‘#DonAcción’, la importància de donar sang per a salvar vides

Celgene, una companyia de Bristol Myers Squibb (NYSE: BMY), posa en marxa la campanya ‘DonAcción’, un projecte que persegueix sensibilitzar a la població sobre la importància de la donació de sang per a salvar vides. En el marc d’aquesta campanya, que compta amb l’aval del Grup Espanyol de Síndromes Mielodisplàstiques (GESMD), la companyia farmacèutica ens presenta a DonAcción, un superheroi amb una missió clara: que tots descobrim el superpoder que hi ha en la nostra sang.

La seua història es presenta a través un vídeo i un còmic que ofereixen una reflexió sobre la importància de la donació, de la bona gestió de la sang donada i de la cerca d’alternatives que reduïsquen el nombre de transfusions quan fora possible amb l’objectiu de destinar-les als qui més falta els fa. I és que, a conseqüència de malalties, urgències o accidents, una persona necessita sang cada tres segons i s’estima que, només a Espanya, una de cada dos la necessitarà alguna vegada en la seua vida.

David Valcárcel, vicepresident del Grup Espanyol de Síndromes Mielodisplàstiques, sosté que, des del Grup, “estem convençuts que la iniciativa tindrà un gran acolliment entre la població i que ‘DonAcción’ remourà consciències contribuint al fet que siguem més conscients encara de la importància que un acte tan senzill com donar pot canviar la vida de tantes persones”.

María Díez Campelo, presidenta del GESMD, dona suport a les seues paraules: “com a professionals de l’hematologia, cada dia comprovem el valor i poder que té la sang per a transformar la vida de pacients i persones que la necessiten. Gràcies a DonAcción, confiem que la resta de la Societat descobrisca el seu superpoder i s’aconseguisca augmentar la consciència sobre la sang i la importància de fer un bon ús d’ella”.

Durant el mes d’abril, DonAcción es presentarà a través de diferents suports per a arribar al major nombre de persones possible. El vídeo de la campanya podrà veure’s aquest cap de setmana en més de 270 sales de cinema de Madrid, Barcelona, Sevilla, València, Valladolid i Bilbao i en plataformes digitals com Youtube i, en els pròxims dies, el còmic arribarà a estacions de metro, parades d’autobús i circuits universitaris de Madrid, Barcelona i Sevilla.

Conscients que la sang és vida i, alhora, un recurs molt valuós capaç de salvar unes altres, en Celgene porten dècades treballant en la cerca de solucions que milloren la qualitat i esperança de vida de pacients amb patologies hematològiques i desenvolupant tractaments capaços de reduir el nombre de transfusions, amb l’objectiu que aqueix superpoder que tots portem dins arribe als qui més el necessiten.

Sobre Bristol Myers Squibb

Bristol Myers Squibb és una companyia biofarmacéutica internacional la missió de la qual és descobrir, desenvolupar i proporcionar medicaments innovadors que ajuden els pacients a superar malalties greus. Per a més informació sobre Bristol Myers Squibb, visite’ns en Bms.com.
Celgene i Juno Therapeutics són filials propietat de Bristol Myers Squibb. En determinats països fora dels EUA, i a causa de les lleis locals, Celgene i Juno Therapeutics es coneixen com a Celgene, una companyia de Bristol Myers Squibb, i Juno Therapeutics, una companyia de Bristol Myers Squibb.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.