Detenen un home per agredir la seua parella i la seua mare

La Policia Local d’Elx ha detingut un home de 35 anys per agredir la seua parella i la seua mare. El 26 d’agost passat una dotació policial en funcions de vigilància va ser alertada per una dona a causa de la presència del seu marit al domicili en estat d’embriaguesa i amb una actitud agressiva.

En arribar la patrulla juntament amb una altra dotació de Policia Nacional, van localitzar la dona plorant al replà de l’escala i a la seua parella molt alterat a l’interior de l’habitatge situat al carrer Espronceda.

La dona va indicar als agents que el seu marit havia tornat al domicili en estat d’embriaguesa i amb crits, i va eixir de l’habitació per recriminar-lo que deixara d’aixecar la veu, ja que despertaria les filles de tots dos de 8 mesos i 2 anys. El subjecte, en aquell instant, va començar a agredir-la mitjançant cops a la cama i el rostre, alhora que es donava cops de cap contra la paret.

De la mateixa manera, la mare de l’implicat, que conviu al mateix domicili, va intentar evitar l’agressió, però el subjecte també la va agredir, per la qual cosa ràpidament va agafar les netes i va fugir a casa de la veïna, on es va refugiar fins a l’arribada dels agents.

La veïna va ratificar els fets i va afegir que observar a través de la finestra de la cuina com la filla de 2 anys demanava al seu pare que parara d’agredir la seua mare. A més, va assegurar que no era la primera vegada que passaven fets similars. L’home va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.