Detingut per l’assassinat de la seua exparella de 25 i la filla de tots dos, de cinc

Ejemplo de shortcode con estilo
La Policia va haver de retirar per ordre judicial fa dos mesos les mesures de protecció a la dona després de ser absolt en un procediment de maltractament el seu presumpte agressor, la seva exparella

La Policia ha detingut a un home com a suposat autor de l’apunyalament aquesta matinada de la seua exparella de 25 anys i la filla de tots dos, de cinc, en el barri madrileny de Carabanchel, en el que s’investiga com un cas de violència masclista.

Fonts policials van informar que un home va ser detingut després de ser trobat en estat greu amb una ferida en el coll en la mateixa casa on es van trobar els cadàvers de la dona i la xiqueta.

L’home de 24 anys, atés de ferides en el coll

SAMUR-Protecció Civil ha indicat que la xiqueta tenia ferides en el coll, mentre que la dona presentava ferides toràciques i en diferents parts del cos. I és que l’home hauria apunyalat a la dona en el pit, en el garatge del domicili, i posteriorment hauria pujat a la seua filla a la seua llar per a infligir-li la ferida en el coll que va posar fi a la seua vida.

A més, els sanitaris han atés el sospitós, que hauria intentat suïcidar-se i presentava ferides d’arma blanca en el coll.

L’home ha estat traslladat a l’Hospital 12 d’Octubre amb pronòstic greu.

La Policia Nacional està realitzant la recerca sobre el succés, que ha ocorregut al voltant de les 00.30 hores.

La Policia va haver de retirar per ordre judicial fa aproximadament dos mesos les mesures de protecció a la dona després de ser absolt en un procediment de maltractament el seu presumpte agressor, la seua exparella.

Malgrat això, no està clar si l’home, de nacionalitat peruana, tenia una condemna anterior per violència de gènere.

La principal hipòtesi és que va matar a la seua exmuller i a la filla dels dos, de la mateixa nacionalitat, abans d’intentar suïcidar-se. 

Últimes notícies

El Levante suma un punt a Balaídos i arriba a l’aturada fora del descens

El Levante ha sumat un punt davant el Celta a Balaídos i arriba fora del descens a l’aturada. Luis Castro ha elogiat la implicació de l’equip, però ha admés que el rival ha sigut superior.

La paciència dona al Villarreal un triomf 2-0 davant el Getafe

El Villarreal ha superat el Getafe per 2-0 en LALIGA EA SPORTS. Iñigo Pérez ha destacat la paciència de l’equip davant la defensa rival.

El Celta no supera Mathew Ryan i el Levante salva un punt

El Celta i el Levante han empatat sense gols a Vigo. Mathew Ryan ha frenat els gallecs i el conjunt visitant ha tingut una ocasió clara en l’última jugada.

El Villarreal guanya 2-0 i deixa el Getafe sense puntuar fora

El Villarreal ha superat el Getafe per 2-0 amb dos gols en els últims deu minuts. El conjunt madrileny continua sense marcar ni puntuar fora de casa esta temporada.

Valencia Basket remunta 14 punts i guanya a Burgos

El Valencia Basket ha guanyat 93-100 el Recoletas Salud San Pablo Burgos després de remuntar 14 punts en la setena jornada de la Liga Endesa.

Elx continua sense guanyar a casa després del 0-2 del Betis

El conjunt il·licità ha perdut 0-2 davant del Betis al Martínez Valero i encara no ha guanyat com a local esta temporada.

L’Ontinyent 1931 remunta al Torrellano amb tres gols

L’Ontinyent 1931 ha guanyat 1-3 al Torrellano després de remuntar el gol inicial. Carlos Mas n’ha marcat dos.

El València encadena set partits sense guanyar a Mestalla

El València ha perdut 0-3 davant del Real Madrid i acumula set partits sense guanyar a Mestalla. És el pitjor inici local de la seua història i la segona ratxa més llarga com a local.