Detingut un conductor d’ambulàncies per sostraure joies de 4.500 euros a una parella septuagenària

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a un home de 38 anys, conductor d’ambulàncies, a qui se li atribueix un delicte d’apropiació indeguda, per presumptament quedar-se una bossa amb joies, per valor de 4.500 euros, i diners en efectiu quan estava realitzant el trasllat d’un pacient i el seu acompanyant, tots dos septuagenaris, des de la localitat alacantina de Benidorm fins a la de La Vila Joiosa.

Els fets investigats es remunten al passat 28 de gener, quan un home es trobava de vacances juntament amb la seua parella a un hotel de Benidorm i va requerir assistència mèdica. Després de ser traslladat en ambulància a l’Hospital Marina Baixa de La Vila Joiosa, la parella septuagenària, preocupada per la seguretat de les seues pertinences, va decidir portar amb si una borsa que contenia 230 euros en efectiu i joies, segons ha indicat la Guàrdia Civil en un comunicat.

En rebre l’alta hospitalària, el pacient va descobrir que la bossa i el seu contingut havien desaparegut. Després d’interposar una denúncia en la Comissaria del Cos Nacional de Policia de Benidorm, l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de la Guàrdia Civil de La Vila Joiosa va iniciar l’operació ‘Jewel Prize’ per a recuperar els objectes sostrets i detenir al responsable.

Durant el transcurs dels esbrinaments, els agents van sospitar que els fets podrien haver ocorregut durant el traslladat en ambulància i, després d’una minuciosa investigació, van constatar la implicació del conductor d’este vehicle.

Els agents han recuperat les joies, valorades en 4.500 euros, que han sigut retornades als propietaris, els qui es van traslladar des de la seua residència en la província de Barcelona fins a la caserna de la Guàrdia Civil de la Vila, “molt agraïts” donat el valor sentimental que les peces tenien per a ells.

El 14 de febrer, el conductor de l’ambulància, un home de 38 anys, va ser detingut per un suposat delicte d’apropiació indeguda. Després de la presa de declaració del detingut, va ser posat en llibertat i els agents van adonar de totes les actuacions al Jutjat d’Instrucció nº 4 de la Vila Joiosa, que és l’òrgan judicial que s’ha fet càrrec de la instrucció.

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.