12.7 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Detinguts per fer carreres il·legals dins del municipi de Chelva sense carnet

La Guàrdia Civil ha detingut a una persona i una altra està sent investigada per delictes de conduir un vehicle sense haver obtingut mai autorització, atemptat contra agent de l’autoritat, conducció temerària i detenció il·legal en grau de temptativa.

Segons ha explicat l’Institut Armat a través d’un comunicat, van tindre coneixement que s’estaven produint una sèrie de carreres de cotxes il·legals pel nucli de població de la localitat de Chelva. Els autors dels fets circulaven a tota velocitat realitzant virolles i derrapatges pels carrers del municipi, sense dubtar a posar en perill a la població. 

 

El dia 15 de juliol un dels vehicles que realitzava aquestes pràctiques temeràries va tindre un accident en el pont del riu Tuéjar, única entrada a la població. Els dos conductors van aconseguir posar en marxa el cotxe
danyat i ocultar-lo als afores del municipi. Després de l’accident, tots dos van veure a una jove de 14 anys que passejava amb bicicleta. Van decidir seguir-la i increpar-la amb la intenció d’atrapar-la. La jove, intuint les intencions dels subjectes, va poder aconseguir escapar.

 

Un agent ferit

El passat dia 26 de juliol a les 20.00 hores, la Guàrdia Civil va preparar un dispositiu per a donar-li l’alt a un dels vehicles ressenyats. Quan l’agent va realitzar els senyals pertinents per a la detenció del cotxe, es va veure obligat a llançar-se a un costat de la calçada per a evitar ser atropellat. A conseqüència d’aquest fet l’agent va patir lesions lleus.

 

El conductor es va centrar en fer maniobres evasives amb la finalitat de fugir. Va manejar el cotxe a una alta velocitat pel nucli de població de Chelva, posant en risc tant a xiquets com a persones majors que transitaven pel municipi i que van haver d’apartar-se per a no provocar cap accident. Finalment, el vehicle va ser abandonat pròxim a una massa forestal i l’autor dels fets es va entregar més tard voluntàriament a la guàrdia civil.

Aquesta intervenció s’ha saldat amb la detenció, per part de la Guàrdia Civil de Chelva, d’un jove de 22 anys de nacionalitat espanyola i un altre investigat de 25 anys de la mateixa nacionalitat per delictes de conduir vehicle sense haver obtingut mai autorització, atemptat contra agent de l’autoritat, conducció temerària i detenció il·legal en grau de temptativa. A més, s’ha intervingut un vehicle d’alta gamma. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Llíria.

Últimes notícies

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.

Van der Poel domina a Benidorm i reforça el lideratge en la Copa del Món; Orts, tercer

Van der Poel va guanyar a Benidorm després de rodar en solitari des de la primera volta i va enfortir el seu lideratge. Nys va ser segon i Felipe Orts va acabar tercer, a 34 segons