Detingut a Alacant per sostraure un vehicle amb les claus que es va trobar al carrer

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Alacant a una persona que conduïa un vehicle presumptament sostret.

Els agents de la Policia Nacional van detectar un vehicle que figurava com sostret dies abans, el qual anava circulant per un carrer de la ciutat d’Alacant. Els policies es van interposar en el seu camí i van aconseguir detindre la seua marxa. En requerir al conductor van observar que este posseïa una còpia de les claus, si bé no era capaç de donar una raó coherent al fet de conduir un cotxe robat.

En investigar sobre els fets concrets de la sostracció van poder descobrir com el denunciant havia descrit en la denúncia que el seu fill menor d’edat havia llançat una còpia de les claus del vehicle per la finestra sense que ell s’adonara. Quan es va adonar de tal fet i baixarà al carrer, les claus ja no estaven, però tampoc estava el vehicle al qual pertanyien i que el perjudicat havia deixat estacionat a pocs metres del seu domicili el dia anterior.

Els agents van procedir a la detenció de tal persona i van recuperar el vehicle que va ser entregat, juntament amb les seues claus, al seu legítim propietari.

El detingut de 29 anys i nacionalitat espanyola va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.

El Arrels, equip nascut després de la dana, conquesta la València Cup Girls en els penals

El Arrels, format per jugadores de zones afectades per la dana, s'imposa a la UE L Alcudia en la final sub19 de la València Cup Girls, en una edicion amb rècord internacional de participacion.

Guido Rodríguez firma el seu primer doblet en LaLiga encara que el València cau davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar els seus dos primers gols amb el València i va firmar el seu primer doblet en LaLiga, però l'equip va perdre 2-3 enfront del Celta a Mestalla.