Detingut un conductor d’ambulàncies per sostraure joies de 4.500 euros a una parella septuagenària

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a un home de 38 anys, conductor d’ambulàncies, a qui se li atribueix un delicte d’apropiació indeguda, per presumptament quedar-se una bossa amb joies, per valor de 4.500 euros, i diners en efectiu quan estava realitzant el trasllat d’un pacient i el seu acompanyant, tots dos septuagenaris, des de la localitat alacantina de Benidorm fins a la de La Vila Joiosa.

Els fets investigats es remunten al passat 28 de gener, quan un home es trobava de vacances juntament amb la seua parella a un hotel de Benidorm i va requerir assistència mèdica. Després de ser traslladat en ambulància a l’Hospital Marina Baixa de La Vila Joiosa, la parella septuagenària, preocupada per la seguretat de les seues pertinences, va decidir portar amb si una borsa que contenia 230 euros en efectiu i joies, segons ha indicat la Guàrdia Civil en un comunicat.

En rebre l’alta hospitalària, el pacient va descobrir que la bossa i el seu contingut havien desaparegut. Després d’interposar una denúncia en la Comissaria del Cos Nacional de Policia de Benidorm, l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de la Guàrdia Civil de La Vila Joiosa va iniciar l’operació ‘Jewel Prize’ per a recuperar els objectes sostrets i detenir al responsable.

Durant el transcurs dels esbrinaments, els agents van sospitar que els fets podrien haver ocorregut durant el traslladat en ambulància i, després d’una minuciosa investigació, van constatar la implicació del conductor d’este vehicle.

Els agents han recuperat les joies, valorades en 4.500 euros, que han sigut retornades als propietaris, els qui es van traslladar des de la seua residència en la província de Barcelona fins a la caserna de la Guàrdia Civil de la Vila, “molt agraïts” donat el valor sentimental que les peces tenien per a ells.

El 14 de febrer, el conductor de l’ambulància, un home de 38 anys, va ser detingut per un suposat delicte d’apropiació indeguda. Després de la presa de declaració del detingut, va ser posat en llibertat i els agents van adonar de totes les actuacions al Jutjat d’Instrucció nº 4 de la Vila Joiosa, que és l’òrgan judicial que s’ha fet càrrec de la instrucció.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.