Tres detinguts per una violació grupal a una jove de 18 anys a València

La Policia Nacional ha detingut tres homes per la presumpta implicació en una agressió sexual a una jove de 18 anys a València.

La víctima va denunciar els fets la setmana passada i en la violació podrien haver participat un total de cinc homes. Tot i això, hui la subdelegada del Govern ha confirmat la detenció de tres autors possibles de l’agressió grupal.

El succés va tindre lloc, suposadament, durant la matinada de dissabte en un descampat pròxim a una discoteca al barri de la Malva-rosa de València. Després d’eixir de la discoteca, la jove va patir una violació múltiple per part d’un grup d’homes a l’interior d’un cotxe.

Agents de la Policia Nacional de València pertanyents a la Unitat d’Atenció a la Família i Dona (UFAM), han confirmat que han practicat les primeres detencions en relació amb els fets ocorreguts durant la matinada del dia 28 de novembre passat al districte del Marítim de València, en què una dona de 18 anys denunciava una presumpta agressió sexual per part de tres homes.

En estos moments les investigacions continuen obertes i no es descarten més detencions en les pròximes hores.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.