16.9 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Detingut per intentar cremar una tenda de campanya en la que vivia una parella en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimecres cap a les 21.15 hores en un carrer del districte d’Abastos de València a un xic de 30 anys, d’origen lituà, com a presumpte autor dels
delictes d’amenaces, atemptat agent de l’autoritat i danys, després d’agredir a un altre home, intentar cremar la tenda de campanya en la que dormia amb la seua parella i amenaçar als policies amb matar-los. En el trasllat a dependències policials es va pegar un colp al cap i va causar danys en el cotxe.

 

Una hora després, els policies van detindre a la parella de l’ara detingut, una dona de 41 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora dels delictes d’amenaces, robatori amb violència i lesions, després d’amenaçar a la parella de l’home que havia sigut amenaçat i agredit per l’ara detingut, amb matar-la i cremar-li la tenda de campanya, agredir-la, pegar-li punyades i furtar-li.

 

Primera intervenció

Els fets s’han produït cap a les 21.15 hores quan els agentshan sigut alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un carrer del districte d’Abastos a on hi havia una agressió entre dos xics.

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc a on han localitzat a un xic de 27 anys en terra amb la cara amb sang, i han descobert que moments abans un altre xic que es trobava al final del carrer, li havia agredit i furtat la seua documentació i li hauria amenaçat amb cremar-li la tenda de campanya mentres dormira.

 

Els agents han descobert que en la tenda de campanya també vivia la seua parella, una dona de 49 anys, a la que el sospitós hauria amenaçat amb cremar-la. Mentres els policies parlaven amb esta, han observat a un home amb encendre alguna cosa i a continuació tirar-ho sobre la tenda de campanya, ocasionant danys en la base, ja que la dona ho va apagar ràpidament i van descobrir que l’home era el que els amenaçava.

 

Ha amenaçat de mort als agents

A continuació, els policies s’han dirigit al sospitós que han començat a manifestar-los «que ous teniu de vindre al meu carrer a identificar-me, no sabeu qui soc, he sigut militar al meu país i he estat en la presó i estic molt boig, vos mataré», al mateix temps que pegava punyades en l’aire.

 

Finalment, els agents després de fer algunes comprovacions l’han detingut com a presumpte autor dels delictes d’amenaces, atemptat a agent de l’autoritat i danys.

 

Una volta en el cotxe policial l’ara detingut ha començat pegar colps en el cap i el muscle  ocasionant una sèrie de danys i durant el trasllat a dependències policials ha tornat a amenaçar-los de mort. Ja en dependències policials, el sospitós ha continuat amenaçant als altres detinguts i als policies.

 

Segona intervenció

Una hora després els agents han sigut alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren al mateix carrer del districte d’Abastos de València, a on una dona havia sigut agredida per una altra.

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc i han descobert que una hora abans havia sigut detingut un home per agredir i amenaçar a un altre, i com a represàlia davant la detenció, la parella d’este s’havia presentat en la tenda de campanya de la víctima i hauria amenaçat i agredit pegant-li punyades a la parella d’esta i furtar-li la seua bolsa.

 

Els agents han descobert la identitat de la presumpta autora i que esta podria trobar-se per una plaça pròxima, per això després de donar una batuda l’han localitzat i detingut com a presumpta autora dels delictes d’amenaces, robatori amb violència i lesions.

 

S’ha pixat dins del cotxe policial

En esta ocasió, l’ara detinguda en el trasllat a dependències policials ha pegat colps a la mampara del cotxe policial i a demés s’ha pixat dins d’este. 

 

Els detinguts, amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial que ha decretat mesures cautelars.

Últimes notícies

4-1. El Vila-real recupera la inspiració i atropella a un Espanyol bloquejat

El Vila-real va golejar 4-1 a l'Espanyol i va tallar una ratxa de cinc partits sense guanyar, amb punts de Mikautadze, Pépé i Moleiro i un autogol de Salinas.

El Vila-real va trencar la seua mala ratxa amb un 4-1 davant l’Espanyol i va prolongar la del rival en 2026

El Vila-real va firmar un 4-1 que va tallar la seua mala dinàmica i va allargar la de l'Espanyol, encara sense victòries en 2026. Mikautadze va obrir el marcador en el 35' i el dol va quedar segellat a l'inici del segon temps.

El Vila-real deslliga cinc minuts letals i es va 2-0 al descans davant l’Espanyol

El Vila-real mana 2-0 a l'intermedi després d'un arreón final: van marcar Mikautadze i un autogol de José Salinas. A l'Espanyol li van anul·lar una miqueta.

Gerard Moreno cau de l’onze del Vila-real a última hora i entra Buchanan

El davanter ha caigut a última hora de l'onze inicial davant l'Espanyol i el seu lloc l'ocupa Tajon Buchanan. Mikautadze lidera l'atac i Gerard arranca en la banqueta.

El Vila-real remodela la defensa davant un Espanyol amb els retorns de Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real introduïx canvis en la seua saga amb les voltes de Mouriño, Pau Navarro i Sergi Cardona. L'Espanyol recupera a Pere Milla i Pol Lozano per a l'onze.

El Vila-real remodela el seu defensa davant un Espanyol que recupera a Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real retoca la seua saga amb els retorns de Mouriño, Pau Navarro i Cardona, mentres l'Espanyol torna a alinear a Pere Milla i Pol Lozano en l'onze.

Cuenca defén que el missatge a Pradas de no confinar durant la dana va ser una reflexió

L'excap de Gabinet de Carlos Mazón ha sostingut davant la comissió del Congrés que el 'de confinar, gens' dirigit a Salomé Pradas no va ser una orde, sinó una reflexió. Nega interferències i assegura que va dir la veritat.

Ferrer, de Varry Brava, creu que el Benidorm Fest es consolida com a internacional enguany

Óscar Ferrer, de Varry Brava, veu en la desvinculació d'Eurovisió una oportunitat perquè el Benidorm Fest s'aferme com a festival internacional. Actua amb Miranda i el seu projecte Bailamama amb el tema 'Despert amandote'.