Detingut un home per traficar amb drogues usant una empresa de paqueteria a Alacant

La Policia Nacional d’Alacant ha detingut a un home que utilitzava serveis de paqueteria per a presumptament traficar amb drogues. En l’operatiu se li han intervingut substàncies –en concret haixix i marihuana– que podrien haver aconseguit un valor de venda en el mercat negre pròxim als 70.000 euros.

Segons explica la Prefectura Superior, la Policia va rebre un comunicat d’una empresa de paqueteria en el qual posava en coneixement de l’existència d’un embalum sospitós en les seues instal·lacions.

Per això, agents de la Comissaria Provincial d’Alacant es van traslladar al lloc indicat per a fer les primeres comprovacions, que van permetre confirmar els primers indicis, motiu pel qual este paquet –amb destinació a Alemanya– va ser intervingut i traslladat a dependències policials per a la continuació de les gestions.

L’obertura del paquet va confirmar les sospites i es va descobrir en el seu interior un total de 200 «bellotes» d’haixix, amb un pes d’un poc més de dos quilograms i quasi nou quilograms de marihuana. En suma, ambdues substàncies, tindrien un valor de venda a la menuda pròxim a 70.000 euros.

En este moment calia aconseguir identificar a la persona que va fer l’enviament, ja que les primeres perquisicions van concretar que les dades d’identificació que va aportar el remitent no coincidien amb la seua identitat real, amb la clara intenció d’eludir l’acció de la justícia en cas que la droga fora interceptada per les forces de l’ordre, com així va ocórrer.

Les indagacions dels agents van donar com a resultat el descobriment de la identitat real del presumpte autor. Es va localitzar i es va obtenir detenir a esta persona, qui va resultar ser un home, espanyol, de 51 anys.

Les actuacions van ser remeses als jutjats d’instrucció d’Alacant i no es descarten noves detencions amb relació a estos fets, conclouen estes fonts.

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.