16.6 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Detingut a Alacant per sostraure un vehicle amb les claus que es va trobar al carrer

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Alacant a una persona que conduïa un vehicle presumptament sostret.

Els agents de la Policia Nacional van detectar un vehicle que figurava com sostret dies abans, el qual anava circulant per un carrer de la ciutat d’Alacant. Els policies es van interposar en el seu camí i van aconseguir detindre la seua marxa. En requerir al conductor van observar que este posseïa una còpia de les claus, si bé no era capaç de donar una raó coherent al fet de conduir un cotxe robat.

En investigar sobre els fets concrets de la sostracció van poder descobrir com el denunciant havia descrit en la denúncia que el seu fill menor d’edat havia llançat una còpia de les claus del vehicle per la finestra sense que ell s’adonara. Quan es va adonar de tal fet i baixarà al carrer, les claus ja no estaven, però tampoc estava el vehicle al qual pertanyien i que el perjudicat havia deixat estacionat a pocs metres del seu domicili el dia anterior.

Els agents van procedir a la detenció de tal persona i van recuperar el vehicle que va ser entregat, juntament amb les seues claus, al seu legítim propietari.

El detingut de 29 anys i nacionalitat espanyola va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.