Detenen a una dona a Benidorm per estafar a un amic al qual va enganyar amb una suposada herència

Agents de la Policia Nacional han culminat una àrdua recerca aconseguint la detenció d’una dona per ser presumpta autora d’estafar la quantitat de 35.000 euros.

La recerca va ser duta a terme per agents del Grup VI de Policia Judicial de Benidorm encarregats de les recerques delictives a través de l’ús de les noves tecnologies així com la recerca i repressió dels delictes contra el patrimoni i l’ordre socioeconòmic.

Tot va començar durant el mes de gener del passat any en què la víctima, un home establert a la ciutat de Benidorm, va conéixer a través d’una aplicació de Facebook a una dona començant una relació d’amistat. Transcorreguts dos mesos es van conéixer personalment arribant a consolidar fins i tot més l’amistat derivant a una relació de parella.

Després d’iniciar la relació sentimental, l’autora del delicte, va comentar a l’home que necessitava la quantitat de 28.000 euros per a pagar unes despeses d’impostos als Estats Units, ja que estava a costa de cobrar una herència d’un familiar que ascendia a 3.000.000 d’euros. Però que necessitava que li prestés els diners perquè no disposava en este moment d’esta quantitat econòmica.

Va ser llavors quan la víctima va començar a realitzar innombrables retirades d’efectiu dels seus comptes bancaris lliurant tot el metàl·lic a l’autora del delicte. Una vegada l’autora va aconseguir els 28.000 euros va tornar a enganyar home sol·licitant 7.000 euros més en concepte d’extres de gestió de taxes al que la mata va acceptar, ja que confiava plenament en la seua parella.

Al cap d’unes setmanes la dona va tornar a sol·licitar 13.000 euros més amb els mateixos arguments a la víctima, va anar llavors quan l’home va començar a sospitar de la dona i adonar-se que havia estat una víctima d’una estafa.

La víctima va presentar la denúncia en Comissaria. Ràpidament, els investigadors van començar a recaptar tota la informació i proves necessàries donant com a resultat la detenció de la dona i també van sol·licitar al Jutjat el bloqueig dels comptes bancaris de la detinguda a fi de recuperar els diners estafats.

Durant la fase d’explotació de la recerca els membres del Grup VI van corroborar que l’autora dels fets era reincident, ja que l’any 2020 havia comés un altre delicte d’estafa utilitzant el mateix mètode d’engany, on va aconseguir fins a 40.000 euros en efectiu.

La detinguda, una dona major d’edat i de nacionalitat espanyola, finalitzades les diligències policials va ser posada a la disposició del Jutjat de Guàrdia de Benidorm.

Últimes notícies

Pineda expressa la seua condemna més absoluta per l’assassinat masclista de Dolores

El subdelegat del Govern a Alacant, Manuel Pineda, mostra la seua condemna més absoluta i el suport institucional al municipi de Dolores després de l'assassinat masclista del dissabte.

El Sindicat Mèdic i Sanitat xoquen pel seguiment de la vaga de metges en la Comunitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana manté que la vaga de metges aconseguix un 80% de seguiment, mentres Sanitat la rebaixa al 7,37% i defén que la incidència és dispar per províncies.

El Reial Madrid afronta la Final Four de l’Eurolliga sense els seus pivots titulars

El Reial Madrid arriba a la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb l'ambició de recuperar el tron europeu malgrat les lesions dels seus dos pivots, Tavares i Len.

València i Reial Madrid se citen a Atenes per al seu sèptim dol de la temporada

València Basket i Reial Madrid es creuen en la semifinal de la Final a Quatre de l'Eurolliga a Atenes, en el qual serà el seu sèptim xoc d'un curs marcat per un títol taronja i una remuntada blanca inoblidable.

El València Basket viatja a la Final Four de l’Eurolliga sense pressió i amb una identitat molt definida

El València Basket disputarà des d'este divendres la Final Four de l'Eurolliga a Atenes, una fita per al club que arriba amb un pressupost modest, una identitat de joc molt marcada i sense tot just pressió competitiva.

Atenes decidix el campió de l’Eurolliga més llarga de la història

El renovat OAKA d'Atenes coronarà al campió d'una Eurolliga ampliada a 20 equips, amb Olympiacos, Fenerbahce, València Basket i Reial Madrid com a aspirants al títol.

La delegada del Govern condemna el doble crim masclista de Dolores i crida a mantindre’s alerta

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana condemna l'assassinat d'una dona i el seu fill a Dolores i reclama a la societat màxima alerta davant el repunt de feminicidis.

Bernabé subratlla la ràpida resposta de Zapatero després de la seua imputació en l’Audiència Nacional

Pilar Bernabé subratlla que José Luis Rodríguez Zapatero va reaccionar de manera immediata a la seua imputació en l'Audiència Nacional i remarca el respecte del PSOE a la justícia.