Detenen a una dona a Benidorm per estafar a un amic al qual va enganyar amb una suposada herència

Agents de la Policia Nacional han culminat una àrdua recerca aconseguint la detenció d’una dona per ser presumpta autora d’estafar la quantitat de 35.000 euros.

La recerca va ser duta a terme per agents del Grup VI de Policia Judicial de Benidorm encarregats de les recerques delictives a través de l’ús de les noves tecnologies així com la recerca i repressió dels delictes contra el patrimoni i l’ordre socioeconòmic.

Tot va començar durant el mes de gener del passat any en què la víctima, un home establert a la ciutat de Benidorm, va conéixer a través d’una aplicació de Facebook a una dona començant una relació d’amistat. Transcorreguts dos mesos es van conéixer personalment arribant a consolidar fins i tot més l’amistat derivant a una relació de parella.

Després d’iniciar la relació sentimental, l’autora del delicte, va comentar a l’home que necessitava la quantitat de 28.000 euros per a pagar unes despeses d’impostos als Estats Units, ja que estava a costa de cobrar una herència d’un familiar que ascendia a 3.000.000 d’euros. Però que necessitava que li prestés els diners perquè no disposava en este moment d’esta quantitat econòmica.

Va ser llavors quan la víctima va començar a realitzar innombrables retirades d’efectiu dels seus comptes bancaris lliurant tot el metàl·lic a l’autora del delicte. Una vegada l’autora va aconseguir els 28.000 euros va tornar a enganyar home sol·licitant 7.000 euros més en concepte d’extres de gestió de taxes al que la mata va acceptar, ja que confiava plenament en la seua parella.

Al cap d’unes setmanes la dona va tornar a sol·licitar 13.000 euros més amb els mateixos arguments a la víctima, va anar llavors quan l’home va començar a sospitar de la dona i adonar-se que havia estat una víctima d’una estafa.

La víctima va presentar la denúncia en Comissaria. Ràpidament, els investigadors van començar a recaptar tota la informació i proves necessàries donant com a resultat la detenció de la dona i també van sol·licitar al Jutjat el bloqueig dels comptes bancaris de la detinguda a fi de recuperar els diners estafats.

Durant la fase d’explotació de la recerca els membres del Grup VI van corroborar que l’autora dels fets era reincident, ja que l’any 2020 havia comés un altre delicte d’estafa utilitzant el mateix mètode d’engany, on va aconseguir fins a 40.000 euros en efectiu.

La detinguda, una dona major d’edat i de nacionalitat espanyola, finalitzades les diligències policials va ser posada a la disposició del Jutjat de Guàrdia de Benidorm.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’ensenyança concertada exigix a Educació desbloquejar una negociació que seguix paralitzada

Docents i personal de l'ensenyança concertada en la Comunitat Valenciana es concentren per a denunciar el bloqueig de la negociació amb la Conselleria d'Educació i reclamar avanços reals en les seues condicions laborals.

Pérez Llorca defén que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana en la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca sosté en Les Corts que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana i retrau al Govern central la falta d'obres i inversions en la Comunitat Valenciana.

Metrovalencia amplia el seu servici nocturn durant tres nits seguides este cap de setmana llarg

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn durant tres nits consecutives, del dijous 30 d'abril al dissabte 2 de maig, amb diferents freqüències de pas amb metro i tramvia per a facilitar la mobilitat en l'àrea metropolitana.

Els hotels de la Comunitat Valenciana freguen el ple en el pont de maig amb un 89% de reserves

Les reserves hoteleres en la Comunitat Valenciana aconseguixen de mitjana el 88,8% en el pont de maig, amb València i la seua àrea metropolitana quasi al complet i xifres molt elevades en la resta de la regió.

Prioritat nacional o exclusió del diferent?

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d’opinió d'esta setmana escriu contra les polítiques lingüístiques de l’extrema dreta i en defensa del valencià-català, la diversitat lingüística i els valors democràtics.

Passen al jutge els quatre detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

Els quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira declaren davant el jutge després de trobar-se el cos en un pou de Bacarot amb nombroses ferides d'arma blanca.

Torna a presó després de fugir d’un control i ser detingut amb més d’un quilo de cocaïna a Benifaió

Un intern en règim obert del centre penitenciari de Picassent torna a presó després de ser detingut a Benifaió amb 1.165 grams de cocaïna i més de 3.000 euros en efectiu després de fugir d'un control policial.

Mor un vianant atropellat de matinada en l’A-7 al seu pas per Orihuela

Un vianant ha mort de matinada després de ser atropellat per un vehicle en l'A-7, a l'altura del quilòmetre 545 en el terme municipal d'Orihuela.