Detinguts per fer carreres il·legals dins del municipi de Chelva sense carnet

Ejemplo de shortcode con estilo
La Guàrdia Civil ha detingut a una persona i una altra està sent investigada per delictes de conduir un vehicle sense haver obtingut mai autorització, atemptat contra agent de l’autoritat, conducció temerària i detenció il·legal en grau de temptativa. Segons ha explicat l’Institut Armat a través d’un comunicat, van tindre coneixement que s’estaven produint una sèrie de carreres de cotxes […]

La Guàrdia Civil ha detingut a una persona i una altra està sent investigada per delictes de conduir un vehicle sense haver obtingut mai autorització, atemptat contra agent de l’autoritat, conducció temerària i detenció il·legal en grau de temptativa.

Segons ha explicat l’Institut Armat a través d’un comunicat, van tindre coneixement que s’estaven produint una sèrie de carreres de cotxes il·legals pel nucli de població de la localitat de Chelva. Els autors dels fets circulaven a tota velocitat realitzant virolles i derrapatges pels carrers del municipi, sense dubtar a posar en perill a la població. 

 

El dia 15 de juliol un dels vehicles que realitzava aquestes pràctiques temeràries va tindre un accident en el pont del riu Tuéjar, única entrada a la població. Els dos conductors van aconseguir posar en marxa el cotxe
danyat i ocultar-lo als afores del municipi. Després de l’accident, tots dos van veure a una jove de 14 anys que passejava amb bicicleta. Van decidir seguir-la i increpar-la amb la intenció d’atrapar-la. La jove, intuint les intencions dels subjectes, va poder aconseguir escapar.

 

Un agent ferit

El passat dia 26 de juliol a les 20.00 hores, la Guàrdia Civil va preparar un dispositiu per a donar-li l’alt a un dels vehicles ressenyats. Quan l’agent va realitzar els senyals pertinents per a la detenció del cotxe, es va veure obligat a llançar-se a un costat de la calçada per a evitar ser atropellat. A conseqüència d’aquest fet l’agent va patir lesions lleus.

 

El conductor es va centrar en fer maniobres evasives amb la finalitat de fugir. Va manejar el cotxe a una alta velocitat pel nucli de població de Chelva, posant en risc tant a xiquets com a persones majors que transitaven pel municipi i que van haver d’apartar-se per a no provocar cap accident. Finalment, el vehicle va ser abandonat pròxim a una massa forestal i l’autor dels fets es va entregar més tard voluntàriament a la guàrdia civil.

Aquesta intervenció s’ha saldat amb la detenció, per part de la Guàrdia Civil de Chelva, d’un jove de 22 anys de nacionalitat espanyola i un altre investigat de 25 anys de la mateixa nacionalitat per delictes de conduir vehicle sense haver obtingut mai autorització, atemptat contra agent de l’autoritat, conducció temerària i detenció il·legal en grau de temptativa. A més, s’ha intervingut un vehicle d’alta gamma. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Llíria.

Últimes notícies

Xest recupera infraestructures amb més de 200 milions després de la dana

El Govern ha destinat més de 200 milions a reconstruir Xest després de la dana de 2024. La inversió també acompanya un projecte de vivenda protegida.

Demanen set anys de presó per una agressió sexual a Alacant

La Fiscalía ha sol·licitat set anys de presó per a un voluntari d’una associació LGTBI+ acusat d’agredir sexualment un migrant senegalés. El judici s’ha celebrat a Alacant.

Una gestoria haurà de pagar 20.709 euros a un treballador acomiadat

Una gestoria ha sigut condemnada a pagar 20.709,26 euros a un treballador estranger que va perdre la faena per errors en el seu permís de residència i treball.

La Comunitat Valenciana afronta més risc en la despesa pública

L’AIReF alerta del risc d’incomplir la regla de despesa en 2026 i 2027. També preveu més deute i un dèficit superior a l’1,5% del PIB.

Presó per a l’home que va deixar inconscient una dona a Paterna

Un home de 45 anys té decretat l’ingrés en presó després de ser detingut a Paterna. Se l’acusa d’agredir una dona per robar-li la bossa i d’assaltar una farmàcia amb un ganivet.

El Tribunal Supremo reclama 647.000 euros a Ábalos, Koldo García i Aldama

El Tribunal Supremo ha requerit 647.000 euros a Ábalos, Koldo García i Aldama per l’execució de la condemna vinculada als contractes de mascaretes. Els tres disposen de 15 dies per a pagar les quantitats fixades.

Elda nomena Raquel Sánchez Silva ambaixadora del calçat

Raquel Sánchez Silva ha firmat el llibre d’honor d’Elda abans de rebre el premi i ser nomenada ambaixadora del calçat durant un any. La ciutat li dedica una placa i li entregarà el guardó esta vesprada.

Els videojocs acosten els joves a les apostes amb diners reals

Especialistes reunits a València alerten que les caixes de botí i les recompenses aleatòries poden acostar els videojocs a les apostes. Reclamen prevenció basada en evidència i més atenció als joves afectats.