Mastodon
22.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Detenen a una xica per un delicte d’estafa acusada de no pagar un viatge en taxi de Madrid a Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a una xica de 20 anys com a presumpta autora d’un delicte d’estafa, acusada de no pagar el servici del Taxi que havia contractat per a traslladar-la des de Madrid a la ciutat d’Alacant amb un cost de 500 €.

 

Segons fonts policials, els fets es van produir este dimarts, 3 de novembre, quan una xica va sol·licitar en l’estació d’Atocha en Madrid un taxi per a desplaçar-se a la ciutat d’Alacant, i quan va arribar cap a les 19.00 hores a l’altura de l’Hospital General, va eixir del taxi i va pegar a fugir.

 

El taxista va començar a seguir-la fins que li va agarrar i ràpidament va alertar a la Policia Local que per tals fets va detindre a aquesta xica, de 20 anys, i nacionalitat espanyola per un presumpte delicte d’estafa, que va ser informada dels motius de la seua detenció així com dels drets que li assistixen. Immediatament, va ser traslladada a dependències policials.

Últimes notícies

Aena dispararà les seues inversions en aeroports espanyols fins a 12.888 milions entre 2027 i 2031

Aena destinarà 12.888 milions a la seua xarxa a Espanya durant 2027-2031, més del triple que en el quinquenni previ. El Govern el definix com la major inversió en dècades.

Sánchez anuncia 1.000 milions per a l’aeroport d’Alacant entre 2027 i 2031

El president del Govern anuncia una inversió de 1.000 milions per a l'aeroport d'Alacant entre 2027 i 2031, orientada a modernització i augment de capacitat.

Aena dispararà les seues inversions en aeroports espanyols fins a 12.888 milions entre 2027 i 2031

Aena preveu elevar la inversió en la seua xarxa espanyola fins a 12.888 milions en el període 2027-2031. El pla apunta a modernització, capacitat i millor experiència de l'usuari.

Una acusació demana que la jutgessa de la DANA requerisca a À Punt el vídeo del Cecopi del 29-O

Ciutadans, com a acusació popular, sol·licita que el jutjat requerisca a À Punt tot el vídeo i àudio en brut del Cecopi del 29-O i dies posteriors. La petició arriba després de l'oferiment de la cadena, condicionat a un requeriment judicial, i la denúncia per la filtració del material.

Alacant lidera l’augment de passatgers a l’agost amb un 10% interanual

Espanya va rebre 11,7 milions de passatgers internacionals a l'agost, un 5,4% més. Alacant va ser l'aeroport amb el major avanç relatiu del mes, amb un 10%.

Detingut a Orihuela per assaltar a una dona de 85 anys amb el mataleón; la víctima va estar tres dies en l’UCI

Un jove de 25 anys va ser detingut a Orihuela després d'immobilitzar pel coll a una dona de 85 anys en el portal de la seua casa i arrabassar-li la bossa. La víctima va passar tres dies en l'UCI i rep tractament per seqüeles psicològiques.

L’onzena manifestació contra Mazón unirà Paiporta i València el 28 de setembre

Dos columnes eixiran a les 18.00 des de Paiporta i la Rambleta per a confluir en el 'Pont de la Solidaritat', en la vespra dels 11 mesos de la dana. La marxa manté la pressió per la gestió del 29 d'octubre

Tallada la N-337 a Gandia després del xoc d’un camió grua contra un pont

La N-337 roman tallada a Gandia després que un camió amb grua impactara contra un pont. El trànsit està desviat i s'avaluen els danys; també es talla la N-332 en sentit València per despreniments.