Detingut un home després d’apunyalar a un altre en un local d’oci de València

Agents de la Policia Nacional van detenir el diumenge a València a un home de 26 anys d’origen equatorià, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, després de pel que sembla assestar-li una punyalada a un altre home en un local d’oci.

Els fets van succeir el diumenge sobre dos quarts de sis de la matinada, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren un carrer de la zona del districte de Abastos, on pel que sembla un home hauria apunyalat a un altre en el pit a l’interior d’un local d’oci.

Ràpidament, els agents es van dirigir al carrer indicat i van localitzar a un home assegut en la vorera, que tenia una ferida sagnant en el pit, per la qual cosa immediatament van comissionar a un indicatiu sanitari perquè fos assistit en un hospital de València.

Els policies van esbrinar que moments previs, la víctima es trobava a l’interior d’un establiment i en un moment donat s’hauria produït una baralla entre diverses persones. Pel que sembla, un home hauria tret una navalla de la butxaca dels seus pantalons i la hi hauria clavat a un altre en el pit.

Després de conéixer el succeït, els policies van realitzar les perquisicions per a esbrinar la identitat del sospitós. Els agents van donar diverses batudes per la zona, localitzant-ho finalment en els voltants. A més, van observar que aquest tenia diverses gotes de sang en els pantalons.

Per tals fets, l’home va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’home, al qual li consten antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Interceptat a Moixent un conductor drogat després de recórrer 27 quilòmetres en sentit contrari per la A-35 i l’A-33

La Guàrdia Civil de Trànsit investiga a un home de 64 anys que va conduir de nit, sota els efectes de les drogues, 27 quilòmetres en sentit contrari per les autovies A-35 i A-33 fins a ser detingut a Moixent.

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.

Núvols, pols en suspensió i caiguda de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb augment de la nuvolositat, pols en suspensió i possible pluja feble amb fang, abans d'un diumenge de cels coberts i pluges generalitzades.

Desmantellada a Dénia una plantació de marihuana dirigida per un fugitiu reclamat per Lituània

La Policia Nacional ha desmantellat a Dénia una plantació de marihuana en una vivenda aïllada i ha detingut a dos hòmens, un d'ells reclamat per Lituània amb una orde europea de detenció i lliurament.

Set detinguts a Nules per explotar a 80 migrants en condicions de semiesclavitud

La Guàrdia Civil deté a Nules a set persones per integrar una xarxa de tràfic laboral que explotava a 80 migrants en el camp en condicions de semiesclavitud.

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.