Detinguda una menor per agressió grupal a una xiqueta a Burjassot

La Policia Nacional ha detingut una menor per presumptament participar, juntament amb dos adolescents més, en una agressió a una altra xiqueta, a Burjassot . Els fets que recullen diversos mitjans i agències de comunicació informen que l’agressió s’hauria produït fa aproximadament un mes, encara que ha estat ara, quan el pare de la víctima ha denunciat els fets després de veure un vídeo distribuït a través de xarxes socials que va arribar a un professor del col·legi on estudia la seua filla.

L’agressió grupal s’hauria produït en  un carrer al costat del col·legi de Burjassot, on estudia la  víctima 12 anys. Les  agressores, amb 13 i 14 anys, eren excompanyes de l’agredida que ara estudien a l’Institut Comarcal, també de Burjassot.

La menor que va ser colpejada va ocultar l’agressió, tot i això, el cas es va destapar aquesta setmana quan  va començar a córrer per xarxes socials i grups de WhatsApp el vídeo de l’agressió.

Unes imatges que van arribar al professor de reforç de la víctima que immediatament es va posar en contacte amb  serveis socials  que van contactar amb el pare i la víctima per mantenir una reunió amb el responsable de l’àrea d’Infància i Adolescència i una psicòloga.

Després de visionar el vídeo i escoltar els testimonis, des de serveis socials els van acompanyar la  comissaria de la Policia Nacional de Burjassot per presentar una denúncia  per l’agressió, on la víctima va identificar les agressores.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.