Detingut un home després d’apunyalar a un altre en un local d’oci de València

Ejemplo de shortcode con estilo
El sospitós hauria agafat una navalla dels seus pantalons i la hi hauria clavat a la víctima.

Agents de la Policia Nacional van detenir el diumenge a València a un home de 26 anys d’origen equatorià, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, després de pel que sembla assestar-li una punyalada a un altre home en un local d’oci.

Els fets van succeir el diumenge sobre dos quarts de sis de la matinada, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren un carrer de la zona del districte de Abastos, on pel que sembla un home hauria apunyalat a un altre en el pit a l’interior d’un local d’oci.

Ràpidament, els agents es van dirigir al carrer indicat i van localitzar a un home assegut en la vorera, que tenia una ferida sagnant en el pit, per la qual cosa immediatament van comissionar a un indicatiu sanitari perquè fos assistit en un hospital de València.

Els policies van esbrinar que moments previs, la víctima es trobava a l’interior d’un establiment i en un moment donat s’hauria produït una baralla entre diverses persones. Pel que sembla, un home hauria tret una navalla de la butxaca dels seus pantalons i la hi hauria clavat a un altre en el pit.

Després de conéixer el succeït, els policies van realitzar les perquisicions per a esbrinar la identitat del sospitós. Els agents van donar diverses batudes per la zona, localitzant-ho finalment en els voltants. A més, van observar que aquest tenia diverses gotes de sang en els pantalons.

Per tals fets, l’home va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’home, al qual li consten antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Unai Sordo vincula l’augment de l’ocupació a la regularització de migrants

Unai Sordo ha relacionat l’augment de les persones ocupades amb la regularització de migrants i ha defensat que Espanya reduïsca l’atur fins a aconseguir l’ocupació plena.

Unai Sordo reclama aclarar quién impulsa las movilizaciones violentas

El secretari general de CCOO ha condemnat els actes de Bilbao i ha reclamat investigar qui convoca les mobilitzacions violentes.

Detenen un home per huit robatoris en cotxes a Buñol

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 38 anys per huit presumptes robatoris amb força en vehicles d’un polígon industrial de Buñol. Els fets van ocórrer entre agost i setembre.

Cinc detinguts a Almassora després de trobar 400 plantes de marihuana

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones a Almassora en una operació contra una presumpta xarxa de tràfic de drogues. Els agents han intervingut 400 plantes i material de cultiu interior.

Productors valencians se sumen a la tractorada de Madrid

Agricultors i ramaders valencians participaran el 28 d’octubre en una tractorada a Madrid per reclamar mesures urgents per al sector.

Paiporta adapta la reconstrucción a futuras danas y olas de calor

Paiporta ha iniciado la reconstrucción de 45 infraestructuras municipales y adapta el diseño urbano a lluvias, inundaciones y olas de calor.

Cinc detinguts a València en una xarxa de tràfic de haixix

La Policia Nacional ha detingut cinc persones a València en una operació contra una xarxa de tràfic de haixix. La investigació suma 87 arrestats i 10,8 tones de droga intervingudes.

La Comunitat Valenciana suma 31.000 persones a l’atur en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha registrat 31.000 persones aturades més en el tercer trimestre de 2026. L’ocupació també ha crescut, amb 8.500 persones ocupades més.