Mastodon
27.6 C
València
Dilluns, 15 setembre, 2025

Troben el dit de Johnny Depp en l’escena d’una baralla

El judici de Johnny Deep contra la seua exmuller Amber Heard segueix en ple procés i s’està retransmetent en la televisió estatunidenca, un dels motius pels quals és un dels principals temes mediàtics del moment.
Però també per la quantitat de coses que estan eixint a la llum sobre aquesta polèmica parella. Una de les últimes és en relació amb el dit que va perdre Johnny Deep, el qual sembla que va ser amputat després d’una baralla amb Amber.

Segons el testimoniatge del metge de l’actor, va confirmar que va localitzar el fragment d’un dit de Depp entre sang i cristalls trencats.

El tribunal de Fairfax (Virgínia, els EUA), on s’està celebrant el litigi, va projectar aquest dilluns una declaració gravada en la qual el metge, David Kipper, va afirmar que el lloc on va aparéixer el tros de dit que Depp va perdre al març de 2015 semblava l’escena posterior a una intensa baralla.

Els advocats de l’actor havien assegurat prèviament que va perdre una part del dit cor després que Heard li llançara diverses botelles de cristall durant una violenta baralla en la residència d’Austràlia en la qual la parella vivia mentre ell finalitzava el rodatge de ‘Piratas del Caribe.

Segons el metge, a més de cristalls hi havia “sang per tota la casa“, a pesar que, en el seu moment,  Depp va insistir que va perdre el dit en tallar-se amb un ganivet.

Després de buscar per tot l’habitatge, que suposadament va quedar destrossada, un empleat de la casa va localitzar l’extremitat i Depp va ser sotmés a una cirurgia de reconstrucció.

D’altra banda, la defensa de Heard sosté que l’actor la va colpejar, va asfixiar i va agredir sexualment. Encara que el doctor ha dit que l’actriu no va sol·licitar cap mena d’assistència mèdica.

La declaració de Kipper no deixa en bon lloc a l’actor. Ja que afirma que aquest es negava a superar la seua addicció a les drogues i tenia nombrosos atacs d’ira, alguna cosa que va acabar per cansar el metge i a la seua infermera.

Els informes del professional recullen que la relació Amber tenia molt a veure en la mala salut mental de l’actor i que els va suggerir que el deixaren, en estar fent-se mal mútuament.

El judici gira entorn d’un article que va escriure Amber en la premsa, on afirma haver sigut víctima de violència de gènere. Deep la va demandar per difamació i ara es jutja si ella estava usant el seu dret a la llibertat d’expressió.

“La relació és tòxica”

En una altra declaració gravada, la infermera va rescatar notes de les seues consultes amb Depp en les quals apuntava que “el pacient ha discutit sentiments d’enuig i tristesa sobre la seua relació de parella” i “s’ha animat al pacient al fet que estiga lluny de la seua dona, perquè la relació és tòxica“.

La setmana passada, la que fora terapeuta de l’exparella, Llorer Anderson, va afirmar que en la relació va haver-hi “abús mutu” i que va veure senyals de violència per part de tots dos.

L’actor demana a la seua exparella 50 milions de dòlars per danys i perjudicis.

Per part seua, Heard ha respost amb una contra demanda en la qual al·lega que Depp ha impulsat una campanya de difamació en contra seua i li reclama 100 milions.

És la primera vegada que els dos famosos s’enfronten entre si davant la justícia: en el judici celebrat en 2020 a Londres, i que Depp va perdre, l’actriu va acudir en qualitat de testimoni, ja que l’acusació era contra el diari britànic The Sun per un article que qualificava a l’actor d'”agressor de dones“.

Últimes notícies

Puja la demanda de lloguer d’habitacions a València entre treballadors desplaçats

L'encariment del lloguer de pis complet, entorn de 1.000 euros al mes, espenta a més persones a compartir vivenda. El perfil passa d'estudiants a treballadors, fins i tot parelles, amb preus per habitació entre 350 i 500 euros.

El sospitós del tiroteig d’Alfafar s’entrega a la Guàrdia Civil a València

L'home buscat pel tiroteig de l'1 de setembre a Alfafar es va presentar a les 9.00 en la Comandància de la Guàrdia Civil de València. Declara davant els agents i podria passar a disposició judicial el dimarts.

Acció Cultural demana a la jutgessa els vídeos del Cecopi gravats per la Generalitat

L'acusació popular sol·licita que l'Agència Valenciana de Seguretat i Emergències entregue les gravacions realitzades dins de la reunió del Cecopi del 29 d'octubre. La petició es recolza en un vídeo emés per rTVE on s'aprecia a un càmera amb jupetí d'Emergències i arriba després del requeriment de la jutgessa a rTVE i l'absència d'actes oficials.

El Barcelona torna a arrasar: Corberán encaixa un altre 6-0 i un 18-1 acumulat

El València va caure 6-0 en el Johan Cruyff i engrandix un patró que ja suma 18-1 en tres xocs davant el Barcelona de Flic. Corberán assumix errors i busca reacció.

Desarticulen un laboratori de cocaïna i dos punts de venda a Silla i Picassent

La Guàrdia Civil desmantella un laboratori d'adulteració de cocaïna i dos punts de venda a Silla i Picassent. Hi ha set detinguts i es confisquen 1.900 grams, 4.000 euros i un vehicle.

La Fiscalia demana 2 anys i mig de presó per a un camioner per quedar-se amb 12,5 tones de xocolate

Un camioner serà jutjat acusat de desviar 12.500 quilos de xocolates valorats en més de 113.000 euros quan els traslladava de Saragossa a Elx. La Fiscalia demana 2,5 anys de presó per a ell i 18 mesos per al comprador per receptació.

Mor un vianant atropellat de matinada en la carretera de l’aeroport d’Alacant

Un home va morir després de ser atropellat sobre les 00.30 en la carretera de l'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández. Els equips del SAMU i del SVB sol van poder certificar la defunció.

Detingut per comprar un cotxe amb un préstec a nom alié després d’obrir sis comptes bancaris

Un home de 43 anys ha sigut arrestat per adquirir un cotxe amb un préstec de 27.900 euros a nom d'una altra persona després d'obrir-li sis comptes. Se li vincula amb estafes i usurpacions d'identitat a Alacant, Barcelona, Madrid i Sevilla.