26 C
València
Divendres, 11 juliol, 2025

Detingut en Gandia per trencar-li un got en el cap al seu veí i amenaçar-lo amb un martell

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts a un home de 38 anys, com a presumpte autor dels delictes de lesions i amenaces, després d’agredir amb un got de vidre en el cap i amenaçar de mort al seu veí en Gandia, en la comarca de la Safor (València).

 

Els fets s’han produït cap a les set de la vesprada quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a un carrer de Gandia, a on pareixia que una persona havia sigut agredida i es trobava sagnant pel cap.

 

Immediatament, els policies s’han dirigit fins al lloc dels fets, a on han vist a un home que sagnava pel cap. Per eixa raó, el primer que han fet ha sigut avisar als servicis sanitaris que, després d’assistir-lo, l’han traslladat a un centre sanitari, ja que necessitava punts de sutura. A demés, ha hagut de ser operat d’urgència perquè l’agressor també li ha tallat el tendó del dit índex dret.

 

La víctima assegura que havia tingut una discussió amb un veí de la finca. En un moment donat, eixe veí ha agarrat un got de vidre i un martell i s’ha dirigit cap a ell mentres l’ha amenaçat amb matar-lo. L’agressor li ha trencat el got de vidre en el cap i li ha provocat un tall en la part frontal.

 

Els agents han demanat al sospitós que baixara al portal i una volta allí els ha assegurat que efectivament havia tingut una discussió amb la víctima sense donar més detalls del que havia passat. A pesar d’això, els agents han vist que l’home tenia uns talls en la mà dreta, pel que, després de fer les comprovacions oportunes, l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions i amenaces.

 

El detingut, amb antecedents policials, ha quedat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer quan siga requerit per l’Autoritat Judicial.

Últimes notícies

Avís groc a l’interior sud de València per tempestes, graníssol i vent fort

L'Agència Estatal de Meteorologia ha activat un avís groc a l'interior sud de València per fortes tempestes, graníssol i ratxes de vent per a este divendres a la vesprada.

Divendres estable en la Comunitat Valenciana abans de fortes tempestes el dissabte a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un divendres amb temps estable que derivarà en pluges i tempestes en interior de Castelló i València. El dissabte s'espera un increment de la intensitat amb tempestes molt fortes i graníssol a Castelló.

Comunitat Valenciana i Castella-la Manxa lideren la preferència de docents per a trasllats en 2025

La Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa i Andalusia són les comunitats més demandades per docents que busquen traslladar-se en 2025, mentres Madrid i Catalunya registren més eixides.

Tempesta intensa deixa 32 litres per metre quadrat en menys d’una hora a Enguera, València

Una tempesta d'alta intensitat descarrega 32 litres per metre quadrat en la zona de La Matea, Enguera, València, amb avís taronja per fortes pluges i graníssol.

El València CF embene a la promesa Yarek Gasiorowski al PSV per deu milions d’euros

El València CF ha concretat la venda de la seua jove defensa central Yarek Gasiorowski al PSV Eindhoven per deu milions d'euros, incloent-hi un percentatge en futures vendes. Gasiorowski, format en la pedrera valencianista, ha disputat 35 partits oficials i és internacional en categories inferiors d'Espanya.

Cinc cossos en descomposició trobats en les costes valencianes en els últims dies

La Guàrdia Civil i Salvament Marítim van trobar cinc cossos en descomposició en aigües valencianes, possiblement víctimes d'un naufragi de pastera.

Cimera Empresarial destaca la importància del turisme i rebutja la imposició de reduir la jornada laboral

La Cimera Empresarial recalca el paper clau del turisme en l'economia espanyola i s'oposa a la reducció obligatòria de la jornada laboral, promovent un enfocament basat a guanyar més i augmentar la productivitat.

Consum impulsa la seua expansió a Catalunya amb 220 milions per a 60 noves botigues i millora logística a Zona Franca de Barcelona

Consum invertirà 220 milions d'euros fins a 2027 per a obrir 60 botigues a Catalunya i modernitzar la seua xarxa logística a la Zona Franca de Barcelona, generant més de 1100 ocupacions.