14.2 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Quatre detinguts per agredir a patades un altre home per a robar-li el mòbil a Alacant

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat d’Alacant a quatre homes com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació a un altre home amb múltiples patades per tot el cos per a sostreure-li un telèfon mòbil.

La investigació policial ha sigut duta a terme pel Grup II d’Investigació de la Comissaria de Policia Nacional de Districte Nord, i va partir després d’una sèrie de denúncies que tenien relació entre les parts implicades, segons ha indicat el cos policial en un comunicat.

D’una banda, s’havia denunciat un robatori amb violència en el qual la víctima donava compte de l’agressió patida per quatre hòmens per a sostraure el seu telèfon mòbil. D’altra banda, posteriorment s’havien interposat dues denúncies de persones diferents –dos dels detinguts–, en les quals s’informava en una d’elles d’un furt d’un altre telèfon mòbil i en una altra d’un delicte de lesions lleus, presumptament comesos per la víctima a la qual ells van robar dies abans.

En relació amb el robatori amb violència denunciat, la víctima va relatar als agents que, mentre es trobava a una plaça de la zona nord en companyia d’un amic, es van acostar quatre hòmens. Dos d’ells van començar a agredir-li amb patades per tot el cos per a sostraure el seu telèfon mòbil, mentre que els altres dos homes van intimidar i van intentar sostraure també el terminal del seu amic.

Després d’analitzar tota la informació dels fets denunciats, els agents van observar un ‘modus operandi’ molt concret. Els autors actuaven en grup i, una vegada seleccionada la seua víctima, este era abordada i envoltada, i colpejada de forma violenta per a sostreure-li els seus objectes de valor.

Paral·lelament, els agents van relacionar altres dos fets denunciats amb el robatori amb violència investigat. Un tractava sobre el furt d’un telèfon mòbil que va ser sostret a un dels autors del robatori quan es trobava assegut dormint als voltants d’una plaça.

En l’altre fet, el denunciant va manifestar haver patit una agressió per part de la mateixa víctima que va ser agredida pels quatre hòmens i, suposadament, després d’insultar-li, li va clavar una fulla tipus cúter a prop la clavícula.

Tant el furt com les lesions, presumptament haurien sigut comeses per venjança per la víctima del robatori violent comesa pels quatre arrestats. No obstant això, la Policia Nacional es troba recopilant indicis sobre eixa versió.

Una vegada identificats els quatre presumptes autors dels fets, els agents van establir un dispositiu amb el qual es va aconseguir la seua localització i detenció. Els imputen un delicte de robatori amb violència i intimidació.

Els quatre detinguts, d’entre 18 i 22 anys, amb antecedents per fets similars i coneguts anteriorment per la policia per la comissió d’altres robatoris violents sobre ancianes i persones vulnerables, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de guàrdia de la localitat d’Alacant. S’ha decretat l’ingrés a la presó per a tres d’ells.

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.