Detinguda una menor per agressió grupal a una xiqueta a Burjassot

La Policia Nacional ha detingut una menor per presumptament participar, juntament amb dos adolescents més, en una agressió a una altra xiqueta, a Burjassot . Els fets que recullen diversos mitjans i agències de comunicació informen que l’agressió s’hauria produït fa aproximadament un mes, encara que ha estat ara, quan el pare de la víctima ha denunciat els fets després de veure un vídeo distribuït a través de xarxes socials que va arribar a un professor del col·legi on estudia la seua filla.

L’agressió grupal s’hauria produït en  un carrer al costat del col·legi de Burjassot, on estudia la  víctima 12 anys. Les  agressores, amb 13 i 14 anys, eren excompanyes de l’agredida que ara estudien a l’Institut Comarcal, també de Burjassot.

La menor que va ser colpejada va ocultar l’agressió, tot i això, el cas es va destapar aquesta setmana quan  va començar a córrer per xarxes socials i grups de WhatsApp el vídeo de l’agressió.

Unes imatges que van arribar al professor de reforç de la víctima que immediatament es va posar en contacte amb  serveis socials  que van contactar amb el pare i la víctima per mantenir una reunió amb el responsable de l’àrea d’Infància i Adolescència i una psicòloga.

Després de visionar el vídeo i escoltar els testimonis, des de serveis socials els van acompanyar la  comissaria de la Policia Nacional de Burjassot per presentar una denúncia  per l’agressió, on la víctima va identificar les agressores.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.