Detenen a una dona a Benidorm per estafar a un amic al qual va enganyar amb una suposada herència

Agents de la Policia Nacional han culminat una àrdua recerca aconseguint la detenció d’una dona per ser presumpta autora d’estafar la quantitat de 35.000 euros.

La recerca va ser duta a terme per agents del Grup VI de Policia Judicial de Benidorm encarregats de les recerques delictives a través de l’ús de les noves tecnologies així com la recerca i repressió dels delictes contra el patrimoni i l’ordre socioeconòmic.

Tot va començar durant el mes de gener del passat any en què la víctima, un home establert a la ciutat de Benidorm, va conéixer a través d’una aplicació de Facebook a una dona començant una relació d’amistat. Transcorreguts dos mesos es van conéixer personalment arribant a consolidar fins i tot més l’amistat derivant a una relació de parella.

Després d’iniciar la relació sentimental, l’autora del delicte, va comentar a l’home que necessitava la quantitat de 28.000 euros per a pagar unes despeses d’impostos als Estats Units, ja que estava a costa de cobrar una herència d’un familiar que ascendia a 3.000.000 d’euros. Però que necessitava que li prestés els diners perquè no disposava en este moment d’esta quantitat econòmica.

Va ser llavors quan la víctima va començar a realitzar innombrables retirades d’efectiu dels seus comptes bancaris lliurant tot el metàl·lic a l’autora del delicte. Una vegada l’autora va aconseguir els 28.000 euros va tornar a enganyar home sol·licitant 7.000 euros més en concepte d’extres de gestió de taxes al que la mata va acceptar, ja que confiava plenament en la seua parella.

Al cap d’unes setmanes la dona va tornar a sol·licitar 13.000 euros més amb els mateixos arguments a la víctima, va anar llavors quan l’home va començar a sospitar de la dona i adonar-se que havia estat una víctima d’una estafa.

La víctima va presentar la denúncia en Comissaria. Ràpidament, els investigadors van començar a recaptar tota la informació i proves necessàries donant com a resultat la detenció de la dona i també van sol·licitar al Jutjat el bloqueig dels comptes bancaris de la detinguda a fi de recuperar els diners estafats.

Durant la fase d’explotació de la recerca els membres del Grup VI van corroborar que l’autora dels fets era reincident, ja que l’any 2020 havia comés un altre delicte d’estafa utilitzant el mateix mètode d’engany, on va aconseguir fins a 40.000 euros en efectiu.

La detinguda, una dona major d’edat i de nacionalitat espanyola, finalitzades les diligències policials va ser posada a la disposició del Jutjat de Guàrdia de Benidorm.

Últimes notícies

Zorita i Sumacàrcer freguen els 39 graus en el segon dia del pic de calor a la Comunitat

Zorita del Maestrazgo i Sumacàrcer han registrat 38,8 graus en el segon dia del pic de l’episodi càlid, amb alerta groga per altes temperatures en tota la província de València i el sud d’Alacant.

Plans especials de seguretat i emergències per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

L’eclipsi total de Sol del 12 d’agost comptarà amb un Pla Especial de Seguretat i un altre de Protecció Civil per a ordenar la mobilitat, reforçar la seguretat i coordinar la resposta davant possibles emergències a tot l’Estat.

L’ATV facilita 29.314 declaracions de la renda a una setmana del tancament de campanya

El termini finalitza el 30 de juny i la cita prèvia es pot sol·licitar fins al dia 29

La Generalitat reclama 4.000 milions a l’Estat per a la dependència i veu curta la inversió actual

La consellera Elena Albalat considera insuficient la inversió estatal de 2.218 milions per a la dependència i exigix al Govern que salde un deute de 4.000 milions amb la Comunitat Valenciana.

Així treballen els bombers que vigilen el foc en la Nit de la Cremà d’Alacant

La Nit de la Cremà d’Alacant mobilitza un dispositiu de 180 bombers i 40 vehicles per a controlar la crema de 92 fogueres i garantir que la ciutat puga viure el final de festa amb seguretat.

Els residents valencians podran tindre abonament del transport de Madrid sense estar empadronats

La Comunitat Valenciana ha mostrat interés en firmar un conveni amb la Comunitat de Madrid perquè els seus residents puguen accedir als abonos del transport públic madrileny sense necessitat d’estar empadronats allí, en un model similar al que ja funciona amb Castilla-La Mancha.

Un mediocentre del Villarreal 2026-27 eixirà de la seua pedrera

El Villarreal ha decidit que un dels mediocentres de la plantilla 2026-27 serà un futbolista format en la seua pedrera. Tres migcampistes del filial faran la pretemporada a les ordres d'Iñigo Pérez per a guanyar-se un lloc.

Les Corts fixen tres sessions en juliol per a investigar les vivendes protegides de Les Naus dAlacant

La comissio de les Corts sobre les possibles irregularitats en les vivendes de proteccio publica de Les Naus dAlacant ha programat tres sessions de compareixences els dies 2, 8 i 23 de juliol, amb un total de 80 cites previstes en el seu pla de treball.