Detingut per cultivar bolets al·lucinògens i traficar amb elles a Torrevieja

Ejemplo de shortcode con estilo
Entre els efectes que s'hi han intervingut destaquen un mini hivernacle de cultiu de bolets al·lucinògens

La Guàrdia Civil d’Alacant ha dut a terme una actuació a Torrevieja per un suposat conflicte familiar, que s’ha saldat amb la desarticulació d’un punt de venda de droga i la intervenció d’un mini cultiu de bolets al·lucinògens en un habitatge del municipi. A més, s’ha detingut a un dels habitants com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública.

Les actuacions es van iniciar quan la Guàrdia Civil va rebre un avís per un suposat conflicte familiar en un habitatge de Torrevieja. Fins al lloc es va desplaçar una patrulla del Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Torrevieja, qui va procedir a la identificació dels seus habitants, tractant-se d’una parella, un home i una dona, tots dos de nacionalitat espanyola.

Durant la identificació de les parts, i després d’obtindre nova informació, els agents van arribar a la conclusió que l’home identificat es dedicava a la venda de drogues i que a l’interior de l’habitatge ocultava diverses substàncies estupefaents.

Una vegada confirmats aquests extrems els agents van realitzar un registre del domicili, confiscant en el seu interior: 12 grams de marihuana, 35 grams de bolets al·lucinògens, 400 grams d’haixix, 18 grams de metamfetamines, 128 grams de substància “de tall” utilitzat per a adulterar la droga, més de 800 pastilles farmacèutiques d’opiacis de diferents marques sense portar la corresponent prescripció facultativa necessària, una planta de marihuana que estava prepara per al seu assecament, utensilis per al pesatge i cort de la substància, 500 euros fraccionats en diversos bitllets de divers valor i una arma tipus regirar d’aire comprimit.

El curiós de l’actuació és que els agents es van trobar amb un mini hivernacle casolà que estava sent destinat al cultiu il·lícit de bolets al·lucinògens.

Davant tals evidències, els agents van procedir a la detenció de l’home per un suposat delicte contra la salut pública per tràfic de drogues.

El detingut amb antecedents policials per fets similars, ha sigut posat a la disposició del Jutjat de Guàrdia i Instrucció de Torrevieja, qui ha decretat la seua posada en llibertat amb mesures cautelars.

Últimes notícies

Beatriz Blanco i Julia Vizcayno, proclamades falleres majors de València 2027

Beatriz Blanco i Julia Vizcayno han sigut proclamades fallera major i fallera major infantil de València per a 2027 en un acte solemne a lAjuntament, presidit per lalcaldessa María José Catalá.

Bernabé, Arcadi España i Torró encapçalen la llista del PSPV al Congrés per València

El PSPV-PSOE ha aprovat una llista molt renovada al Congrés per València, encapçalada per Pilar Bernabé, amb Arcadi España de número dos i Rebeca Torró de tres, de cara a les generals del 29 de novembre.

Jutgen nou acusats per un alijo de 32 quilos de cocaïna arribada des de Panamà

Nou persones s’enfronten a penes de fins a nou anys i mig de presó per introduir a Espanya més de 32 quilos de cocaïna ocults en un enviament d’aparells elèctrics cap a Orihuela.

Mompó crida a mobilitzar València per a canviar el rumb d’Espanya el 29N

Vicent Mompó insten el comitè de campanya del PP a València a bolcar-se en les generals del 29 de novembre per a impulsar un canvi polític a Espanya. El líder provincial reclama que la Comunitat Valenciana siga escoltada i tinga el pes que li correspon.

Benidorm Fest 2027 reunix 18 artistes amb Ladilla Rusa, Vicco i Pipiolas al capdavant

La sisena edició del Benidorm Fest se celebrarà del 26 al 30 de gener de 2027 amb 18 artistes seleccionats entre 896 cançons, combinant figures consolidades i noves promeses.

Llibertat provisional per als quatre ultres detinguts en la baralla prop del Ciutat de València

El jutjat d’instrucció de València ha deixat en llibertat provisional quatre ultres del Sevilla detinguts per una baralla multitudinària amb radicales del Levante dilluns passat als voltants del Ciutat de València. Els investigats, que no han declarat, hauran de comparéixer quan els ho requerisca el jutjat i comunicar qualsevol canvi de domicili.

Així afectarà a la Comunitat Valenciana l’avís per fortes pluges des de dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha llançat un avís especial per un episodi de pluges intenses i persistents que podria començar dissabte i concentrar-se diumenge als litorals i prelitorals mediterranis.

L’Audiència rebutja el recurs d’Emilio Argüeso pel cas de la DANA a Chiva i Utiel

La Secció Segona de l’Audiència de València ha confirmat l’ordre que exigix als ajuntaments de Chiva i Utiel certificar si reberen els avisos d’Emergències durant la DANA, i ha tombat el recurs de la defensa d’Emilio Argüeso.