Mastodon
28.2 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

Dos detinguts per una agressió sexual a una jove en una platja de València

 

Este diumenge, dos jóvens de 21 i 26 anys han sigut detinguts acusats presumptament agredir sexualment a una xica en la platja de la Malvarrosa de València. Els fets van ocórrer cap a les 05.00 hores de la matinada del diumenge quan dos joves van assaltar a una jove en el passeig de Neptú de la capital del Túria i se la van emportar per la força.

 

Segons ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, després la van amenaçar a l’arena per a agredir-la sexualment. Un dels detinguts va amenaçar a la víctima amb un ganivet mentre que l’altre la subjectava fortament per a evitar que es resistirà. Posteriorment, els dos xics van pegar a fugir després que la xica va començar a demanar ajuda i uns testimonis van alertar al telèfon d’emergències. 

 

Un dels detinguts es va introduir en l’aigua tractant de fugir dels agents nadant. Per este motiu, en l’operatiu policial van haver d’intervenir l’equip de bombers amb una llanxa per atrapar-lo. Finalment un dels presumptes autors de l’agressió sexual va ser detingut en el passeig de Neptú, mentre que el segon, va ser agafat per dos agents de la Policia Local de València.

 

La intervenció de dues dones, peça clau en l’operació policial 

Dues dones que estaven en una terrassa pròxima al lloc dels fets, en sentir els crits de la jove, van alertar immediatament al telèfon d’emergències 112. Al lloc van acudir ràpidament agents de la Policia Local de València i de UCOS. En veure arribar les patrulles, els dos sospitosos van fugir, però un d’ells no va arribar molt lluny, ja que va ser atrapat per la unitat de platges en el passeig de Neptú.

 

D’altra banda, l’altre xic va oferir més resistència i va tractar d’escapar nadant. Després d’una persecució en la qual va ser necessari la col·laboració de la llanxa de bombers, el presumpte agressor sexual va ser reduït per dos agents que es van llançar a l’aigua per ell. Els agents van extremar les mesures de prevenció en observar que el sospitós portava un objecte platejat i que podria tractar-se de l‘arma blanca emprada per a intimidar a la seua víctima.

 

L’arma finalment no va poder ser localitzada i tots dos van ser detinguts acusats d’un delicte d’agressió sexual. La víctima va ser traslladada a un hospital de la ciutat de València, on un forense va avaluar l’abast de les lesions. A aquestes hores es desconeix l’estat de salut de la jove. 

Últimes notícies

Detinguda una lladre de mòbils després de perdre la bossa en la fugida i sostraure 2.270 euros

Una dona de 22 anys va ser detinguda a Alacant després de perdre la seua bossa amb documentació durant la fugida d'un robatori de mòbil. Un home de 24 anys també va ser arrestat a Torrevieja; van aprofitar el telèfon desbloquejat i un engany per a traure 2.270 euros.

Compromís demana la compareixença urgent del conseller Marciano Gómez després de la seua citació com a testimoni

Compromís torna a exigir que el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, rendisca comptes en Les Corts després de ser citat per la Fiscalia Anticorrupció com a testimoni. La coalició vincula la petició a pagaments d'empreses administrades per ell i qüestiona la seua continuïtat al capdavant de la sanitat valenciana.

Detinguda una lladre després de perdre la seua bossa en la fugida després d’un robatori de mòbil a Alacant

Una dona de 22 anys va ser detinguda a Alacant després de robar per la força un mòbil d'alta gamma i perdre la bossa amb la seua documentació. El seu presumpte còmplice, de 24 anys, va caure a Torrevieja després de sostraure 2.270 euros amb el telèfon desbloquejat.

Mazón anuncia 35 milions més per a famílies i menors afectats per la DANA

La Generalitat destina un nou paquet de 35 milions per a llars damnificades per la DANA del 29 d'octubre. Es reforcen les ajudes al lloguer, a famílies nombroses i monoparentals, a l'acolliment i a menors amb necessitats especials.

Thomas Partey es declara no culpable i afronta juí el 2 de novembre per violació i agressió sexual

El jugador del Vila-real va negar davant el tribunal de Southwark els cinc càrrecs de violació i un d'agressió sexual. Manté la llibertat condicional.

Embargaments de vivenda habitual pugen un 28,1% en el 2T i marquen el major nivell des de 2022

Els embargaments sobre vivenda habitual van créixer un 28,1% en el segon trimestre fins a 2.902, el major nivell des de 2022. L'INE va registrar 6.407 processos iniciats.

Compromís demana la compareixença urgent de Marciano Gómez després de ser citat com a testimoni

Compromís reclama que el conseller de Sanitat explique en Les Corts els pagaments que atribuïxen a les seues empreses amb la trama Blasco, després de la seua citació com a testimoni.

Compromís demana la compareixença urgent de Marciano Gómez després de ser citat com a testimoni

Compromís reclama que el conseller de Sanitat comparega en Les Corts després de la seua citació com a testimoni en el cas Blasco. La formació exigix explicacions sobre pagaments de les seues antigues empreses a la trama investigada.