Detenen un home per agredir la seua parella i la seua mare

Ejemplo de shortcode con estilo
Els fets van passar en presència de les seues dos filles menors de 8 mesos i 2 anys

La Policia Local d’Elx ha detingut un home de 35 anys per agredir la seua parella i la seua mare. El 26 d’agost passat una dotació policial en funcions de vigilància va ser alertada per una dona a causa de la presència del seu marit al domicili en estat d’embriaguesa i amb una actitud agressiva.

En arribar la patrulla juntament amb una altra dotació de Policia Nacional, van localitzar la dona plorant al replà de l’escala i a la seua parella molt alterat a l’interior de l’habitatge situat al carrer Espronceda.

La dona va indicar als agents que el seu marit havia tornat al domicili en estat d’embriaguesa i amb crits, i va eixir de l’habitació per recriminar-lo que deixara d’aixecar la veu, ja que despertaria les filles de tots dos de 8 mesos i 2 anys. El subjecte, en aquell instant, va començar a agredir-la mitjançant cops a la cama i el rostre, alhora que es donava cops de cap contra la paret.

De la mateixa manera, la mare de l’implicat, que conviu al mateix domicili, va intentar evitar l’agressió, però el subjecte també la va agredir, per la qual cosa ràpidament va agafar les netes i va fugir a casa de la veïna, on es va refugiar fins a l’arribada dels agents.

La veïna va ratificar els fets i va afegir que observar a través de la finestra de la cuina com la filla de 2 anys demanava al seu pare que parara d’agredir la seua mare. A més, va assegurar que no era la primera vegada que passaven fets similars. L’home va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

El Valencia continúa sin puntuar tras caer 4-0 ante el Atlético

El Valencia ha perdido 4-0 ante el Atlético de Madrid en la octava jornada de Liga F y continúa sin puntuar. El equipo madrileño ha subido provisionalmente al tercer puesto.

Feijóo demana des de València un vot pel canvi el 29-N

Alberto Núñez Feijóo ha demanat en un míting a València que cap vot pel canvi es quede a casa el 29 de novembre. També ha avançat mesures i ha llançat acusacions contra el Govern de Pedro Sánchez.

Mor un xiquet de 20 mesos ofegat en una piscina de Tous

Un xiquet de 20 mesos ha mort ofegat i un altre, de 3 anys, ha sigut reanimat després de caure en una piscina privada de Tous.

Catalá demana el vot per a una majoria que aparte Sánchez de la Moncloa

María José Catalá ha demanat que cada vot contribuïsca a una majoria ferma per a apartar Pedro Sánchez de la Moncloa. La candidata del PP ha defensat el paper de València en les eleccions generals del 29 de novembre.

Pérez Llorca confia en Feijóo per a resoldre els problemes valencians

Juanfran Pérez Llorca ha acusat Pedro Sánchez de viure alié als problemes ciutadans i ha expressat la seua confiança en Alberto Núñez Feijóo. El president ha participat en un míting del PP a València davant de 1.500 assistents.

Mompó promet omplir la plaça de bous de València abans del 29 de novembre

Vicent Mompó s’ha compromés a omplir la plaça de bous de València en un acte electoral abans del 29 de novembre. Ho ha anunciat en la precampanya del PP, davant d’Alberto Núñez Feijóo i 1.500 persones.

Presó provisional per a l’arrestat per apunyalar l’exparella a Benicarló

El jutjat ha decretat presó provisional sense fiança per a l'home detingut per apunyalar presumptament la seua exparella a Benicarló. La víctima continua ingressada després d'una intervenció d'urgència.

Alliberats dos detinguts a Oliva després de quedar fora de termini judicial

L’Audiència Nacional ha decretat la llibertat provisional de dos fugitius buscats a Turquia, detinguts a Oliva després d’un presumpte robatori. Els arrestats han arribat davant del jutge 72 hores després de la detenció, fora del termini legal de 24 hores.