10.9 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

Ana Rosa s’afona en directe: «Tinc ganes de plorar»

 

Ana Rosa Quintana és una de les periodistes més longeves de la televisió, fa 15 anys que està al capdavant de ‘El programa de Ana Rosa’ i és un dels grans rostres de Telecinco. Per este motiu, l’audiència ha vist la periodista en els seus bons i mals moments, així com en les circumstàncies més delicades.

 

Precisament este divendres, la presentadora estrella dels matins ha hagut d’explicar una cosa que li ha deixat totalment devastada. Amb el pas del temps, Ana Rosa està mostrant un costat més sensible, i és que fa uns dies es va afonar en directe pel testimoni d’un empresari. La periodista de Telecinco ha començat el matí informant sobre les destrosses importants que està deixant el fort temporal que ha arrasat el llevant i part de sud d’Espanya.

 

El programa de Ana Rosa‘ ha informat als seus espectadors que la Comunitat Valenciana és la més afectada per les pluges, ja que s’han registrat 400 litres per metre quadrat en Benifaió i València.

 

Tot això ha deixat importants destrosses en el camp i en les cases de moltes persones d’estes localitats. Ana Rosa ha hagut de mostrar en el seu programa les desgarradores imàtgens que han plasmat el devastador que està sent este temporal.

 

Un reporter de ‘El programa de Ana Rosa‘ ha sigut enviat a Benifaió, un dels llocs més afectats per estes intenses pluges. El mateix reporter ha conseguit entrevistar un testimoni que ha narrat en primera persona la tragèdia que està vivint.

 

Així, el programa ha pogut parlar amb esta persona, que és la treballadora d’un negoci que ha quedat totalment danyat per culpa del temporal. L’aigua ha entrat fins al magatzem i ha deixat el local molt deteriorat.

 

La treballadora ha explicat que per desgràcia ella no és l’única, que són molts els que han vist com els seus locals o les seues cases han quedat completament inundats.

 

«Tot va passar en poques hores, no vam poder fer res per evitar que entrarà l’aigua», ha explicat este testimoni. Després de tornar la connexió amb el programa, Ana Rosa no ha pogut evitar afonar-se després de vore el patiment d’este testimoni que ha vist com el seu negoci ha sigut destruït per complet.

 

Ana Rosa s’afona en directe

«Tinc ganes de plorar», ha dit la periodista en directe deixant uns segons de silenci. Per si no fóra prou, l’entrevistada ha confirmat que les pèrdues que han patit podrien ascendir a milions d’euros. Este comentari ha deixat a Ana Rosa totalment en xoc, ja que s’ha quedat al·lucinada del que el temporal haja sigut capaç de fer. Es tracta d’una desgràcia natural que per desgràcia està afectant en molts punts d’Espanya.

«Jo des d’ahir estic veient les imàtgens i et prometo que em donen ganes de plorar, amb la que tenim damunt, que la gent es mor, es posa malalta, els negocis han de tancar, tenim una pandèmia brutal i ara això… Que el poc que et queda i que et passe això és desolador», ha explicat la presentadora a punt de plorar.

 

Ana Rosa ha volgut plasmar el mal moment que està passant el país per culpa de la pandèmia, i a demés a això cal sumar-li estos temporals puntuals que estan danyant molt al territori.

 

Els col·laboradors del programa s’han volgut sumar a este comentari d’Ana Rosa i han lamentat profundament que gent treballadora com l’entrevistada hagen de perdre tants milers d’euros per culpa de les pluges torrencials.

Últimes notícies

Així van transcórrer els missatges entre Feijóo i Mazón la nit de la DANA

El lliurament dels missatges d'Alberto Núñez Feijóo completa la seqüència del xat amb Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. L'intercanvi reflectix problemes de comunicació, dubtes sobre víctimes i coordinació institucional.

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.