Detingut a Alacant per sostraure un vehicle amb les claus que es va trobar al carrer

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Alacant a una persona que conduïa un vehicle presumptament sostret.

Els agents de la Policia Nacional van detectar un vehicle que figurava com sostret dies abans, el qual anava circulant per un carrer de la ciutat d’Alacant. Els policies es van interposar en el seu camí i van aconseguir detindre la seua marxa. En requerir al conductor van observar que este posseïa una còpia de les claus, si bé no era capaç de donar una raó coherent al fet de conduir un cotxe robat.

En investigar sobre els fets concrets de la sostracció van poder descobrir com el denunciant havia descrit en la denúncia que el seu fill menor d’edat havia llançat una còpia de les claus del vehicle per la finestra sense que ell s’adonara. Quan es va adonar de tal fet i baixarà al carrer, les claus ja no estaven, però tampoc estava el vehicle al qual pertanyien i que el perjudicat havia deixat estacionat a pocs metres del seu domicili el dia anterior.

Els agents van procedir a la detenció de tal persona i van recuperar el vehicle que va ser entregat, juntament amb les seues claus, al seu legítim propietari.

El detingut de 29 anys i nacionalitat espanyola va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.

Awa Fam afronta la Copa de la Reina centrada en el València Basket malgrat la seua condició de possible número u del draft WNBA

Awa Fam, interior del València Basket i una de les grans favorites al número u del draft de la WNBA, afronta la Copa de la Reina centrada en ajudar al seu equip i no a millorar la seua posició en el sorteig estatunidenc.

La Comunitat Valenciana es consolida com a gran node logístic europeu amb el nou centre de JYSK a Almenara

La Generalitat destaca a la Comunitat Valenciana com a gran node logístic i industrial europeu gràcies a la inversió de 300 milions d'euros de JYSK en un macrocentre a Almenara, que generarà més de 250 ocupacions i reforçarà la xarxa de distribució a Espanya, Portugal i el Marroc.