6.5 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Detinguda una dona a Elx en crida i cerca després de cremar el seu vehicle

L'arrestada tenia en vigor diverses reclamacions judicials de diferents tribunals per estafa i inhibició

L’arrestada tenia en vigor diverses reclamacions judicials de diferents tribunals per estafa i inhibició | Policia Local Elx

La Policia Local d’Elx va detindre a una dona en crida i cerca per estafa i inhibició després de cremar el vehicle en el qual viatjava. El succés va tindre lloc en *Bonavista el divendres 4 de febrer, al voltant de les 22.40 hores.

Quan els agents van arribar a la urbanització alertats per la Sala Operativa (092) de la Prefectura, van observar que els ocupants del cotxe es trobaven fora del mateix i que no corrien perill.

Igualment, una dotació de bombers i una ambulància es van personar per a extingir l’incendi i atendre als qui viatjaven en el turisme en presentar símptomes de mareig. Una vegada realitzada la valoració, no va ser necessari el trasllat a un centre sanitari en trobar-se tots perfectament.

Els agents van procedir a efectuar les comprovacions rutinàries d’identitat mitjançant la base de dades policial, resultant que una de les ocupants tenia en vigor diverses reclamacions judicials de cerca, detenció i personació de diferents tribunals de tota Espanya per estafa i inhibició.

En aqueix mateix instant, la dona de mitjana edat va ser detinguda i traslladada a dependències policials.

Últimes notícies

86-73: el València doblega al Partizan i tanca la primera tornada al capdamunt

El València Basket va véncer 86-73 a un Partizan en millora després d'anar a remolc durant gran part del dol. Va remuntar amb Thompson i el rebot ofensiu per a tancar la primera volta a dalt.

L’Elx tanca 24-25 amb 7 milions de pèrdues i preveu 15 de benefici en 25-26

La junta d'accionistes va aprovar uns comptes amb prop de 7 milions en negatiu i un pressupost que anticipa 15 milions de benefici en 2025-26. El club va eixir del concurs de creditors i mantindrà la inversió en plantilla i infraestructures.

El Govern designa a Zulima Pérez per a tancar amb Martínez Mus la comissió mixta de la DANA

El Govern ha designat a Zulima Pérez com a interlocutora per a concretar amb Vicente Martínez Mus la comissió mixta de la DANA. Les dos parts han fixat una reunió el 9 de gener per a acordar la seua constitució i definir el seu funcionament.

Nit de cap d’any: els suplements del taxi poden arribar a 6,7 euros en diverses ciutats

L'OCU assenyala que en Nit de cap d'any els taxis apliquen recàrrecs fixos que encarixen el trajecte. Madrid, Lleida i Palma figuren entre les ciutats amb suplements més alts.

Anticicló en Nit de cap d’any: més fred i boires denses a l’interior

El dimecres de Nit de cap d'any estarà marcat per un anticicló que deixarà temps estable, descens tèrmic i boires persistents a l'interior. Aemet preveu gelades generalitzades i tramuntana a l'Empordà.

Detingut un veí per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un veí de l'immoble ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb l'incendi registrat el dilluns a Crevillent. Una jove de 25 anys va morir a l'hospital i va haver-hi una evacuació massiva.

El València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener i el València-Unicaja s’avança al dissabte 10

L'ajornat València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener a les 20.30 en el Roig Arena. El dol amb Unicaja s'avança al dissabte 10 a les 18.30.

5 anys i 11 mesos de presó per intentar assassinar a la seua dona després de comunicar-li la ruptura

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys i onze mesos de presó a un home per la temptativa d'homicidi de la seua dona amb un cúter després d'anunciar-li la ruptura. La sentència aplica agreujants de gènere i parentiu i imposa allunyament, retirada de pàtria potestat i possible expulsió.