15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Tres detinguts per una violació grupal a una jove de 18 anys a València

La Policia Nacional ha detingut tres homes per la presumpta implicació en una agressió sexual a una jove de 18 anys a València.

La víctima va denunciar els fets la setmana passada i en la violació podrien haver participat un total de cinc homes. Tot i això, hui la subdelegada del Govern ha confirmat la detenció de tres autors possibles de l’agressió grupal.

El succés va tindre lloc, suposadament, durant la matinada de dissabte en un descampat pròxim a una discoteca al barri de la Malva-rosa de València. Després d’eixir de la discoteca, la jove va patir una violació múltiple per part d’un grup d’homes a l’interior d’un cotxe.

Agents de la Policia Nacional de València pertanyents a la Unitat d’Atenció a la Família i Dona (UFAM), han confirmat que han practicat les primeres detencions en relació amb els fets ocorreguts durant la matinada del dia 28 de novembre passat al districte del Marítim de València, en què una dona de 18 anys denunciava una presumpta agressió sexual per part de tres homes.

En estos moments les investigacions continuen obertes i no es descarten més detencions en les pròximes hores.

Últimes notícies

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.