Detingut a Alacant per sostraure un vehicle amb les claus que es va trobar al carrer

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Alacant a una persona que conduïa un vehicle presumptament sostret.

Els agents de la Policia Nacional van detectar un vehicle que figurava com sostret dies abans, el qual anava circulant per un carrer de la ciutat d’Alacant. Els policies es van interposar en el seu camí i van aconseguir detindre la seua marxa. En requerir al conductor van observar que este posseïa una còpia de les claus, si bé no era capaç de donar una raó coherent al fet de conduir un cotxe robat.

En investigar sobre els fets concrets de la sostracció van poder descobrir com el denunciant havia descrit en la denúncia que el seu fill menor d’edat havia llançat una còpia de les claus del vehicle per la finestra sense que ell s’adonara. Quan es va adonar de tal fet i baixarà al carrer, les claus ja no estaven, però tampoc estava el vehicle al qual pertanyien i que el perjudicat havia deixat estacionat a pocs metres del seu domicili el dia anterior.

Els agents van procedir a la detenció de tal persona i van recuperar el vehicle que va ser entregat, juntament amb les seues claus, al seu legítim propietari.

El detingut de 29 anys i nacionalitat espanyola va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.