11.8 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

La Diputació reobri les inscripcions de ‘Castelló Sènior’ amb 3.000 places vacacionals per a gent major

 

La Diputació de Castelló ha habilitat un període extraordinari d’inscripcions per a ocupar les últimes tres mil places del programa de vacances per a gent major ‘Castelló Sènior’.

La diputada de Turisme, Virginia Martí, ha recordat que «enguany hem oferit 10 mil estàncies vacacionals en la nostra província per a mantindre actiu el sector hoteler en temporada baixa i creiem que, tot i la incertesa per la Covid-19, aconseguirem penjar el cartell de ‘no hi ha places’ abans d’acabar l’any».

Martí ha recordat que poden ser beneficiaris i beneficiàries de ‘Castelló Sènior’ les persones empadronades en municipis de la província de Castelló amb edat superior als 55 anys i que estiguen reconegudes com a pensionistes del Sistema de Seguretat Social o classes passives pel concepte de jubilació a data de 31 de desembre de 2020.

L’adjudicació es farà de forma automàtica en funció de l’ordre d’arribada. Les sol·licituds es podran realitzar a través de la seu electrònica del Patronat Provincial de Turisme o per correu electrònic.

‘Castelló Sènior’ s’estructura en tres programes vacacionals diferents: ‘Vacances a la costa de Castelló’, ‘Rutes de Patrimoni Històric, Cultural i Natural’ i ‘Estades en Balnearis’.

La diputada ha recordat que els torns per a la realització d’estos viatges estan compresos entre l’1 d’octubre i el 17 de desembre de 2021 i entre el 16 de gener i el 10 de juny de 2022, exceptuant el període de Setmana Santa.
La responsable provincial de Turisme ha destacat que ‘Castelló Sènior’ és l’únic programa de vacances per a majors actiu a Espanya.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.