Detinguda una menor per agressió grupal a una xiqueta a Burjassot

La Policia Nacional ha detingut una menor per presumptament participar, juntament amb dos adolescents més, en una agressió a una altra xiqueta, a Burjassot . Els fets que recullen diversos mitjans i agències de comunicació informen que l’agressió s’hauria produït fa aproximadament un mes, encara que ha estat ara, quan el pare de la víctima ha denunciat els fets després de veure un vídeo distribuït a través de xarxes socials que va arribar a un professor del col·legi on estudia la seua filla.

L’agressió grupal s’hauria produït en  un carrer al costat del col·legi de Burjassot, on estudia la  víctima 12 anys. Les  agressores, amb 13 i 14 anys, eren excompanyes de l’agredida que ara estudien a l’Institut Comarcal, també de Burjassot.

La menor que va ser colpejada va ocultar l’agressió, tot i això, el cas es va destapar aquesta setmana quan  va començar a córrer per xarxes socials i grups de WhatsApp el vídeo de l’agressió.

Unes imatges que van arribar al professor de reforç de la víctima que immediatament es va posar en contacte amb  serveis socials  que van contactar amb el pare i la víctima per mantenir una reunió amb el responsable de l’àrea d’Infància i Adolescència i una psicòloga.

Després de visionar el vídeo i escoltar els testimonis, des de serveis socials els van acompanyar la  comissaria de la Policia Nacional de Burjassot per presentar una denúncia  per l’agressió, on la víctima va identificar les agressores.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx firma un triomf vital davant un Atlètic en inferioritat

L'Elx s'imposa 3-2 a un Atlètic amb moltes baixes i més d'una hora en inferioritat, i fa un pas clau en la lluita per la permanència en LaLiga.

L’Elx remunta a un Atlètic en inferioritat i s’agarra a la permanència

L'Elx va véncer 3-2 a l'Atlètic de Madrid, que va jugar amb un menys gran part del partit, i va fer un pas important en la seua lluita per eixir del descens.

El Segell de Patrimoni Europeu a la Nau reconeix el llegat valencià en l’humanisme europeu

La Nau de València rep el Segell de Patrimoni Europeu com a primer enclavament de la Comunitat, un reconeixement al seu paper històric en l'humanisme i la construcció cultural d'Europa.

Empat vibrant entre Elx i Atlètic després d’una primera part plena d’alternatives

Elx i Atlètic de Madrid firmen un empat 2-2 en un dol molt obert, amb remuntada local, doblet de Nico González i mitja hora de joc colchonero en inferioritat numèrica.

Un accident de camió provoca una gran apagada a Requena i Utiel i deixa sense llum a 14.000 usuaris

Un accident de camió a la província d'Albacete ha danyat una línia de molt alta tensió de 132 kV i ha deixat sense subministrament elèctric a uns 14.000 clients de Requena i Utiel des de les 16.30 hores.

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.