32.1 C
València
Dimecres, 16 juliol, 2025

Detinguda la víctima d’un atropellament per ocultar armes de guerra en sa casa en Sant Vicent del Raspeig

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Agents de la Policia Nacional han detingut a una persona de 39 anys d’edat que ocultava armes de guerra en sa casa arran d’alguns problemes en una relació sentimental. L’arrestat va patir este dimecres un atropellament que li va causar lesions i els agents investiguen si el motiu d’este succés és una disputa entre famílies.

 

Este dimecres, un xic es va personar en la Guàrdia Civil de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantó (Alacant), i va confessar que acabava d’atropellar al seu exsogre, qui li perseguia en el seu cotxe i amb el que tenia problemes per haver acabat la seua relació sentimental amb la seua parella, la filla de la víctima.

 

En haver succeït els fets en demarcació de la Policia Nacional, el Grup de Delinqüència Violenta de la Brigada de Policia Judicial d’Alacant es va fer càrrec de la investigació i com a primeres perquisicions van prendre declaració al presumpte autor, segons ha indicat el cos en un comunicat.

 

El seu exsogre l’amenaça de mort

L’home va relatar que la família de la seua exparella li havia amenaçat de mort en haver acabat la relació i va detallar que el seu exsogre li havia perseguit en un cotxe, qui a demés va arribar a traure-lo de la via colpejant-lo, per a després amenaçar-li de mort amb una navalla.

 

Per això, es va vore obligat a eixir d’allí a tota velocitat i va atropellar de manera involuntària a esta persona per a conseguir fugir, personant-se en la Guàrdia Civil per a entregar-se. L’arrestat també ha indicat que la família de la seua exparella posseïa armes de foc, per això temia per la seua vida.

 

Amb la finalitat d’evitar nous incidents, els agents de la Policia Nacional han desplegat un ampli dispositiu policial en el que s’han fet tres registres domiciliaris i han localitzat en un d’ells una pistola metralladora, considerada arma de guerra, a demés d’una escopeta del calibre 12 amb la culata retallada les dos amb munició i destrals, espases, catanes i bats de beisbol.

 

Un altre detingut

En la casa a on es van localitzar les armes, el lloc de residència de l’atropellat, va resultar detingut també la persona encarregada de custodiar-les, un xic de 20 anys d’edat.

 

Finalment, els agents han arrestat a la víctima de l’atropellament, acusat dels presumptes delictes d’amenaces greus i tinença il·lícita d’armes. En estos moments es troba ingressat a causa de les lesions produïdes per l’accident.

 

De la mateixa manera, al xic que va atropellar a la víctima se li ha imputat un delicte de lesions greus i un delicte contra la seguretat viària. Els detinguts han sigut posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Sant Vicent del Raspeig i del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la ciutat d’Alacant.

Últimes notícies

Detingut a Algemesí per estafar 85.550 euros a la seua àvia amb problemes cognitius

Un home de 31 anys a Algemesí va ser arrestat per estafar 85.550 euros a la seua àvia, qui va firmar documents sense comprendre a causa de problemes neurocognitivos i va entregar les seues claus bancàries.

Onada de calor amb màximes de fins a 42 graus es mantindrà fins al divendres amb lleu alleujament tèrmic

La calor intensa amb temperatures màximes de fins a 42 graus dominarà quasi tota Espanya fins al divendres, quan arribarà un suau alleujament tèrmic gràcies a vents atlàntics més frescos, encara que el respir serà breu.

El preu de la vivenda a Espanya podria aconseguir un rècord històric en 2025 amb un augment pròxim al 9%

El preu mitjà de la vivenda a Espanya podria arribar a 3.291 euros per metre quadrat en 2025, amb un creixement anual del 8,7%, segons Societat de Taxació. La demanda insatisfeta augmenta per la bretxa entre salaris i preus.

Carlos Mazón espera que el Govern tracte a López Miras amb més suport que a ell durant la dana a València

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, confia que el Govern central faça costat a Fernando López Miras enfront dels disturbis en Torre Pacheco, a diferència de la seua experiència amb la dana a València.

Mazón anuncia recurs davant el TC contra el finançament privilegiat per a Catalunya

El president valencià Carlos Mazón ha decidit presentar un recurs d'inconstitucionalitat contra l'acord de finançament singular per a Catalunya, qualificant-lo com un cuponazo separatista que perjudica a la Comunitat Valenciana i a Espanya.

Sagunt a Escena porta el teatre dels mites, la música i la crítica social

Sagunt connecta amb la cultura a través de la dramatúrgia

Detinguts a València per robar i desballestar vehicles pesants per a exportar-los a Hispanoamèrica

La Guàrdia Civil deté a cinc membres d'una banda criminal a Catarroja (València) que robaven camions i maquinària pesant per a desballestar-los i enviar-los il·legalment a Hispanoamèrica.

L’empresa valenciana de roba esportiva Luanvi entra en concurs de creditors

Luanvi, fabricadora valenciana de roba esportiva, ha declarat concurs de creditors, afectant equips com València CF i València Basket després de més de quinze anys de col·laboració.