Detingut després d’atacar amb una destral el vehicle amb la seua exdona i les filles dins

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat valenciana d’Ontinyent un home de 40 anys i origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, danys i trencament de condemna després de colpejar amb una destral el cotxe on hi havia la seua exdona i les seues dos filles.

Els fets van passar diumenge, cap a dos quarts de huit de la matinada, quan es va rebre una trucada telefònica a la comissaria de la localitat d’Ontinyent, en què una dona informava que havia tingut un aldarull amb el seu exmarit i requeria presència policial.

Un cop al lloc, la patrulla es va entrevistar amb la dona, la qual portava a la part del darrere del cotxe dos menors plorant i van esbrinar que el dia anterior, esta havia deixat les seues filles a casa de la seua ex sogra, i uns minuts abans de requerir la presència policial, va rebre un missatge d’una coneguda en què l’alertava que anara a buscar les xiquetes o passaria una desgràcia, per la qual cosa va anar immediatament a recollir-les.

Pel que sembla, quan es trobaven les tres al vehicle, va aparéixer el seu exmarit amb una destral i va començar a atacar per la part del darrere del vehicle, els agents poden observar les destralades en diverses parts del cotxe.

Mentre la víctima parlava amb els policies va rebre una trucada del seu exmarit, al qual consta una prohibició de comunicar-s’hi, fet que van poder comprovar els policies.

Finalment, cap a les dotze del matí, els agents van localitzar el sospitós, que va ser detingut com presumpte autor dels delictes d’amenaces, danys i trencament de condemna.

El detingut amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.