Quatre detinguts per agredir a patades un altre home per a robar-li el mòbil a Alacant

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat d’Alacant a quatre homes com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació a un altre home amb múltiples patades per tot el cos per a sostreure-li un telèfon mòbil.

La investigació policial ha sigut duta a terme pel Grup II d’Investigació de la Comissaria de Policia Nacional de Districte Nord, i va partir després d’una sèrie de denúncies que tenien relació entre les parts implicades, segons ha indicat el cos policial en un comunicat.

D’una banda, s’havia denunciat un robatori amb violència en el qual la víctima donava compte de l’agressió patida per quatre hòmens per a sostraure el seu telèfon mòbil. D’altra banda, posteriorment s’havien interposat dues denúncies de persones diferents –dos dels detinguts–, en les quals s’informava en una d’elles d’un furt d’un altre telèfon mòbil i en una altra d’un delicte de lesions lleus, presumptament comesos per la víctima a la qual ells van robar dies abans.

En relació amb el robatori amb violència denunciat, la víctima va relatar als agents que, mentre es trobava a una plaça de la zona nord en companyia d’un amic, es van acostar quatre hòmens. Dos d’ells van començar a agredir-li amb patades per tot el cos per a sostraure el seu telèfon mòbil, mentre que els altres dos homes van intimidar i van intentar sostraure també el terminal del seu amic.

Després d’analitzar tota la informació dels fets denunciats, els agents van observar un ‘modus operandi’ molt concret. Els autors actuaven en grup i, una vegada seleccionada la seua víctima, este era abordada i envoltada, i colpejada de forma violenta per a sostreure-li els seus objectes de valor.

Paral·lelament, els agents van relacionar altres dos fets denunciats amb el robatori amb violència investigat. Un tractava sobre el furt d’un telèfon mòbil que va ser sostret a un dels autors del robatori quan es trobava assegut dormint als voltants d’una plaça.

En l’altre fet, el denunciant va manifestar haver patit una agressió per part de la mateixa víctima que va ser agredida pels quatre hòmens i, suposadament, després d’insultar-li, li va clavar una fulla tipus cúter a prop la clavícula.

Tant el furt com les lesions, presumptament haurien sigut comeses per venjança per la víctima del robatori violent comesa pels quatre arrestats. No obstant això, la Policia Nacional es troba recopilant indicis sobre eixa versió.

Una vegada identificats els quatre presumptes autors dels fets, els agents van establir un dispositiu amb el qual es va aconseguir la seua localització i detenció. Els imputen un delicte de robatori amb violència i intimidació.

Els quatre detinguts, d’entre 18 i 22 anys, amb antecedents per fets similars i coneguts anteriorment per la policia per la comissió d’altres robatoris violents sobre ancianes i persones vulnerables, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de guàrdia de la localitat d’Alacant. S’ha decretat l’ingrés a la presó per a tres d’ells.

Últimes notícies

Dissabte amb ratxes de vent molt forts a Castelló i risc de pluges en el nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes de vent molt forts del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València, amb possibilitat de pluges febles en el litoral nord d'Alacant.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.