La Diputació reobri les inscripcions de ‘Castelló Sènior’ amb 3.000 places vacacionals per a gent major

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Diputació de Castelló ha habilitat un període extraordinari d’inscripcions per a ocupar les últimes tres mil places del programa de vacances per a gent major ‘Castelló Sènior’. La diputada de Turisme, Virginia Martí, ha recordat que «enguany hem oferit 10 mil estàncies vacacionals en la nostra província per a mantindre actiu el sector hoteler en temporada baixa […]

 

La Diputació de Castelló ha habilitat un període extraordinari d’inscripcions per a ocupar les últimes tres mil places del programa de vacances per a gent major ‘Castelló Sènior’.

La diputada de Turisme, Virginia Martí, ha recordat que «enguany hem oferit 10 mil estàncies vacacionals en la nostra província per a mantindre actiu el sector hoteler en temporada baixa i creiem que, tot i la incertesa per la Covid-19, aconseguirem penjar el cartell de ‘no hi ha places’ abans d’acabar l’any».

Martí ha recordat que poden ser beneficiaris i beneficiàries de ‘Castelló Sènior’ les persones empadronades en municipis de la província de Castelló amb edat superior als 55 anys i que estiguen reconegudes com a pensionistes del Sistema de Seguretat Social o classes passives pel concepte de jubilació a data de 31 de desembre de 2020.

L’adjudicació es farà de forma automàtica en funció de l’ordre d’arribada. Les sol·licituds es podran realitzar a través de la seu electrònica del Patronat Provincial de Turisme o per correu electrònic.

‘Castelló Sènior’ s’estructura en tres programes vacacionals diferents: ‘Vacances a la costa de Castelló’, ‘Rutes de Patrimoni Històric, Cultural i Natural’ i ‘Estades en Balnearis’.

La diputada ha recordat que els torns per a la realització d’estos viatges estan compresos entre l’1 d’octubre i el 17 de desembre de 2021 i entre el 16 de gener i el 10 de juny de 2022, exceptuant el període de Setmana Santa.
La responsable provincial de Turisme ha destacat que ‘Castelló Sènior’ és l’únic programa de vacances per a majors actiu a Espanya.

Últimes notícies

Els mitjans valencians, clau per a la cohesió social i territorial

José Antonio Rovira ha reivindicat el paper dels mitjans valencians en la cohesió de la Comunitat Valenciana durant la Nit del Mitjans. La gala ha reconegut professionals, empreses i projectes de comunicació.

Juan Vidal reclama més protecció per als dissenyadors davant les còpies

El creador eldenc ha rebut el Premi Trayectoria al III Congrés Internacional de Disseny d’Elx i ha reclamat més protecció jurídica davant les còpies.

AVA reclama preus justos i aigua per al camp de Castelló

AVA-ASAJA reclama suport, rendibilitat i aigua per al camp. Pérez Llorca ha compromés el suport de la Generalitat i ha destacat 158 noves incorporacions agràries a Castelló.

València presenta una ruta per a impulsar els semiconductors europeus

VDS 2026 ha presentat a València una proposta compartida per a reforçar les capacitats del sector dels semiconductors. La trobada també ha anunciat un consell assessor internacional de Startup Valencia.

Dos testigos menores confirman que el bulo del Bar España se basó en amenazas

Dos testigos que eran menores cuando comenzó el bulo del Bar España han reiterado que los hechos eran falsos y que declararon bajo amenazas. El juicio se celebra en la Audiencia Provincial de Castellón.

La Mostra Viva reunirà veus mediterrànies a València del 27 d’octubre

La Mostra Viva del Mediterrani se celebrarà a València del 27 d’octubre al 6 de novembre. El festival ha presentat el cartell d’Amparo Carbonell i ha avançat part del programa.

El Constitucional frena tres preceptos de la ley valenciana de costas

El Tribunal Constitucional ha estimado parcialmente el recurso del presidente del Gobierno contra tres preceptos de la ley valenciana de costas. La decisión limita su aplicación en terrenos de dominio público marítimo-terrestre.

Sagunt suma 1.200 vivendes amb llicència i en preveu 300 més

Sagunt ha concedit llicències per a 1.200 vivendes i en preveu 300 més fins a final d’any. L’ICIO ha recaptat 4,8 milions d’euros fins al setembre.