13.7 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

La Diputació reobri les inscripcions de ‘Castelló Sènior’ amb 3.000 places vacacionals per a gent major

 

La Diputació de Castelló ha habilitat un període extraordinari d’inscripcions per a ocupar les últimes tres mil places del programa de vacances per a gent major ‘Castelló Sènior’.

La diputada de Turisme, Virginia Martí, ha recordat que «enguany hem oferit 10 mil estàncies vacacionals en la nostra província per a mantindre actiu el sector hoteler en temporada baixa i creiem que, tot i la incertesa per la Covid-19, aconseguirem penjar el cartell de ‘no hi ha places’ abans d’acabar l’any».

Martí ha recordat que poden ser beneficiaris i beneficiàries de ‘Castelló Sènior’ les persones empadronades en municipis de la província de Castelló amb edat superior als 55 anys i que estiguen reconegudes com a pensionistes del Sistema de Seguretat Social o classes passives pel concepte de jubilació a data de 31 de desembre de 2020.

L’adjudicació es farà de forma automàtica en funció de l’ordre d’arribada. Les sol·licituds es podran realitzar a través de la seu electrònica del Patronat Provincial de Turisme o per correu electrònic.

‘Castelló Sènior’ s’estructura en tres programes vacacionals diferents: ‘Vacances a la costa de Castelló’, ‘Rutes de Patrimoni Històric, Cultural i Natural’ i ‘Estades en Balnearis’.

La diputada ha recordat que els torns per a la realització d’estos viatges estan compresos entre l’1 d’octubre i el 17 de desembre de 2021 i entre el 16 de gener i el 10 de juny de 2022, exceptuant el període de Setmana Santa.
La responsable provincial de Turisme ha destacat que ‘Castelló Sènior’ és l’únic programa de vacances per a majors actiu a Espanya.

Últimes notícies

26 afectats del Costa Concordia demanen més indemnització per seqüeles agreujades

Un grup de 26 afectats pel naufragi del Costa Concordia reclama que se'ls abone la diferència per l'agreujament de les seues seqüeles psicològiques. Després de dotze anys, informes pericials apunten a un trastorn per estrés posttraumàtic crònic i demanen que es reconega com a seqüela consolidada i permanent.

La Comunitat Valenciana marca un IPC del 3,2% al desembre i supera la mitjana nacional

La inflació en la Comunitat Valenciana es va situar en el 3,2% al desembre, per damunt del 2,9% d'Espanya. Vivenda i hostaleria van impulsar la dada regional.

Heimtextil concentra a Frankfurt la innovació del tèxtil alacantí

Catorze firmes de l'Alcoià i el Comtat participen en la principal fira europea de la tèxtil-llar, amb focus en tapisseria, decoració i noves tendències. La delegació ha rebut visites institucionals i reforça la seua projecció exportadora.

Aitana Mas i Alberto Ibáñez no optaran a la reelecció com a portaveus d’Iniciativa

Els portaveus d'Iniciativa-Compromís, Aitana Mas i Alberto Ibáñez, no repetiran en el càrrec en el congrés del 28 de març a València. Ella prioritza el seu procés oncològic i ell se centrarà en la seua labor en el Congrés.

Dijous amb cel buidat que tendirà a nuvolós i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

Cel poc nuvolós o buidat gran part del dijous i augment de nuvolositat al final, amb alguna precipitació feble aïllada a l'interior de València. Temperatures estables i vent fluix amb canvis de direcció.

Doblet de Chimy Ávila i remuntada que fica al Betis en quarts

El Betis va véncer 2-1 a l'Elx en La Cartoixa amb dos gols de Chimy Ávila entre el 68 i el 80, després del 0-1 de Pétrot. Va patir, però va certificar el passe a quarts.

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.