Detinguts per fer carreres il·legals dins del municipi de Chelva sense carnet

La Guàrdia Civil ha detingut a una persona i una altra està sent investigada per delictes de conduir un vehicle sense haver obtingut mai autorització, atemptat contra agent de l’autoritat, conducció temerària i detenció il·legal en grau de temptativa.

Segons ha explicat l’Institut Armat a través d’un comunicat, van tindre coneixement que s’estaven produint una sèrie de carreres de cotxes il·legals pel nucli de població de la localitat de Chelva. Els autors dels fets circulaven a tota velocitat realitzant virolles i derrapatges pels carrers del municipi, sense dubtar a posar en perill a la població. 

 

El dia 15 de juliol un dels vehicles que realitzava aquestes pràctiques temeràries va tindre un accident en el pont del riu Tuéjar, única entrada a la població. Els dos conductors van aconseguir posar en marxa el cotxe
danyat i ocultar-lo als afores del municipi. Després de l’accident, tots dos van veure a una jove de 14 anys que passejava amb bicicleta. Van decidir seguir-la i increpar-la amb la intenció d’atrapar-la. La jove, intuint les intencions dels subjectes, va poder aconseguir escapar.

 

Un agent ferit

El passat dia 26 de juliol a les 20.00 hores, la Guàrdia Civil va preparar un dispositiu per a donar-li l’alt a un dels vehicles ressenyats. Quan l’agent va realitzar els senyals pertinents per a la detenció del cotxe, es va veure obligat a llançar-se a un costat de la calçada per a evitar ser atropellat. A conseqüència d’aquest fet l’agent va patir lesions lleus.

 

El conductor es va centrar en fer maniobres evasives amb la finalitat de fugir. Va manejar el cotxe a una alta velocitat pel nucli de població de Chelva, posant en risc tant a xiquets com a persones majors que transitaven pel municipi i que van haver d’apartar-se per a no provocar cap accident. Finalment, el vehicle va ser abandonat pròxim a una massa forestal i l’autor dels fets es va entregar més tard voluntàriament a la guàrdia civil.

Aquesta intervenció s’ha saldat amb la detenció, per part de la Guàrdia Civil de Chelva, d’un jove de 22 anys de nacionalitat espanyola i un altre investigat de 25 anys de la mateixa nacionalitat per delictes de conduir vehicle sense haver obtingut mai autorització, atemptat contra agent de l’autoritat, conducció temerària i detenció il·legal en grau de temptativa. A més, s’ha intervingut un vehicle d’alta gamma. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Llíria.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.