Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha informat que ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca el passat 30 de juliol molt a prop del cadàver trobat al terme municipal veí de Llaurí, en una zona pròxima al riu Xúquer.

Segons han indicat fonts de la Guàrdia Civil, ‘tot apunta’ amb ‘quasi tota seguretat’ que el cos correspon a esta jove desapareguda. No obstant això, han remarcat que cal esperar encara els resultats de les proves d’ADN i de l’anàlisi forense per a poder confirmar oficialment la identitat del cadàver.

Les mateixes fonts han assenyalat que els agents encarregats de la investigació han contactat amb la família de la jove. El contacte s’ha produït des del dijous passat a Sueca, després de les noves troballes en la zona de Llaurí.

Causes de la mort pendent d’autòpsia

Pel que fa a les causes del falleixement i a la possibilitat que es tracte d’una mort violenta, les fonts consultades insistixen que encara és prompte per a traure conclusions. Han explicat que cal esperar els resultats complets de l’autòpsia, ja que el cadàver es troba en un estat molt deteriorat, cosa que complica l’anàlisi inicial.

Els investigadors mantenen obertes totes les hipòtesis mentres continuen les pericials. El resultat de l’examen forense i de les proves d’identificació serà clau per a aclarir què ha passat exactament i en quines circumstàncies s’ha produït la mort de la dona, així com per a determinar si hi ha indicis de criminalitat o es tracta d’un altre tipus de succés.

Últimes notícies

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.

Quaranta atesos durant la Nit de l’Albà d’Elx, amb dues ferides greus

La Nit de l'Albà d'Elx ha deixat 40 persones ateses, majoritàriament per lesions lleus, encara que dues menors han patit danys més greus per cremades i impacte de canyes.

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.