Detingut un home per traficar amb drogues usant una empresa de paqueteria a Alacant

La Policia Nacional d’Alacant ha detingut a un home que utilitzava serveis de paqueteria per a presumptament traficar amb drogues. En l’operatiu se li han intervingut substàncies –en concret haixix i marihuana– que podrien haver aconseguit un valor de venda en el mercat negre pròxim als 70.000 euros.

Segons explica la Prefectura Superior, la Policia va rebre un comunicat d’una empresa de paqueteria en el qual posava en coneixement de l’existència d’un embalum sospitós en les seues instal·lacions.

Per això, agents de la Comissaria Provincial d’Alacant es van traslladar al lloc indicat per a fer les primeres comprovacions, que van permetre confirmar els primers indicis, motiu pel qual este paquet –amb destinació a Alemanya– va ser intervingut i traslladat a dependències policials per a la continuació de les gestions.

L’obertura del paquet va confirmar les sospites i es va descobrir en el seu interior un total de 200 “bellotes” d’haixix, amb un pes d’un poc més de dos quilograms i quasi nou quilograms de marihuana. En suma, ambdues substàncies, tindrien un valor de venda a la menuda pròxim a 70.000 euros.

En este moment calia aconseguir identificar a la persona que va fer l’enviament, ja que les primeres perquisicions van concretar que les dades d’identificació que va aportar el remitent no coincidien amb la seua identitat real, amb la clara intenció d’eludir l’acció de la justícia en cas que la droga fora interceptada per les forces de l’ordre, com així va ocórrer.

Les indagacions dels agents van donar com a resultat el descobriment de la identitat real del presumpte autor. Es va localitzar i es va obtenir detenir a esta persona, qui va resultar ser un home, espanyol, de 51 anys.

Les actuacions van ser remeses als jutjats d’instrucció d’Alacant i no es descarten noves detencions amb relació a estos fets, conclouen estes fonts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.