13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Detingut un conductor d’ambulàncies per sostraure joies de 4.500 euros a una parella septuagenària

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a un home de 38 anys, conductor d’ambulàncies, a qui se li atribueix un delicte d’apropiació indeguda, per presumptament quedar-se una bossa amb joies, per valor de 4.500 euros, i diners en efectiu quan estava realitzant el trasllat d’un pacient i el seu acompanyant, tots dos septuagenaris, des de la localitat alacantina de Benidorm fins a la de La Vila Joiosa.

Els fets investigats es remunten al passat 28 de gener, quan un home es trobava de vacances juntament amb la seua parella a un hotel de Benidorm i va requerir assistència mèdica. Després de ser traslladat en ambulància a l’Hospital Marina Baixa de La Vila Joiosa, la parella septuagenària, preocupada per la seguretat de les seues pertinences, va decidir portar amb si una borsa que contenia 230 euros en efectiu i joies, segons ha indicat la Guàrdia Civil en un comunicat.

En rebre l’alta hospitalària, el pacient va descobrir que la bossa i el seu contingut havien desaparegut. Després d’interposar una denúncia en la Comissaria del Cos Nacional de Policia de Benidorm, l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de la Guàrdia Civil de La Vila Joiosa va iniciar l’operació ‘Jewel Prize’ per a recuperar els objectes sostrets i detenir al responsable.

Durant el transcurs dels esbrinaments, els agents van sospitar que els fets podrien haver ocorregut durant el traslladat en ambulància i, després d’una minuciosa investigació, van constatar la implicació del conductor d’este vehicle.

Els agents han recuperat les joies, valorades en 4.500 euros, que han sigut retornades als propietaris, els qui es van traslladar des de la seua residència en la província de Barcelona fins a la caserna de la Guàrdia Civil de la Vila, “molt agraïts” donat el valor sentimental que les peces tenien per a ells.

El 14 de febrer, el conductor de l’ambulància, un home de 38 anys, va ser detingut per un suposat delicte d’apropiació indeguda. Després de la presa de declaració del detingut, va ser posat en llibertat i els agents van adonar de totes les actuacions al Jutjat d’Instrucció nº 4 de la Vila Joiosa, que és l’òrgan judicial que s’ha fet càrrec de la instrucció.

Últimes notícies

La borrasca Harry deixarà en el Mediterrani ones de més de 6 metres, pluges i neu

Harry assotarà el Mediterrani amb ones de més de 6 metres, pluges intenses i neu des de 1.000 metres. El dimecres remetrà, però s'esperen nous fronts atlàntics.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El sorteig de la Copa del Rei va aparellar al València amb l'Athletic a Mestalla en quarts, ronda a partit únic prevista entre el 3 i el 5 de febrer. Bossio va anticipar un encreuament exigent i va destacar l'empenyiment de l'afició.

Les Corts guarden un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz

Les Corts han rendit un minut de silenci en memòria de les víctimes del sinistre de Adamuz, amb participació de tots els grups i missatges de suport i prudència informativa.

Pérez Llorca presidix un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari de Còrdova

Pérez Llorca ha presidit un minut de silenci en memòria de les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ajusta la seua agenda a l'espera del dol nacional.

València es bolca amb les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz i oferix ajuda

València ha expressat el seu carinyo a les víctimes del sinistre de Adamuz, amb almenys 39 morts, i ha oferit tota l'ajuda possible, sumant-se al dol nacional.

Pérez Llorca encapçala un minut de silenci per les víctimes de l’accident de Còrdova

Juanfran Pérez Llorca ha presidit al migdia d'este dilluns un minut de silenci a Alacant per les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ha evitat declaracions i ha deixat la seua agenda a costa de possibles mesures de dol oficial.

Baldoví demana que Pérez Llorca explique en Les Corts la seua postura sobre el finançament autonòmic

Compromís ha sol·licitat la compareixença del president per a fixar posició sobre el nou model de finançament. Baldoví ha defés negociar la proposta del Govern i ha criticat la 'Declaració de Saragossa' per vaga.

Baldoví veu prematur parlar de coalicions i descarta negociacions obertes

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, ha considerat prematur debatre aliances per a 2027 i ha assegurat que no hi ha cap negociació formal en marxa.