Tres detinguts per una violació grupal a una jove de 18 anys a València

La Policia Nacional ha detingut tres homes per la presumpta implicació en una agressió sexual a una jove de 18 anys a València.

La víctima va denunciar els fets la setmana passada i en la violació podrien haver participat un total de cinc homes. Tot i això, hui la subdelegada del Govern ha confirmat la detenció de tres autors possibles de l’agressió grupal.

El succés va tindre lloc, suposadament, durant la matinada de dissabte en un descampat pròxim a una discoteca al barri de la Malva-rosa de València. Després d’eixir de la discoteca, la jove va patir una violació múltiple per part d’un grup d’homes a l’interior d’un cotxe.

Agents de la Policia Nacional de València pertanyents a la Unitat d’Atenció a la Família i Dona (UFAM), han confirmat que han practicat les primeres detencions en relació amb els fets ocorreguts durant la matinada del dia 28 de novembre passat al districte del Marítim de València, en què una dona de 18 anys denunciava una presumpta agressió sexual per part de tres homes.

En estos moments les investigacions continuen obertes i no es descarten més detencions en les pròximes hores.

Últimes notícies

Dissabte amb ratxes de vent molt forts a Castelló i risc de pluges en el nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes de vent molt forts del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València, amb possibilitat de pluges febles en el litoral nord d'Alacant.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.