Detingut després d’atacar amb una destral el vehicle amb la seua exdona i les filles dins

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat valenciana d’Ontinyent un home de 40 anys i origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, danys i trencament de condemna després de colpejar amb una destral el cotxe on hi havia la seua exdona i les seues dos filles.

Els fets van passar diumenge, cap a dos quarts de huit de la matinada, quan es va rebre una trucada telefònica a la comissaria de la localitat d’Ontinyent, en què una dona informava que havia tingut un aldarull amb el seu exmarit i requeria presència policial.

Un cop al lloc, la patrulla es va entrevistar amb la dona, la qual portava a la part del darrere del cotxe dos menors plorant i van esbrinar que el dia anterior, esta havia deixat les seues filles a casa de la seua ex sogra, i uns minuts abans de requerir la presència policial, va rebre un missatge d’una coneguda en què l’alertava que anara a buscar les xiquetes o passaria una desgràcia, per la qual cosa va anar immediatament a recollir-les.

Pel que sembla, quan es trobaven les tres al vehicle, va aparéixer el seu exmarit amb una destral i va començar a atacar per la part del darrere del vehicle, els agents poden observar les destralades en diverses parts del cotxe.

Mentre la víctima parlava amb els policies va rebre una trucada del seu exmarit, al qual consta una prohibició de comunicar-s’hi, fet que van poder comprovar els policies.

Finalment, cap a les dotze del matí, els agents van localitzar el sospitós, que va ser detingut com presumpte autor dels delictes d’amenaces, danys i trencament de condemna.

El detingut amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Setmana amb oratge estable i pujada de temperatures màximes a la Comunitat

L’inici de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb cels rasos o poc nuvolosos, temperatures màximes a l’alça i vent fluix variable que girarà a l’est i sud a partir del migdia.

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.