14.9 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Detingut un conductor d’ambulàncies per sostraure joies de 4.500 euros a una parella septuagenària

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a un home de 38 anys, conductor d’ambulàncies, a qui se li atribueix un delicte d’apropiació indeguda, per presumptament quedar-se una bossa amb joies, per valor de 4.500 euros, i diners en efectiu quan estava realitzant el trasllat d’un pacient i el seu acompanyant, tots dos septuagenaris, des de la localitat alacantina de Benidorm fins a la de La Vila Joiosa.

Els fets investigats es remunten al passat 28 de gener, quan un home es trobava de vacances juntament amb la seua parella a un hotel de Benidorm i va requerir assistència mèdica. Després de ser traslladat en ambulància a l’Hospital Marina Baixa de La Vila Joiosa, la parella septuagenària, preocupada per la seguretat de les seues pertinences, va decidir portar amb si una borsa que contenia 230 euros en efectiu i joies, segons ha indicat la Guàrdia Civil en un comunicat.

En rebre l’alta hospitalària, el pacient va descobrir que la bossa i el seu contingut havien desaparegut. Després d’interposar una denúncia en la Comissaria del Cos Nacional de Policia de Benidorm, l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de la Guàrdia Civil de La Vila Joiosa va iniciar l’operació ‘Jewel Prize’ per a recuperar els objectes sostrets i detenir al responsable.

Durant el transcurs dels esbrinaments, els agents van sospitar que els fets podrien haver ocorregut durant el traslladat en ambulància i, després d’una minuciosa investigació, van constatar la implicació del conductor d’este vehicle.

Els agents han recuperat les joies, valorades en 4.500 euros, que han sigut retornades als propietaris, els qui es van traslladar des de la seua residència en la província de Barcelona fins a la caserna de la Guàrdia Civil de la Vila, “molt agraïts” donat el valor sentimental que les peces tenien per a ells.

El 14 de febrer, el conductor de l’ambulància, un home de 38 anys, va ser detingut per un suposat delicte d’apropiació indeguda. Després de la presa de declaració del detingut, va ser posat en llibertat i els agents van adonar de totes les actuacions al Jutjat d’Instrucció nº 4 de la Vila Joiosa, que és l’òrgan judicial que s’ha fet càrrec de la instrucció.

Últimes notícies

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.

La millora de la CV-679 suma carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer a la Safor

La Diputació de València ha licitat per 9,2 milions la millora de la CV-679 entre Almoines i l'Alqueria de la Comtessa, amb carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer. El projecte reforça seguretat viària i connectivitat entre municipis de la Safor.

Ferides una menor i una dona de 39 anys en l’incendi d’una vivenda a Orihuela

Una menor i una dona de 39 anys han resultat ferides este dijous en un incendi en una vivenda del carrer Sant Joan d'Orihuela. Han sigut ateses per inhalació de fum i traslladades a l'Hospital Vega Baixa i a la Fe, segons el Cicu.