Detenen un home per agredir la seua parella i la seua mare

La Policia Local d’Elx ha detingut un home de 35 anys per agredir la seua parella i la seua mare. El 26 d’agost passat una dotació policial en funcions de vigilància va ser alertada per una dona a causa de la presència del seu marit al domicili en estat d’embriaguesa i amb una actitud agressiva.

En arribar la patrulla juntament amb una altra dotació de Policia Nacional, van localitzar la dona plorant al replà de l’escala i a la seua parella molt alterat a l’interior de l’habitatge situat al carrer Espronceda.

La dona va indicar als agents que el seu marit havia tornat al domicili en estat d’embriaguesa i amb crits, i va eixir de l’habitació per recriminar-lo que deixara d’aixecar la veu, ja que despertaria les filles de tots dos de 8 mesos i 2 anys. El subjecte, en aquell instant, va començar a agredir-la mitjançant cops a la cama i el rostre, alhora que es donava cops de cap contra la paret.

De la mateixa manera, la mare de l’implicat, que conviu al mateix domicili, va intentar evitar l’agressió, però el subjecte també la va agredir, per la qual cosa ràpidament va agafar les netes i va fugir a casa de la veïna, on es va refugiar fins a l’arribada dels agents.

La veïna va ratificar els fets i va afegir que observar a través de la finestra de la cuina com la filla de 2 anys demanava al seu pare que parara d’agredir la seua mare. A més, va assegurar que no era la primera vegada que passaven fets similars. L’home va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.