Detingut un home per traficar amb drogues usant una empresa de paqueteria a Alacant

Ejemplo de shortcode con estilo
La Policia va intervenir haixix i marihuana que podrien haver aconseguit un valor de venda en el mercat negre pròxim als 70.000 euros

La Policia Nacional d’Alacant ha detingut a un home que utilitzava serveis de paqueteria per a presumptament traficar amb drogues. En l’operatiu se li han intervingut substàncies –en concret haixix i marihuana– que podrien haver aconseguit un valor de venda en el mercat negre pròxim als 70.000 euros.

Segons explica la Prefectura Superior, la Policia va rebre un comunicat d’una empresa de paqueteria en el qual posava en coneixement de l’existència d’un embalum sospitós en les seues instal·lacions.

Per això, agents de la Comissaria Provincial d’Alacant es van traslladar al lloc indicat per a fer les primeres comprovacions, que van permetre confirmar els primers indicis, motiu pel qual este paquet –amb destinació a Alemanya– va ser intervingut i traslladat a dependències policials per a la continuació de les gestions.

L’obertura del paquet va confirmar les sospites i es va descobrir en el seu interior un total de 200 «bellotes» d’haixix, amb un pes d’un poc més de dos quilograms i quasi nou quilograms de marihuana. En suma, ambdues substàncies, tindrien un valor de venda a la menuda pròxim a 70.000 euros.

En este moment calia aconseguir identificar a la persona que va fer l’enviament, ja que les primeres perquisicions van concretar que les dades d’identificació que va aportar el remitent no coincidien amb la seua identitat real, amb la clara intenció d’eludir l’acció de la justícia en cas que la droga fora interceptada per les forces de l’ordre, com així va ocórrer.

Les indagacions dels agents van donar com a resultat el descobriment de la identitat real del presumpte autor. Es va localitzar i es va obtenir detenir a esta persona, qui va resultar ser un home, espanyol, de 51 anys.

Les actuacions van ser remeses als jutjats d’instrucció d’Alacant i no es descarten noves detencions amb relació a estos fets, conclouen estes fonts.

Últimes notícies

Pluja feble i baixada de temperatures per a començar novembre

La primera setmana completa de novembre comença amb cel nuvolós i possibles ruixats febles al litoral. Les màximes baixaran, sobretot a Castellón.

Rescatats dos xiquets perduts en muntanyes de Benidorm i Elda

Dos xiquets de 8 i 10 anys han sigut rescatats amb els seus pares en muntanyes de Benidorm i Elda. Els bombers també han auxiliat quatre excursionistes en altres rescats.

Aguirre celebra el triomf del València davant l’Elx després de la derrota

El València ha guanyat 0-1 a Elx i Javier Aguirre ha destacat la importància dels tres punts després de l’última derrota i abans del pròxim partit davant del Real Madrid.

Sadiq dona al Valencia la primera victòria de l’era Aguirre davant l’Elche

Un gol de Sadiq en la segona part ha donat al Valencia la primera victòria de l’era Javier Aguirre. L’Elche continua sense guanyar a casa esta temporada.

El Valencia Basket arrasa el MoraBanc Andorra amb un últim quart demolidor

El Valencia Basket ha guanyat 79-111 el MoraBanc Andorra després d’un parcial final d’11-34. Armoni Brooks ha anotat 23 punts.

Juan Carlos Ferrero s’incorpora a l’equip tècnic de Ben Sheltton per a la temporada 2027

Juan Carlos Ferrero s’unirà a l’equip tècnic de Ben Shelton en 2027, junt amb Bryan Shelton. El nord-americà és el número quatre del món.

L’Acero i l’Hércules B es reparteixen els punts sense gols a Sagunt

El CD Acero i l’Hércules B han empatat 0-0 a El Fornás, en la novena jornada del grup VI de Tercera Federació. Els locals han tingut les millors ocasions, però no han pogut marcar.

Novembre comença amb màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

El primer dia de novembre ha deixat màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana. València ha registrat 26,3 graus.