17.8 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Detingut per l’assassinat de la seua exparella de 25 i la filla de tots dos, de cinc

La Policia ha detingut a un home com a suposat autor de l’apunyalament aquesta matinada de la seua exparella de 25 anys i la filla de tots dos, de cinc, en el barri madrileny de Carabanchel, en el que s’investiga com un cas de violència masclista.

Fonts policials van informar que un home va ser detingut després de ser trobat en estat greu amb una ferida en el coll en la mateixa casa on es van trobar els cadàvers de la dona i la xiqueta.

L’home de 24 anys, atés de ferides en el coll

SAMUR-Protecció Civil ha indicat que la xiqueta tenia ferides en el coll, mentre que la dona presentava ferides toràciques i en diferents parts del cos. I és que l’home hauria apunyalat a la dona en el pit, en el garatge del domicili, i posteriorment hauria pujat a la seua filla a la seua llar per a infligir-li la ferida en el coll que va posar fi a la seua vida.

A més, els sanitaris han atés el sospitós, que hauria intentat suïcidar-se i presentava ferides d’arma blanca en el coll.

L’home ha estat traslladat a l’Hospital 12 d’Octubre amb pronòstic greu.

La Policia Nacional està realitzant la recerca sobre el succés, que ha ocorregut al voltant de les 00.30 hores.

La Policia va haver de retirar per ordre judicial fa aproximadament dos mesos les mesures de protecció a la dona després de ser absolt en un procediment de maltractament el seu presumpte agressor, la seua exparella.

Malgrat això, no està clar si l’home, de nacionalitat peruana, tenia una condemna anterior per violència de gènere.

La principal hipòtesi és que va matar a la seua exmuller i a la filla dels dos, de la mateixa nacionalitat, abans d’intentar suïcidar-se. 

Últimes notícies

El PSPV ha titllat d’insult mantindre al regidor investigat per 134 multes de zona blava a Castelló

El PSPV ha criticat que l'alcaldessa mantinga en el càrrec a l'edil de Mobilitat mentres l'Audiència Provincial ha reobert la investigació per 134 multes.

L’Hospital d’Elx convertix les ressonàncies magnètiques pediàtriques en una missió espacial

L'Hospital General Universitari d'Elx ha posat en marxa una iniciativa per a humanitzar les ressonàncies magnètiques pediàtriques amb un carnet d'astronauta i ambientació espacial. La mesura busca reduir por i nervis, especialment en proves amb sedació, i evita derivacions a altres centres.

El PPCV exigix al Govern que protegisca l’agricultura valenciana davant la competència deslleial que podria provocar l’acord UE-Mercosur

El grup popular en Les Corts ha registrat una Proposició No de Llei per a reclamar més controls, reciprocitat fitosanitària i salvaguardes automàtiques. La iniciativa alerta de caigudes de preus i increments d'importacions vinculats al pacte UE-Mercosur.

Els bombers de Castelló han realitzat 48 servicis pel vent a la província

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha intervingut en 48 actuacions pel temporal de vent, amb retirada d'arbres i sanejament de façanes. Onda ha concentrat més avisos i no s'han registrat ferits.

El València Basket obri la segona volta en el Roig Arena davant un Hiopos Lleida en ratxa

L'equip taronja inicia la segona volta de la Lliga Endesa a casa enfront d'un Hiopos Lleida que arriba llançat, després de quatre triomfs en cinc partits.

Corberán va assegurar que la necessitat de resultats continua sent alta

El tècnic del València va assegurar que, malgrat les dos victòries davant Getafe i Espanyol, l'exigència no va afluixar abans del dol davant el Betis en la Cartoixa. Va analitzar al rival com un equip de possessió perillós al contraatac i va sostindre que només pensa en el pròxim partit.

Punts vitals i el morb per Guido Rodríguez en La Cartoixa

Tres punts clau en La Cartoixa enfrontaran a un Betis amb baixes i calendari exigent i a un València en ratxa, amb el morb del retorn de Guido Rodríguez davant el seu exequipo.

Bernabé insta el PP a intervindre el mercat immobiliari i rebutja els privilegis en vivenda

Pilar Bernabé ha reclamat al PP que use les ferramentes legals per a intervindre el mercat immobiliari i ha criticat adjudicacions i projectes urbanístics que, al seu juí, fomenten privilegis. També ha assenyalat a la Generalitat i a l'Ajuntament de València per no reforçar la vivenda pública.