Detingut per cultivar bolets al·lucinògens i traficar amb elles a Torrevieja

La Guàrdia Civil d’Alacant ha dut a terme una actuació a Torrevieja per un suposat conflicte familiar, que s’ha saldat amb la desarticulació d’un punt de venda de droga i la intervenció d’un mini cultiu de bolets al·lucinògens en un habitatge del municipi. A més, s’ha detingut a un dels habitants com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública.

Les actuacions es van iniciar quan la Guàrdia Civil va rebre un avís per un suposat conflicte familiar en un habitatge de Torrevieja. Fins al lloc es va desplaçar una patrulla del Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Torrevieja, qui va procedir a la identificació dels seus habitants, tractant-se d’una parella, un home i una dona, tots dos de nacionalitat espanyola.

Durant la identificació de les parts, i després d’obtindre nova informació, els agents van arribar a la conclusió que l’home identificat es dedicava a la venda de drogues i que a l’interior de l’habitatge ocultava diverses substàncies estupefaents.

Una vegada confirmats aquests extrems els agents van realitzar un registre del domicili, confiscant en el seu interior: 12 grams de marihuana, 35 grams de bolets al·lucinògens, 400 grams d’haixix, 18 grams de metamfetamines, 128 grams de substància “de tall” utilitzat per a adulterar la droga, més de 800 pastilles farmacèutiques d’opiacis de diferents marques sense portar la corresponent prescripció facultativa necessària, una planta de marihuana que estava prepara per al seu assecament, utensilis per al pesatge i cort de la substància, 500 euros fraccionats en diversos bitllets de divers valor i una arma tipus regirar d’aire comprimit.

El curiós de l’actuació és que els agents es van trobar amb un mini hivernacle casolà que estava sent destinat al cultiu il·lícit de bolets al·lucinògens.

Davant tals evidències, els agents van procedir a la detenció de l’home per un suposat delicte contra la salut pública per tràfic de drogues.

El detingut amb antecedents policials per fets similars, ha sigut posat a la disposició del Jutjat de Guàrdia i Instrucció de Torrevieja, qui ha decretat la seua posada en llibertat amb mesures cautelars.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.