Tres detinguts per una violació grupal a una jove de 18 anys a València

La Policia Nacional ha detingut tres homes per la presumpta implicació en una agressió sexual a una jove de 18 anys a València.

La víctima va denunciar els fets la setmana passada i en la violació podrien haver participat un total de cinc homes. Tot i això, hui la subdelegada del Govern ha confirmat la detenció de tres autors possibles de l’agressió grupal.

El succés va tindre lloc, suposadament, durant la matinada de dissabte en un descampat pròxim a una discoteca al barri de la Malva-rosa de València. Després d’eixir de la discoteca, la jove va patir una violació múltiple per part d’un grup d’homes a l’interior d’un cotxe.

Agents de la Policia Nacional de València pertanyents a la Unitat d’Atenció a la Família i Dona (UFAM), han confirmat que han practicat les primeres detencions en relació amb els fets ocorreguts durant la matinada del dia 28 de novembre passat al districte del Marítim de València, en què una dona de 18 anys denunciava una presumpta agressió sexual per part de tres homes.

En estos moments les investigacions continuen obertes i no es descarten més detencions en les pròximes hores.

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.