8.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Detingut un conductor d’ambulàncies per sostraure joies de 4.500 euros a una parella septuagenària

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a un home de 38 anys, conductor d’ambulàncies, a qui se li atribueix un delicte d’apropiació indeguda, per presumptament quedar-se una bossa amb joies, per valor de 4.500 euros, i diners en efectiu quan estava realitzant el trasllat d’un pacient i el seu acompanyant, tots dos septuagenaris, des de la localitat alacantina de Benidorm fins a la de La Vila Joiosa.

Els fets investigats es remunten al passat 28 de gener, quan un home es trobava de vacances juntament amb la seua parella a un hotel de Benidorm i va requerir assistència mèdica. Després de ser traslladat en ambulància a l’Hospital Marina Baixa de La Vila Joiosa, la parella septuagenària, preocupada per la seguretat de les seues pertinences, va decidir portar amb si una borsa que contenia 230 euros en efectiu i joies, segons ha indicat la Guàrdia Civil en un comunicat.

En rebre l’alta hospitalària, el pacient va descobrir que la bossa i el seu contingut havien desaparegut. Després d’interposar una denúncia en la Comissaria del Cos Nacional de Policia de Benidorm, l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de la Guàrdia Civil de La Vila Joiosa va iniciar l’operació ‘Jewel Prize’ per a recuperar els objectes sostrets i detenir al responsable.

Durant el transcurs dels esbrinaments, els agents van sospitar que els fets podrien haver ocorregut durant el traslladat en ambulància i, després d’una minuciosa investigació, van constatar la implicació del conductor d’este vehicle.

Els agents han recuperat les joies, valorades en 4.500 euros, que han sigut retornades als propietaris, els qui es van traslladar des de la seua residència en la província de Barcelona fins a la caserna de la Guàrdia Civil de la Vila, “molt agraïts” donat el valor sentimental que les peces tenien per a ells.

El 14 de febrer, el conductor de l’ambulància, un home de 38 anys, va ser detingut per un suposat delicte d’apropiació indeguda. Després de la presa de declaració del detingut, va ser posat en llibertat i els agents van adonar de totes les actuacions al Jutjat d’Instrucció nº 4 de la Vila Joiosa, que és l’òrgan judicial que s’ha fet càrrec de la instrucció.

Últimes notícies

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.