Una dona, apunyalada per la seua exparella a Paiporta

Una dona de 29 anys es troba hospitalitzada després d’haver sigut apunyalada, presumptament per la seua exparella, a Paiporta. La víctima hauria rebut tres ganivetades en la plaça Senyera, segons diversos testimonis, que van identificar l’autor.

Agents de la Policia i de la Guàrdia Civil han tractat de localitzar l’exnòvio de la víctima, de 42 anys, i que ja hauria sigut denunciat per almenys una agressió. El presumpte agressor va fugir del lloc dels fets i finalment s’ha entregat este dissabte en la comissaria de la Policia Nacional de Xirivella, segons ha informat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

El presumpte autor dels fets compta amb antecedents policials per violència de gènere sobre la mateixa víctima registrats en l’any 2024. Tant la dona com la seua exparella són de nacionalitat colombiana. El cas roman inactiu en el sistema VioGén des d’agost, segons afigen des de la Benemèrita.

Últimes notícies

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.