22.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Detenen a una dona a Benidorm per estafar a un amic al qual va enganyar amb una suposada herència

Agents de la Policia Nacional han culminat una àrdua recerca aconseguint la detenció d’una dona per ser presumpta autora d’estafar la quantitat de 35.000 euros.

La recerca va ser duta a terme per agents del Grup VI de Policia Judicial de Benidorm encarregats de les recerques delictives a través de l’ús de les noves tecnologies així com la recerca i repressió dels delictes contra el patrimoni i l’ordre socioeconòmic.

Tot va començar durant el mes de gener del passat any en què la víctima, un home establert a la ciutat de Benidorm, va conéixer a través d’una aplicació de Facebook a una dona començant una relació d’amistat. Transcorreguts dos mesos es van conéixer personalment arribant a consolidar fins i tot més l’amistat derivant a una relació de parella.

Després d’iniciar la relació sentimental, l’autora del delicte, va comentar a l’home que necessitava la quantitat de 28.000 euros per a pagar unes despeses d’impostos als Estats Units, ja que estava a costa de cobrar una herència d’un familiar que ascendia a 3.000.000 d’euros. Però que necessitava que li prestés els diners perquè no disposava en este moment d’esta quantitat econòmica.

Va ser llavors quan la víctima va començar a realitzar innombrables retirades d’efectiu dels seus comptes bancaris lliurant tot el metàl·lic a l’autora del delicte. Una vegada l’autora va aconseguir els 28.000 euros va tornar a enganyar home sol·licitant 7.000 euros més en concepte d’extres de gestió de taxes al que la mata va acceptar, ja que confiava plenament en la seua parella.

Al cap d’unes setmanes la dona va tornar a sol·licitar 13.000 euros més amb els mateixos arguments a la víctima, va anar llavors quan l’home va començar a sospitar de la dona i adonar-se que havia estat una víctima d’una estafa.

La víctima va presentar la denúncia en Comissaria. Ràpidament, els investigadors van començar a recaptar tota la informació i proves necessàries donant com a resultat la detenció de la dona i també van sol·licitar al Jutjat el bloqueig dels comptes bancaris de la detinguda a fi de recuperar els diners estafats.

Durant la fase d’explotació de la recerca els membres del Grup VI van corroborar que l’autora dels fets era reincident, ja que l’any 2020 havia comés un altre delicte d’estafa utilitzant el mateix mètode d’engany, on va aconseguir fins a 40.000 euros en efectiu.

La detinguda, una dona major d’edat i de nacionalitat espanyola, finalitzades les diligències policials va ser posada a la disposició del Jutjat de Guàrdia de Benidorm.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València adopta Cap i Casal com a nou lema institucional

L'Ajuntament emprarà el lema al costat de l'escut per a identificar la ciutat i reforçar la seua imatge. L'anunci arriba amb crítiques pel cost de 10.000 euros.

Pérez Llorca acudirà a la Comissió Mixta de la dana amb tarannà constructiu

El president ha assegurat que anirà a la Comissió Mixta Generalitat-Govern amb ànim de col·laborar. Lamenta que arribe molt tard i valora la rectificació de l'Executiu.

Més de 6.000 agents vetlaran per la seguretat de les Falles 2026 a València

València activarà un dispositiu amb més de 6.000 efectius per a les Falles 2026. El pla reforça el control en mascletaes, estacions i accessos per a evitar embuts.

Pérez Llorca defén que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats a Alacant

Pérez Llorca ha afirmat que la Generalitat és ara una administració 'seriosa' que 'controla' i reforça la inspecció en l'adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats detectades a Alacant. Ha garantit més controls i ha subratllat que la investigació judicial se centra en un funcionari ja apartat.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera Comissió Mixta per la dana en Riba-roja

Pérez Llorca i el ministre Torres copresidirán el dimecres a Riba-roja de Túria la primera reunió de la Comissió Mixta per la dana. La cita serà a les 12.30 i el ministre visitarà abans les obres del canal Xúquer-Túria a Torrent.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere i evita la confrontació ideològica

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha demanat unitat i comprensió davant la violència de gènere i ha refusat entrar en dogmes ideològics. La seua crida s'ha produït després del crim masclista de Benicàssim i enmig del debat polític sobre esta qüestió.

Catalá veu tardana la Comissió Mixta de la dana i Bernabé confia en una coordinació efectiva

Catalá ha criticat que l'òrgan s'active 16 mesos després de la dana, mentres Bernabé ha defés la seua utilitat per a reforçar la coordinació entre administracions.

Miquel Alberola retrata a Raimon en ‘Aquest jo que soc jo’

El llibre 'Aquest jo que soc jo' es presenta com la biografia més completa de Raimon, amb una mirada omnicomprensiva a la seua trajectòria, el seu llenguatge artístic i el seu impacte cívic. L'obra repassa del primer a l'últim recital i explica com el context polític va marcar el seu camí.