10.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

La Diputació reobri les inscripcions de ‘Castelló Sènior’ amb 3.000 places vacacionals per a gent major

 

La Diputació de Castelló ha habilitat un període extraordinari d’inscripcions per a ocupar les últimes tres mil places del programa de vacances per a gent major ‘Castelló Sènior’.

La diputada de Turisme, Virginia Martí, ha recordat que «enguany hem oferit 10 mil estàncies vacacionals en la nostra província per a mantindre actiu el sector hoteler en temporada baixa i creiem que, tot i la incertesa per la Covid-19, aconseguirem penjar el cartell de ‘no hi ha places’ abans d’acabar l’any».

Martí ha recordat que poden ser beneficiaris i beneficiàries de ‘Castelló Sènior’ les persones empadronades en municipis de la província de Castelló amb edat superior als 55 anys i que estiguen reconegudes com a pensionistes del Sistema de Seguretat Social o classes passives pel concepte de jubilació a data de 31 de desembre de 2020.

L’adjudicació es farà de forma automàtica en funció de l’ordre d’arribada. Les sol·licituds es podran realitzar a través de la seu electrònica del Patronat Provincial de Turisme o per correu electrònic.

‘Castelló Sènior’ s’estructura en tres programes vacacionals diferents: ‘Vacances a la costa de Castelló’, ‘Rutes de Patrimoni Històric, Cultural i Natural’ i ‘Estades en Balnearis’.

La diputada ha recordat que els torns per a la realització d’estos viatges estan compresos entre l’1 d’octubre i el 17 de desembre de 2021 i entre el 16 de gener i el 10 de juny de 2022, exceptuant el període de Setmana Santa.
La responsable provincial de Turisme ha destacat que ‘Castelló Sènior’ és l’únic programa de vacances per a majors actiu a Espanya.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.