Celta a Mestalla, però recalca que el vestuari ja mira al dol contra l'Elx, al qual s'aferren per a sumar tres punts clau.

Pedro Martínez fixa com a objectiu del València Basket assegurar el play off d’Eurolliga

Pedro Martínez considera que el València Basket té el play in encarrilat en l'Eurolliga i centra ara l'objectiu a assegurar l'accés directe al play off, sense perdre de vista el dol clau davant el Milà.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana baixa al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i situa el total d'aturats en 288.162. La caiguda anual aconseguix les 19.440 persones, amb descensos en les tres províncies i suport de l'estirada de l'ocupació per Setmana Santa.

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.