16.5 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Quatre detinguts per agredir a patades un altre home per a robar-li el mòbil a Alacant

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat d’Alacant a quatre homes com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació a un altre home amb múltiples patades per tot el cos per a sostreure-li un telèfon mòbil.

La investigació policial ha sigut duta a terme pel Grup II d’Investigació de la Comissaria de Policia Nacional de Districte Nord, i va partir després d’una sèrie de denúncies que tenien relació entre les parts implicades, segons ha indicat el cos policial en un comunicat.

D’una banda, s’havia denunciat un robatori amb violència en el qual la víctima donava compte de l’agressió patida per quatre hòmens per a sostraure el seu telèfon mòbil. D’altra banda, posteriorment s’havien interposat dues denúncies de persones diferents –dos dels detinguts–, en les quals s’informava en una d’elles d’un furt d’un altre telèfon mòbil i en una altra d’un delicte de lesions lleus, presumptament comesos per la víctima a la qual ells van robar dies abans.

En relació amb el robatori amb violència denunciat, la víctima va relatar als agents que, mentre es trobava a una plaça de la zona nord en companyia d’un amic, es van acostar quatre hòmens. Dos d’ells van començar a agredir-li amb patades per tot el cos per a sostraure el seu telèfon mòbil, mentre que els altres dos homes van intimidar i van intentar sostraure també el terminal del seu amic.

Després d’analitzar tota la informació dels fets denunciats, els agents van observar un ‘modus operandi’ molt concret. Els autors actuaven en grup i, una vegada seleccionada la seua víctima, este era abordada i envoltada, i colpejada de forma violenta per a sostreure-li els seus objectes de valor.

Paral·lelament, els agents van relacionar altres dos fets denunciats amb el robatori amb violència investigat. Un tractava sobre el furt d’un telèfon mòbil que va ser sostret a un dels autors del robatori quan es trobava assegut dormint als voltants d’una plaça.

En l’altre fet, el denunciant va manifestar haver patit una agressió per part de la mateixa víctima que va ser agredida pels quatre hòmens i, suposadament, després d’insultar-li, li va clavar una fulla tipus cúter a prop la clavícula.

Tant el furt com les lesions, presumptament haurien sigut comeses per venjança per la víctima del robatori violent comesa pels quatre arrestats. No obstant això, la Policia Nacional es troba recopilant indicis sobre eixa versió.

Una vegada identificats els quatre presumptes autors dels fets, els agents van establir un dispositiu amb el qual es va aconseguir la seua localització i detenció. Els imputen un delicte de robatori amb violència i intimidació.

Els quatre detinguts, d’entre 18 i 22 anys, amb antecedents per fets similars i coneguts anteriorment per la policia per la comissió d’altres robatoris violents sobre ancianes i persones vulnerables, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de guàrdia de la localitat d’Alacant. S’ha decretat l’ingrés a la presó per a tres d’ells.

Últimes notícies

Hugo Duro porta la seua millor mitjana de gols per minut des que va arribar al València

Hugo Duro porta en este inici de temporada un gol cada 161 minuts en Lliga, amb quatre punts en 647 minuts. Després de la seua xilena al Llevant és màxim golejador de l'equip.

El 10K València Ibercaja 2026 esgota dorsals i fixa rècord amb 16.000 inscrits

La prova ha tancat inscripcions set setmanes abans amb el topall de 16.000 dorsals, màxim històric. El 5K previ ha entrat en els seus últims 500 números.

Alliberats dos hòmens segrestats a Almoradí; tres detinguts per represàlia després d’un robatori

Dos hòmens van ser alliberats en un descampat d'Almoradí després de ser retinguts i agredits com a represàlia per un robatori previ. Hi ha tres detinguts i un quart implicat en busca.

Un supervisor del 112 declara que abans de les 14.00 del 29-O ja es rescatava a persones en zones sense pluja

Un supervisor del 112 ha afirmat davant la jutgessa que abans de les 14.00 del 29 d'octubre ja es rescatava a persones en àrees on no plovia per la crescuda de barrancs prop de la A-3. En una visita de càrrecs al 112 es va traslladar que l'aigua baixava des de Buñol i Chiva cap a l'Horta Sud.

Avís taronja a l’interior nord de Castelló per vent de fins a 100 km/h

Este dimarts s'ha establit l'avís taronja a l'interior nord de Castelló per vent del nord-oest amb ratxes de fins a 100 km/h. Hi haurà avís groc en litoral i interior sud i per fenòmens costaners.

El 70% dels valencians comprarà en el Black Friday 2025 amb gasto més contingut per la inflació

Una enquesta de la Unió de Consumidors confirma que el Black Friday 2025 està plenament consolidat en la Comunitat Valenciana, però amb major prudència de gasto per la pujada de preus.

26 entitats denuncien incompliment greu de les lleis LGTBI i identitat de gènere per la Generalitat

Un total de 26 entitats acusen a la Generalitat de desmantellar servicis obligatoris com Orienta Alacant i L'Armari de la Memòria, vulnerant les lleis LGTBI i d'identitat de gènere. Assenyalen opacitat, adjudicació directa i absència de subrogació, amb interrupcions d'atenció i pèrdua de recursos per a milers de persones.

Detingut al Campello un home sense carnet que conduïa un camió de paqueteria

La Policia Local ha detingut a un home en situació irregular que conduïa un camió de repartiment sense carnet i sense documentació. L'Ajuntament incoarà un expedient a l'empresa per facilitar-li el vehicle, amb sancions de 10.000 a 100.000 euros.