Quatre detinguts per agredir a patades un altre home per a robar-li el mòbil a Alacant

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat d’Alacant a quatre homes com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació a un altre home amb múltiples patades per tot el cos per a sostreure-li un telèfon mòbil.

La investigació policial ha sigut duta a terme pel Grup II d’Investigació de la Comissaria de Policia Nacional de Districte Nord, i va partir després d’una sèrie de denúncies que tenien relació entre les parts implicades, segons ha indicat el cos policial en un comunicat.

D’una banda, s’havia denunciat un robatori amb violència en el qual la víctima donava compte de l’agressió patida per quatre hòmens per a sostraure el seu telèfon mòbil. D’altra banda, posteriorment s’havien interposat dues denúncies de persones diferents –dos dels detinguts–, en les quals s’informava en una d’elles d’un furt d’un altre telèfon mòbil i en una altra d’un delicte de lesions lleus, presumptament comesos per la víctima a la qual ells van robar dies abans.

En relació amb el robatori amb violència denunciat, la víctima va relatar als agents que, mentre es trobava a una plaça de la zona nord en companyia d’un amic, es van acostar quatre hòmens. Dos d’ells van començar a agredir-li amb patades per tot el cos per a sostraure el seu telèfon mòbil, mentre que els altres dos homes van intimidar i van intentar sostraure també el terminal del seu amic.

Després d’analitzar tota la informació dels fets denunciats, els agents van observar un ‘modus operandi’ molt concret. Els autors actuaven en grup i, una vegada seleccionada la seua víctima, este era abordada i envoltada, i colpejada de forma violenta per a sostreure-li els seus objectes de valor.

Paral·lelament, els agents van relacionar altres dos fets denunciats amb el robatori amb violència investigat. Un tractava sobre el furt d’un telèfon mòbil que va ser sostret a un dels autors del robatori quan es trobava assegut dormint als voltants d’una plaça.

En l’altre fet, el denunciant va manifestar haver patit una agressió per part de la mateixa víctima que va ser agredida pels quatre hòmens i, suposadament, després d’insultar-li, li va clavar una fulla tipus cúter a prop la clavícula.

Tant el furt com les lesions, presumptament haurien sigut comeses per venjança per la víctima del robatori violent comesa pels quatre arrestats. No obstant això, la Policia Nacional es troba recopilant indicis sobre eixa versió.

Una vegada identificats els quatre presumptes autors dels fets, els agents van establir un dispositiu amb el qual es va aconseguir la seua localització i detenció. Els imputen un delicte de robatori amb violència i intimidació.

Els quatre detinguts, d’entre 18 i 22 anys, amb antecedents per fets similars i coneguts anteriorment per la policia per la comissió d’altres robatoris violents sobre ancianes i persones vulnerables, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de guàrdia de la localitat d’Alacant. S’ha decretat l’ingrés a la presó per a tres d’ells.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.