Detingut després d’atacar amb una destral el vehicle amb la seua exdona i les filles dins

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat valenciana d’Ontinyent un home de 40 anys i origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, danys i trencament de condemna després de colpejar amb una destral el cotxe on hi havia la seua exdona i les seues dos filles.

Els fets van passar diumenge, cap a dos quarts de huit de la matinada, quan es va rebre una trucada telefònica a la comissaria de la localitat d’Ontinyent, en què una dona informava que havia tingut un aldarull amb el seu exmarit i requeria presència policial.

Un cop al lloc, la patrulla es va entrevistar amb la dona, la qual portava a la part del darrere del cotxe dos menors plorant i van esbrinar que el dia anterior, esta havia deixat les seues filles a casa de la seua ex sogra, i uns minuts abans de requerir la presència policial, va rebre un missatge d’una coneguda en què l’alertava que anara a buscar les xiquetes o passaria una desgràcia, per la qual cosa va anar immediatament a recollir-les.

Pel que sembla, quan es trobaven les tres al vehicle, va aparéixer el seu exmarit amb una destral i va començar a atacar per la part del darrere del vehicle, els agents poden observar les destralades en diverses parts del cotxe.

Mentre la víctima parlava amb els policies va rebre una trucada del seu exmarit, al qual consta una prohibició de comunicar-s’hi, fet que van poder comprovar els policies.

Finalment, cap a les dotze del matí, els agents van localitzar el sospitós, que va ser detingut com presumpte autor dels delictes d’amenaces, danys i trencament de condemna.

El detingut amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.