Detingut un home per traficar amb drogues usant una empresa de paqueteria a Alacant

La Policia Nacional d’Alacant ha detingut a un home que utilitzava serveis de paqueteria per a presumptament traficar amb drogues. En l’operatiu se li han intervingut substàncies –en concret haixix i marihuana– que podrien haver aconseguit un valor de venda en el mercat negre pròxim als 70.000 euros.

Segons explica la Prefectura Superior, la Policia va rebre un comunicat d’una empresa de paqueteria en el qual posava en coneixement de l’existència d’un embalum sospitós en les seues instal·lacions.

Per això, agents de la Comissaria Provincial d’Alacant es van traslladar al lloc indicat per a fer les primeres comprovacions, que van permetre confirmar els primers indicis, motiu pel qual este paquet –amb destinació a Alemanya– va ser intervingut i traslladat a dependències policials per a la continuació de les gestions.

L’obertura del paquet va confirmar les sospites i es va descobrir en el seu interior un total de 200 «bellotes» d’haixix, amb un pes d’un poc més de dos quilograms i quasi nou quilograms de marihuana. En suma, ambdues substàncies, tindrien un valor de venda a la menuda pròxim a 70.000 euros.

En este moment calia aconseguir identificar a la persona que va fer l’enviament, ja que les primeres perquisicions van concretar que les dades d’identificació que va aportar el remitent no coincidien amb la seua identitat real, amb la clara intenció d’eludir l’acció de la justícia en cas que la droga fora interceptada per les forces de l’ordre, com així va ocórrer.

Les indagacions dels agents van donar com a resultat el descobriment de la identitat real del presumpte autor. Es va localitzar i es va obtenir detenir a esta persona, qui va resultar ser un home, espanyol, de 51 anys.

Les actuacions van ser remeses als jutjats d’instrucció d’Alacant i no es descarten noves detencions amb relació a estos fets, conclouen estes fonts.

Últimes notícies

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.