25.4 C
València
Dimecres, 22 octubre, 2025

DIGI obri a València el seu nou centre d’atenció al client amb 150 ocupacions

DIGI ha obert a València el seu tercer centre d’atenció al client a Espanya, després de Madrid i Sevilla. La companyia ha explicat que preveu aconseguir 150 persones en plantilla a final d’any i que el servici funciona de dilluns a diumenge, de 8.00 a 22.00. La ubicació al carrer Guillem de Castro, en ple centre, ha sigut triada per a facilitar l’operativa i l’accés de l’equip.

Aposta per l’ocupació i la proximitat

En l’acte d’inauguració, amb responsables de l’empresa i representants de la Generalitat, el director de Servicis, Alfonso Esteve, ha subratllat que els valors que mouen a la companyia ‘són ‘proximitat, transparència i honestedat’. Ha detallat que, des de 2018, quan van començar a desplegar la seua xarxa de fibra pròpia, DIGI ha invertit 1.500 milions d’euros a Espanya i ha connectat 12,5 milions de llars, dels quals 1,8 milions estan en la Comunitat Valenciana, on suma un milió de clients. Ha recordat també que la companyia és el quart operador per quota de mercat i el segon per nombre d’empleats, amb ‘més de 10.000’.

El directiu ha remarcat que ‘Crear ocupació pròpia és estratègic‘ i ha vinculat eixa política amb salaris, competitivitat i conciliació. L’obertura d’este centre ha reforçat la proximitat amb els usuaris i ha ampliat la capacitat per a atendre incidències i consultes en una franja horària àmplia, la qual cosa ha facilitat una resposta més àgil en períodes de major demanda.

DIGI ha recordat que va obrir a València la seua primera botiga pròpia a Espanya; hui suma més de 60 en tot el país i tres en la Comunitat. Eixa implantació comercial ha recolzat el creixement de la seua base de clients i ha convertit a la ciutat en un punt clau dins de la seua xarxa d’atenció.

La directora de Recursos Humans, Virginia Guerrero, ha assegurat que el servici d’atenció al client ‘és fonamental per a continuar construint el que el client demanda’ i ha reiterat l”aposta ferma per la creació d’ocupació estable i de qualitat’. Ha precisat que en la Comunitat Valenciana compten amb cent vacants i que el centre de València té previst crear 150 llocs de treball fins a final d’any. Ha destacat a més un programa de formació teoricopràctic per a persones sense experiència que ha afavorit la incorporació de perfils júnior al mercat laboral.

Per part seua, la cap de Regulació i Relacions Institucionals, Mónica Barrera, ha assenyalat que han ‘sentit l’acompanyament’ de la Generalitat i ha defés que la creació de 8.800 ocupacions en els últims anys ‘promou el desenrotllament de les regions’. Eixa col·laboració institucional ha acompanyat el desplegament de la companyia, amb seu a Romania i present, a més d’Espanya, a Portugal, Itàlia i Bèlgica.

Últimes notícies

Tres detinguts i un investigat per dos robatoris amb força en La Barona i Oropesa

La Guàrdia Civil ha detingut a tres hòmens i investigat a un quart per dos robatoris amb força comesos la nit del 16 d'octubre en La Barona i Orpesa. El mateix vehicle hauria sigut utilitzat en els dos fets, la qual cosa va permetre un operatiu conjunt i les detencions.

Juguettos rellança Imaginarium amb més de 190 referències des del 27 d’octubre

Juguettos posarà a la venda més de 190 referències de Imaginarium després d'adquirir la marca i els seus actius. El catàleg tornarà des del 27 d'octubre en botigues i canals en línia.

Troben en bon estat a l’home major de Benlloch buscat des d’anit

La Guàrdia Civil ha localitzat a Cabanes, en aparent bon estat, al veí de Benlloch que no havia tornat després d'eixir a passejar. L'operatiu, actiu des de les 23.00 d'este dimarts, ha quedat desactivat.

Barcones defén És-Alert i sosté que la dana va deixar una major percepció del risc

La directora de Protecció Civil assegura que la tragèdia de 2024 va enfortir la cultura d'autoprotecció i defén que És-Alert salva vides i funciona en emergències.

Operació Urbanites: 64 investigats per construccions il·legals en partides d’Alacant

La Guàrdia Civil ha investigat a 64 persones per construccions presumptament il·legals en diverses partides d'Alacant després de més de 70 inspeccions. S'imputen delictes urbanístics i, en alguns casos, falsedat documental i frau a Hisenda.

Busquen a un home major desaparegut en Benlloch després d’eixir a passejar amb el seu gos

Els bombers mantenen actiu des de les 23.00 un dispositiu de busca en Benlloch per a localitzar a un home major que va eixir amb el seu gos i no va tornar.

La calor i l’estabilitat frenen a la tardor en la Comunitat Valenciana: ponent i ratxes molt fortes

La Comunitat Valenciana encadena un mes de tardor amb ambient primaveral i màximes altes. El ponent bufa moderat i deixa ratxes molt fortes en interior i prelitoral de València.

Proves a un cadàver trobat al Túria per a veure si és d’un desaparegut de la dana

Operaris de TRAGSA van trobar un cadàver durant el desenrunament del riu Túria a València. En les pròximes hores faran proves per a saber si és un dels tres desapareguts de la dana del 29 d'octubre de 2024.