Detingut després d’atacar amb una destral el vehicle amb la seua exdona i les filles dins

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat valenciana d’Ontinyent un home de 40 anys i origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, danys i trencament de condemna després de colpejar amb una destral el cotxe on hi havia la seua exdona i les seues dos filles.

Els fets van passar diumenge, cap a dos quarts de huit de la matinada, quan es va rebre una trucada telefònica a la comissaria de la localitat d’Ontinyent, en què una dona informava que havia tingut un aldarull amb el seu exmarit i requeria presència policial.

Un cop al lloc, la patrulla es va entrevistar amb la dona, la qual portava a la part del darrere del cotxe dos menors plorant i van esbrinar que el dia anterior, esta havia deixat les seues filles a casa de la seua ex sogra, i uns minuts abans de requerir la presència policial, va rebre un missatge d’una coneguda en què l’alertava que anara a buscar les xiquetes o passaria una desgràcia, per la qual cosa va anar immediatament a recollir-les.

Pel que sembla, quan es trobaven les tres al vehicle, va aparéixer el seu exmarit amb una destral i va començar a atacar per la part del darrere del vehicle, els agents poden observar les destralades en diverses parts del cotxe.

Mentre la víctima parlava amb els policies va rebre una trucada del seu exmarit, al qual consta una prohibició de comunicar-s’hi, fet que van poder comprovar els policies.

Finalment, cap a les dotze del matí, els agents van localitzar el sospitós, que va ser detingut com presumpte autor dels delictes d’amenaces, danys i trencament de condemna.

El detingut amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.