Dos detinguts per robar un patinet i agredir al propietari amb un arma blanca

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alacant a dos homes que presumptament van sostraure un Vehicle de Mobilitat Personal –un patinet– i un d’ells va agredir amb una arma blanca al propietari, que es va resistir al robatori.

Un avís del Centre Intel·ligent de Coordinació Comandament i Control (CIMACC) va alertar a la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana d’Alacant, ja que un taxista havia presenciat a dos homes perpetrant un robatori amb violència, per al que van usar una arma blanca i van fugir seguidament del lloc, segons ha indicat la Policia Nacional en un comunicat.

Este testimoni va seguir als autors diversos carrers mentre alertava del succeït a les forces de l’ordre, fins que finalment els va perdre de vista. Un indicatiu que vestia de paisà de Policia Nacional va acudir al lloc i es van entrevistar amb testimonis i víctima, podent així confirmar els fets.

La víctima, que presentava diverses ferides sagnants compatibles amb un ganivet o similar, va narrar als agents els fets que acabava de patir. Pel que sembla es trobava a l’interior d’un establiment i havia deixat el seu patinet estacionat en la part exterior, quan es va adonar que dos individus s’havien aproximat al patí per a sostraure-ho.

El perjudicat va relatar que va eixir ràpidament per a impedir-li-ho, la qual cosa va provocar un enfrontament contra els autors. Un d’ells va traure un ganivet i va arremetre contra ell en diverses ocasions. La víctima va explicar que, en un dels envits, va caure al sòl i l’autor va tornar a arremetre contra ell, que es va defensar amb les mans. L’agressió va deixar a l’amo del patí amb diversos talls en mans i cama.

Durant l’atac, una secció de la fulla tallant del ganivet s’havia partit i va ser localitzat pels agents en via pública. Els actuants van auxiliar a la víctima i van sol·licitar assistència sanitària.

Una vegada obtinguda la descripció física i després de visualitzar imatges dels fets captades per alguns dels testimonis amb les seues terminals mòbils, van iniciar la recerca dels presumptes autors.

Al cap de pocs minuts van localitzar a un d’ells, concretament al que presumptament va agredir amb arma blanca. Després d’extremar les precaucions a causa de la possibilitat de continuar armat i a la perillositat que havia demostrat, els agents van procedir a la seua detenció, en un carrer proper al lloc on havien ocorregut els fets.

Un altre indicatiu va acudir també poc després de la comissió dels fets i, després de recaptar totes les dades aportades pel CIMACC-SALA 091, així com els oferits pels primers agents actuants, va aconseguir localitzar i detenir al segon dels sospitosos.

Este home va tractar d’eludir l’acció policial manifestant, dades d’identitat falsa quan va ser interceptat. No obstant això, van obtenir identificar-li plenament i correctament gràcies a les bases de dades i sistemes informatitzats dels quals disposa la Policia Nacional.

Els detinguts són dos homes, un de nacionalitat marroquina i 34 anys i l’altre de nacionalitat afganesa, de 19 anys. Tots dos van passar a la disposició dels jutjats d’instrucció de guàrdia d’Alacant i es va decretar l’ingrés a la presó dels dos.

La víctima va haver de ser atesa amb diversos punts de sutura després de l’agressió.

Últimes notícies

Noche sufocant a la Comunitat Valenciana amb mínimes que quasi no baixen dels 28 graus

La Comunitat Valenciana ha viscut una nova nit tòrrida, amb 28,2 graus de mínima a Parcent i valors per damunt dels 27 graus en nombrosos municipis mentre continua l’ona de calor.

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.