15.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Detinguda una menor per agressió grupal a una xiqueta a Burjassot

La Policia Nacional ha detingut una menor per presumptament participar, juntament amb dos adolescents més, en una agressió a una altra xiqueta, a Burjassot . Els fets que recullen diversos mitjans i agències de comunicació informen que l’agressió s’hauria produït fa aproximadament un mes, encara que ha estat ara, quan el pare de la víctima ha denunciat els fets després de veure un vídeo distribuït a través de xarxes socials que va arribar a un professor del col·legi on estudia la seua filla.

L’agressió grupal s’hauria produït en  un carrer al costat del col·legi de Burjassot, on estudia la  víctima 12 anys. Les  agressores, amb 13 i 14 anys, eren excompanyes de l’agredida que ara estudien a l’Institut Comarcal, també de Burjassot.

La menor que va ser colpejada va ocultar l’agressió, tot i això, el cas es va destapar aquesta setmana quan  va començar a córrer per xarxes socials i grups de WhatsApp el vídeo de l’agressió.

Unes imatges que van arribar al professor de reforç de la víctima que immediatament es va posar en contacte amb  serveis socials  que van contactar amb el pare i la víctima per mantenir una reunió amb el responsable de l’àrea d’Infància i Adolescència i una psicòloga.

Després de visionar el vídeo i escoltar els testimonis, des de serveis socials els van acompanyar la  comissaria de la Policia Nacional de Burjassot per presentar una denúncia  per l’agressió, on la víctima va identificar les agressores.

Últimes notícies

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.