Detenen a una dona a Benidorm per estafar a un amic al qual va enganyar amb una suposada herència

Agents de la Policia Nacional han culminat una àrdua recerca aconseguint la detenció d’una dona per ser presumpta autora d’estafar la quantitat de 35.000 euros.

La recerca va ser duta a terme per agents del Grup VI de Policia Judicial de Benidorm encarregats de les recerques delictives a través de l’ús de les noves tecnologies així com la recerca i repressió dels delictes contra el patrimoni i l’ordre socioeconòmic.

Tot va començar durant el mes de gener del passat any en què la víctima, un home establert a la ciutat de Benidorm, va conéixer a través d’una aplicació de Facebook a una dona començant una relació d’amistat. Transcorreguts dos mesos es van conéixer personalment arribant a consolidar fins i tot més l’amistat derivant a una relació de parella.

Després d’iniciar la relació sentimental, l’autora del delicte, va comentar a l’home que necessitava la quantitat de 28.000 euros per a pagar unes despeses d’impostos als Estats Units, ja que estava a costa de cobrar una herència d’un familiar que ascendia a 3.000.000 d’euros. Però que necessitava que li prestés els diners perquè no disposava en este moment d’esta quantitat econòmica.

Va ser llavors quan la víctima va començar a realitzar innombrables retirades d’efectiu dels seus comptes bancaris lliurant tot el metàl·lic a l’autora del delicte. Una vegada l’autora va aconseguir els 28.000 euros va tornar a enganyar home sol·licitant 7.000 euros més en concepte d’extres de gestió de taxes al que la mata va acceptar, ja que confiava plenament en la seua parella.

Al cap d’unes setmanes la dona va tornar a sol·licitar 13.000 euros més amb els mateixos arguments a la víctima, va anar llavors quan l’home va començar a sospitar de la dona i adonar-se que havia estat una víctima d’una estafa.

La víctima va presentar la denúncia en Comissaria. Ràpidament, els investigadors van començar a recaptar tota la informació i proves necessàries donant com a resultat la detenció de la dona i també van sol·licitar al Jutjat el bloqueig dels comptes bancaris de la detinguda a fi de recuperar els diners estafats.

Durant la fase d’explotació de la recerca els membres del Grup VI van corroborar que l’autora dels fets era reincident, ja que l’any 2020 havia comés un altre delicte d’estafa utilitzant el mateix mètode d’engany, on va aconseguir fins a 40.000 euros en efectiu.

La detinguda, una dona major d’edat i de nacionalitat espanyola, finalitzades les diligències policials va ser posada a la disposició del Jutjat de Guàrdia de Benidorm.

Últimes notícies

Milers de persones omplin València en una Processó Cívica tranquil·la i sense incidents

La Processó Cívica de la Senyera del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València amb normalitat i sense incidents destacats, en una jornada marcada per la convivència amb l’acampada pel dret a la vivenda i la suspensió de la mascletà.

Pérez Llorca encapçalarà la delegació valenciana en el primer míting electoral de Feijóo a Madrid

Juanfran Pérez Llorca liderarà este dissabte la delegació del PPCV que viatjarà a Madrid per a donar suport a Alberto Núñez Feijóo en el seu primer míting electoral de precampanya, amb una àmplia mobilització de militants i simpatitzants valencians.

L’inici del pont del Pilar ja col·lapsa diverses carreteres valencianes

L’arrancada del pont del Pilar ha deixat ja trànsit molt intens en les principals eixides i accessos de València, Castelló i Alacant, especialment a l’AP-7, l’A-3 i l’A-7, segons la DGT. Diversos accidents en altres punts d’Espanya, inclòs un a Gandia, empitjoren la situació viària.

Buchanan patix una lesió muscular al bíceps femoral dret i és baixa per al Villarreal

Tajon Buchanan ha patit una lesió muscular al bíceps femoral de la cama dreta i és baixa indefinida per al Villarreal, que no ha fixat termini de recuperació.

El Madrid busca reconciliar-se amb el Bernabéu davant un Vila-real llançat

El Real Madrid torna al Santiago Bernabéu després del paró de seleccions obligat a oferir una versió convincent davant un Vila-real en ratxa, amb dos triomfs seguits i la vista també posada en la Champions.

Detingut a Alcoi un quart membre d’una trama que portava embarassades a Espanya per a regularitzar-se

La Guàrdia Civil ha detingut a Alcoi un home de 38 anys, de nacionalitat brasilera, acusat de gestionar la logística d’una xarxa que portava dones embarassades al final de la gestació perquè els seus fills nasqueren a Espanya i així obtindre la nacionalitat. La investigació, iniciada a Burgos, ha permés desmantellar l’organització i continua oberta, sense descartar noves detencions.

Desmantellada una trama de frau de 70 milions d’euros en l’IVA a Espanya

La Agencia Tributaria ha liderat una macrooperació, amb registres a València i Màlaga i coordinació europea, contra una xarxa que ha defraudat 70 milions en IVA mitjançant frau carrusel.

Sanjuan agraïx als acampats de València que defenguen el dret a quedar-se

El portaveu socialista Borja Sanjuan agraïx a les persones acampades en la plaça de l'Ajuntament que reivindiquen el dret a la vivenda i a continuar vivint en València coincidint amb el 9 d'Octubre.