Quatre detinguts per agredir a patades un altre home per a robar-li el mòbil a Alacant

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat d’Alacant a quatre homes com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació a un altre home amb múltiples patades per tot el cos per a sostreure-li un telèfon mòbil.

La investigació policial ha sigut duta a terme pel Grup II d’Investigació de la Comissaria de Policia Nacional de Districte Nord, i va partir després d’una sèrie de denúncies que tenien relació entre les parts implicades, segons ha indicat el cos policial en un comunicat.

Anuncios

D’una banda, s’havia denunciat un robatori amb violència en el qual la víctima donava compte de l’agressió patida per quatre hòmens per a sostraure el seu telèfon mòbil. D’altra banda, posteriorment s’havien interposat dues denúncies de persones diferents –dos dels detinguts–, en les quals s’informava en una d’elles d’un furt d’un altre telèfon mòbil i en una altra d’un delicte de lesions lleus, presumptament comesos per la víctima a la qual ells van robar dies abans.

En relació amb el robatori amb violència denunciat, la víctima va relatar als agents que, mentre es trobava a una plaça de la zona nord en companyia d’un amic, es van acostar quatre hòmens. Dos d’ells van començar a agredir-li amb patades per tot el cos per a sostraure el seu telèfon mòbil, mentre que els altres dos homes van intimidar i van intentar sostraure també el terminal del seu amic.

Després d’analitzar tota la informació dels fets denunciats, els agents van observar un ‘modus operandi’ molt concret. Els autors actuaven en grup i, una vegada seleccionada la seua víctima, este era abordada i envoltada, i colpejada de forma violenta per a sostreure-li els seus objectes de valor.

Paral·lelament, els agents van relacionar altres dos fets denunciats amb el robatori amb violència investigat. Un tractava sobre el furt d’un telèfon mòbil que va ser sostret a un dels autors del robatori quan es trobava assegut dormint als voltants d’una plaça.

En l’altre fet, el denunciant va manifestar haver patit una agressió per part de la mateixa víctima que va ser agredida pels quatre hòmens i, suposadament, després d’insultar-li, li va clavar una fulla tipus cúter a prop la clavícula.

Tant el furt com les lesions, presumptament haurien sigut comeses per venjança per la víctima del robatori violent comesa pels quatre arrestats. No obstant això, la Policia Nacional es troba recopilant indicis sobre eixa versió.

Una vegada identificats els quatre presumptes autors dels fets, els agents van establir un dispositiu amb el qual es va aconseguir la seua localització i detenció. Els imputen un delicte de robatori amb violència i intimidació.

Els quatre detinguts, d’entre 18 i 22 anys, amb antecedents per fets similars i coneguts anteriorment per la policia per la comissió d’altres robatoris violents sobre ancianes i persones vulnerables, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de guàrdia de la localitat d’Alacant. S’ha decretat l’ingrés a la presó per a tres d’ells.

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.