Detinguda una dona a Elx en crida i cerca després de cremar el seu vehicle

L'arrestada tenia en vigor diverses reclamacions judicials de diferents tribunals per estafa i inhibició

L’arrestada tenia en vigor diverses reclamacions judicials de diferents tribunals per estafa i inhibició | Policia Local Elx

La Policia Local d’Elx va detindre a una dona en crida i cerca per estafa i inhibició després de cremar el vehicle en el qual viatjava. El succés va tindre lloc en *Bonavista el divendres 4 de febrer, al voltant de les 22.40 hores.

Quan els agents van arribar a la urbanització alertats per la Sala Operativa (092) de la Prefectura, van observar que els ocupants del cotxe es trobaven fora del mateix i que no corrien perill.

Igualment, una dotació de bombers i una ambulància es van personar per a extingir l’incendi i atendre als qui viatjaven en el turisme en presentar símptomes de mareig. Una vegada realitzada la valoració, no va ser necessari el trasllat a un centre sanitari en trobar-se tots perfectament.

Els agents van procedir a efectuar les comprovacions rutinàries d’identitat mitjançant la base de dades policial, resultant que una de les ocupants tenia en vigor diverses reclamacions judicials de cerca, detenció i personació de diferents tribunals de tota Espanya per estafa i inhibició.

En aqueix mateix instant, la dona de mitjana edat va ser detinguda i traslladada a dependències policials.

Últimes notícies

El València Basket encadena dos segons llocs en la Lliga Endesa i firma el seu millor curs en Eurolliga

El València Basket assegura per segon any seguit el subcampionat de la fase regular de la Lliga Endesa i el fa per primera vegada en una temporada amb participació en l'Eurolliga i presència històrica en la Final a Quatre.

CSIF denuncia amenaces als seus delegats i demana rebaixar la tensió en la negociació educativa

CSIF denuncia agressions i amenaces contra els seus delegats en la negociació amb Educació i reclama rebaixar la tensió per a centrar el diàleg en les millores de l'educació pública valenciana.

Presó per al jove que va provocar un incendi i va amenaçar a veïns a Callosa de Segura

Un home de 26 anys ha ingressat a la presó acusat de provocar un incendi intencionat a Callosa de Segura que va calcinar vehicles, va danyar vivendes i es va sumar a diverses amenaces amb arma de foc i gossos d'atac.

Sindicats escenifiquen un funeral davant Sanitat per a denunciar el greu estat de la sanitat pública valenciana

Els principals sindicats sanitaris valencians escenifiquen un funeral simbòlic davant la Conselleria de Sanitat per a denunciar la greu deterioració de la sanitat pública, el desviament de fons a la privada i reclamar més plantilla i jornada de 35 hores.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’incompetència en la gestió de la vaga docent

Diana Morant critica la gestió de Juanfran Pérez Llorca i del Consell davant la vaga indefinida del professorat i reclama canvis urgents en la negociació.

Good Films rodarà vint pel·lícules en Ciutat de la Llum en la dècada vinent

Good Films Studios Spain es compromet a rodar vint pel·lícules en els estudis Ciutat de la Llum d'Alacant en els pròxims deu anys, amb una forta aposta per convertir el complex en un gran pol audiovisual europeu.

La jutgessa que investiga la dana de 2024 suspén una declaració per falta de seguretat

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestion de la dana de 2024 ha suspés una declaracion testifical prevista per al dilluns en considerar que no hi ha garantias de seguretat suficients després d'una recent concentracion davant el jutjat.

Bustinduy denuncia una agressió intolerable d’un policia a una professora en una protesta educativa

Pablo Bustinduy condemna l'agressió d'un agent de la Policia Nacional a una professora durant una protesta per l'educació pública valenciana i reclama que s'assumisquen responsabilitats. El ministre insistix en la defensa de l'escola pública i demana a les administracions sentit comuna i empatia.