Detinguda una menor per agressió grupal a una xiqueta a Burjassot

La Policia Nacional ha detingut una menor per presumptament participar, juntament amb dos adolescents més, en una agressió a una altra xiqueta, a Burjassot . Els fets que recullen diversos mitjans i agències de comunicació informen que l’agressió s’hauria produït fa aproximadament un mes, encara que ha estat ara, quan el pare de la víctima ha denunciat els fets després de veure un vídeo distribuït a través de xarxes socials que va arribar a un professor del col·legi on estudia la seua filla.

L’agressió grupal s’hauria produït en  un carrer al costat del col·legi de Burjassot, on estudia la  víctima 12 anys. Les  agressores, amb 13 i 14 anys, eren excompanyes de l’agredida que ara estudien a l’Institut Comarcal, també de Burjassot.

La menor que va ser colpejada va ocultar l’agressió, tot i això, el cas es va destapar aquesta setmana quan  va començar a córrer per xarxes socials i grups de WhatsApp el vídeo de l’agressió.

Unes imatges que van arribar al professor de reforç de la víctima que immediatament es va posar en contacte amb  serveis socials  que van contactar amb el pare i la víctima per mantenir una reunió amb el responsable de l’àrea d’Infància i Adolescència i una psicòloga.

Després de visionar el vídeo i escoltar els testimonis, des de serveis socials els van acompanyar la  comissaria de la Policia Nacional de Burjassot per presentar una denúncia  per l’agressió, on la víctima va identificar les agressores.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

La Reial Societat venç al Llevant i es fica de ple en la lluita per la Champions

La Reial Societat va derrotar 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez, en un partit dominat de principi a fi que reforça les seues opcions de Lliga de Campions.

La Reial Societat venç al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat s'imposa 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez i es consolida en la baralla per les places de Lliga de Campions després d'un partit dominat de principi a fi.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.

La Reial Societat s’enganxa a la baralla per la Champions amb un sòlid triomf davant el Llevant

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez, en un partit dominat de principi a fi que reforça les seues aspiracions de Champions.

El nou Pla General d’Alacant preveu ampliar la planta de residus i crear tres ecoparcs

L'esborrany del Pla General Estructural d'Alacant inclou l'ampliació de la planta municipal de tractament de residus i la creació de tres nous ecoparcs per a garantir una gestió sostenible durant els pròxims 25 anys.

València i Celta es juguen Europa en un dol decisiu a Mestalla

València i Celta s'enfronten a Mestalla en un xoc directe pels llocs europeus, amb els locals a l'alça i els gallecs obligats a reaccionar després de tres jornades sense guanyar.