12 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Una dona mor en l’incendi d’un bungalou en el Campello

 

Esta matinada de dilluns els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) juntament amb els del Consorci Provincial, han acudit a extingir un incendi registrat en un bungalou situat en el carrer de Jacinto Benavent de la localitat del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant). En l’incendi ha sigut rescatada una dona pels efectius i traslladada al terrat de la casa, però els sanitaris no han pogut fer res per salvar la seua vida, i ha mort.

 

El SPEIS ha sigut avisat cap a les 06.20 hores, i fins al lloc d’incendi s’han desplaçat dos dotacions completes amb deu efectius de bombers, iniciant les faenes d’extinció atacant les flames i fent la busca amb les cambres tèrmiques per a rescatar a una persona que es trobava atrapada dins, conseguint trobar-la immediatament en una de les habitacions.

 

Els bombers han tret a la dona al terrat i els servicis mèdics han intentat reanimarla, però a causa del seu estat no s’ha pogut fer res per la seua vida. El bungalou ha quedat molt afectat, ja que el foc ha cremat el saló, la cuina i el lavabo, i una de les habitacions.

 

L’extinció s’ha fet amb diferents línies d’aigua, i s’ha treballat en col·laboració en les faenes de ventilació amb el Consorci Provincial de la Diputació d’Alacant. Al lloc dels fets han acudit també els efectius sanitaris, la Policia Nacional, i la Comissió Judicial, que s’ha fet càrrec de l’alçament de cadàver.

Últimes notícies

Van intentar ocupar la vivenda dos vegades: els detinguts pels homicidis a Elx han passat a disposició judicial

Els dos sospitosos, de 19 i 35 anys i de nacionalitat polonesa, han passat a disposició judicial després d'hores atrinxerats en una casa de la pedania de la Marina. Abans havien intentat ocupar la vivenda dos vegades; l'agressió va deixar dos morts i un ferit greu.

Pérez Llorca condemna les pintades en la seu del PP de Finestrat i crida a rebutjar-les

El president ha censurat les pintades en la seu del PP de Finestrat i ha demanat a tots els partits que les condemnen. El PPCV també ha mostrat el seu rebuig.

2025 ha confirmat a l’esport valencià com a motor de reconstrucció després de la dana

La resposta de l'esport en 2025 s'ha convertit en un exemple de solidaritat després de la dana de 2024: més de deu milions mobilitzats i quasi totes les instal·lacions recuperades. Només El Palleter, a Paiporta, espera una reconstrucció total per la seua complexitat.

El Banc d’Aliments i el València CF renoven la seua labor solidària amb la ‘Nit de Nadal’

El València CF, a través de la seua fundació, ha reeditat la 'Nit de Nadal' al costat del Banc d'Aliments amb repartiment de productes nadalencs i joguets. L'acció reforça el seu compromís social i l'acompanyament a famílies en estes dates.

Obres i finançament del Nou Mestalla marquen el 2025 del València amb Kiat Lim

El València va reactivar les obres del Nou Mestalla i va tancar un finançament clau per a completar l'estadi i reestructurar el seu deute. L'any també va estar marcat per la presidència de Kiat Lim i una junta amb crítiques de part de l'afició.

El PP atribuïx al ‘odi de l’independentisme’ l’atac a la seua seu de Finestrat

El PP de la Comunitat Valenciana ha condemnat l'atac nocturn contra la seua seu a Finestrat i l'ha vinculat al 'odi de l'independentisme' cap al valencià. La formació assegura que fets similars s'han repetit en l'últim any i reclama una condemna unànime.

Els detinguts pels homicidis en una vivenda d’Elx passen a disposició judicial després de dos intents previs d’ocupació

Els dos arrestats per la mort de dos hòmens en una vivenda d'Elx han passat a disposició judicial després de declarar davant la Guàrdia Civil. Es van atrinxerar durant hores i havien intentat ocupar la casa en dos ocasions anteriors.

Bragarnik va afermar a l’Elx el seu model esportiu i de gestió en 2025

En 2025, l'Elx va viure el seu millor any amb Bragarnik: ascens, joc recognoscible i deute saldat van impulsar reformes, rècord d'abonats i projecció internacional.