Detingut un home per traficar amb drogues usant una empresa de paqueteria a Alacant

La Policia Nacional d’Alacant ha detingut a un home que utilitzava serveis de paqueteria per a presumptament traficar amb drogues. En l’operatiu se li han intervingut substàncies –en concret haixix i marihuana– que podrien haver aconseguit un valor de venda en el mercat negre pròxim als 70.000 euros.

Segons explica la Prefectura Superior, la Policia va rebre un comunicat d’una empresa de paqueteria en el qual posava en coneixement de l’existència d’un embalum sospitós en les seues instal·lacions.

Per això, agents de la Comissaria Provincial d’Alacant es van traslladar al lloc indicat per a fer les primeres comprovacions, que van permetre confirmar els primers indicis, motiu pel qual este paquet –amb destinació a Alemanya– va ser intervingut i traslladat a dependències policials per a la continuació de les gestions.

L’obertura del paquet va confirmar les sospites i es va descobrir en el seu interior un total de 200 «bellotes» d’haixix, amb un pes d’un poc més de dos quilograms i quasi nou quilograms de marihuana. En suma, ambdues substàncies, tindrien un valor de venda a la menuda pròxim a 70.000 euros.

En este moment calia aconseguir identificar a la persona que va fer l’enviament, ja que les primeres perquisicions van concretar que les dades d’identificació que va aportar el remitent no coincidien amb la seua identitat real, amb la clara intenció d’eludir l’acció de la justícia en cas que la droga fora interceptada per les forces de l’ordre, com així va ocórrer.

Les indagacions dels agents van donar com a resultat el descobriment de la identitat real del presumpte autor. Es va localitzar i es va obtenir detenir a esta persona, qui va resultar ser un home, espanyol, de 51 anys.

Les actuacions van ser remeses als jutjats d’instrucció d’Alacant i no es descarten noves detencions amb relació a estos fets, conclouen estes fonts.

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.