La Diputació reobri les inscripcions de ‘Castelló Sènior’ amb 3.000 places vacacionals per a gent major

 

La Diputació de Castelló ha habilitat un període extraordinari d’inscripcions per a ocupar les últimes tres mil places del programa de vacances per a gent major ‘Castelló Sènior’.

La diputada de Turisme, Virginia Martí, ha recordat que «enguany hem oferit 10 mil estàncies vacacionals en la nostra província per a mantindre actiu el sector hoteler en temporada baixa i creiem que, tot i la incertesa per la Covid-19, aconseguirem penjar el cartell de ‘no hi ha places’ abans d’acabar l’any».

Martí ha recordat que poden ser beneficiaris i beneficiàries de ‘Castelló Sènior’ les persones empadronades en municipis de la província de Castelló amb edat superior als 55 anys i que estiguen reconegudes com a pensionistes del Sistema de Seguretat Social o classes passives pel concepte de jubilació a data de 31 de desembre de 2020.

L’adjudicació es farà de forma automàtica en funció de l’ordre d’arribada. Les sol·licituds es podran realitzar a través de la seu electrònica del Patronat Provincial de Turisme o per correu electrònic.

‘Castelló Sènior’ s’estructura en tres programes vacacionals diferents: ‘Vacances a la costa de Castelló’, ‘Rutes de Patrimoni Històric, Cultural i Natural’ i ‘Estades en Balnearis’.

La diputada ha recordat que els torns per a la realització d’estos viatges estan compresos entre l’1 d’octubre i el 17 de desembre de 2021 i entre el 16 de gener i el 10 de juny de 2022, exceptuant el període de Setmana Santa.
La responsable provincial de Turisme ha destacat que ‘Castelló Sènior’ és l’únic programa de vacances per a majors actiu a Espanya.

Últimes notícies

L’Elx, amb deu jugadors, sorprén l’Espanyol a Cornellà

L’Elx ha guanyat 1-3 l’Espanyol al RCDE Stadium malgrat jugar amb deu des del minut 6, amb doblet de Fer Niño i gol de Valera.

Deting a València el jove que buscaven per matar a colps el seu padrastre

La Policia Nacional ha detingut a València un jove de 23 anys, fugit des del 8 de setembre, acusat de matar a colps amb una mancuerna el seu padrastre al barri de Sant Isidre.

València reobri el Jardí del Túria excepte el tram del Palau de la Música

L'Ajuntament de València ha reobert el Jardí del Túria després del temporal, però manté tancat el tram del voltant del Palau de la Música per treballs de neteja i manteniment després del desbordament d'un col·lector.

Una empresa del Parc Científic d’Alacant crea una tecnologia per a blindar arxius 3D industrials

Curial, empresa vinculada al Parc Científic de la Universitat d’Alacant, ha desenvolupat una tecnologia pròpia que marca de forma indetectable cada arxiu 3D per a reforçar-ne la protecció i rastrejar possibles fugues en projectes industrials d’I+D+i.

Rescaten un voltor que havia caigut a l’aigua a l’embassament de Cirat, a Montanejos

Bombers del Consorci Provincial de Castelló han rescatat un voltor que havia caigut a l’aigua a l’embassament de Cirat, a Montanejos, i també han auxiliat un motorista accidentat en una pista forestal entre Adzaneta del Maestrat i Llucena.

Per què Aemet no activa l’avís roig per les últimes pluges a València

Aemet defensa que l’avís roig per pluges a València s’ha de limitar a episodis realment extraordinaris i que els llindars varien segons la freqüència d’estos fenòmens a cada territori.

Més de 3.200 llamps colpegen la Comunitat Valenciana en una vesprada de fortes tempestes

Les tempestes del 16 de setembre han deixat 3.258 llamps núvol-terra a la Comunitat Valenciana i fins a 113,6 l/m2 a L'Eliana, segons Meteorage i Avamet.

Condemnat a més de huit anys de presó per agredir sexualment la seua exparella a Cox

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a huit anys i mig de presó un home per agredir sexualment la seua exparella a Cox en 2022. La sentència imposa també 16 anys i mig d’allunyament, huit de llibertat vigilada i una indemnització de 10.120 euros.