Detingut un menor per vendre drogues en un botelló a Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut a un menor, home de 17 anys, localitzat al parc La Marjal quan estava realitzant botelló i consumint substàncies estupefaents, per un delicte contra la salut pública, tinença d’estupefaents i com a presumpte traficant de drogues, al qual se li intervé una bàscula de pesatge de precisió, 129 euros fraccionats, i un paquet ocult de 12,8 grams d’haixix.

 

La intervenció es va produir al voltant de les 21 hores en la vesprada d’aquest dimecres, quan un indicatiu de la unitat Fox de la Policia es trobava patrullant en el pla antibotelló, per la zona de l’avinguda d’Oviedo a la platja de Sant Joan. Una vegada en el lloc, i en accedir al parc La Marjal, que és un dels punts de control i vigilància de consum d’alcohol, van observar la presència d’un grup de cinc joves consumint alcohol i fumant, podent apreciar una forta olor d’haixix.

 

Els agents policials van procedir a identificar als joves, tots ells menors d’edat, els quals van ser denunciats i proposats per a sanció per estar realitzant botelló i consumint, que està prohibit. Així mateix, la Policia va preguntar al detingut, que portava una bandolera, si portava algun tipus de substància estupefaent o objecte prohibit, el qual va manifestar no portar res.

 

Un delicte contra la salut pública

La Policia va realitzar una inspecció davant les sospites, localitzant un paquet ocult per dins dels pantalons, amb un tancament hermètic, que contenia diversos trossos de substància vegetal haixix, amb els seus respectius trossos de paper albal, amb un pesatge de 12,8 grams, així com una bàscula i 126 euros fraccionats en bitllets i monedes.

 

Durant el transcurs de la intervenció en entrevistar-se amb el detingut va manifestar als agents en ser preguntat per la substància estupefaent que de tant en tant ven haixix a 5 euros el gram als seus amics.

 

Per tals fets i en apreciar la Policia que les substàncies intervingudes es troben predestinades al tràfic d’estupefaents, així com la resta dels elements localitzats, es va procedir a la detenció d’aquest menor, home de 17 anys per un presumpte delicte contra la salut pública, tinença d’estupefaents i com a presumpte traficant de drogues, que va ser informat dels motius de la seua detenció, així com els drets que li assisteixen, i traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.

Morant celebra el nomenament d’Arcadi España com a ministre d’Hisenda i reivindica més pes valencià en el Govern

Diana Morant recolza el salt d'Arcadi España al Ministeri d'Hisenda, destaca la seua gestió prèvia i reclama un Govern d'Espanya amb major representació valenciana.

Arcadi España, el ministre d’Hisenda que afronta el seu gran port de muntanya

Arcadi España, economista valencià i apassionat del ciclisme, arriba al Ministeri d'Hisenda després d'una llarga trajectòria en la Generalitat i en el Govern central, amb el repte d'encarar els grans desequilibris del finançament autonòmic i els nous comptes públics.