Dos detinguts per abusar i retindre a una xica en un bar d’Alacant

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alacant a dos homes, de 41 i 46 anys, acusats d'agredir sexualment a una jove de 32 a la qual van detenir de manera il·legal en el domicili d'un d'ells durant 8 hores. Segons ha informat la Comissaria provincial, els fets es van produir suposadament a principis de febrer.

 

 

  

  

Els autors van conèixer a la víctima en un bar d'Alacant, i després d'unes hores en les quals es van guanyar la seua confiança, la van convidar al domicili d'un d'ells. Una vegada allí, un dels autors va tancar la porta amb clau i tots dos van agredir sexualment a la jove, retenint-la en el domicili durant vuit hores sense deixar-la eixir de l'habitatge.

  

 

 

Quan la xica va poder escapar es va dirigir a la Comissaria de Districte Nord per a interposar una denúncia pels fets succeïts i es va fer càrrec de l'assumpte el grup de delinqüència violenta de la Brigada Provincial de Policia Judicial.

 

  

  

Els investigadors van aconseguir localitzar i detenir en menys de 24 hores als dos autors de la suposada agressió per la comissió d'un presumpte delicte d'agressió sexual i detenció il·legal. Tots dos han passat a la disposició del jutjat d'Instrucció d'Alacant en funcions de guàrdia.

Últimes notícies

Bernabé acusa el Consell d’incompetència i retreu a Pérez Llorca que no parle amb el professorat

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, acusa el Consell de posar els seus interessos per damunt de l’educació pública i critica que el president Juanfran Pérez Llorca encara no haja dialogat amb el professorat en la cinquena setmana de vaga indefinida.

Una boia electromagnètica dissenyada a la UA espanta les meduses sense fer-los mal

El grup GRE de la Universitat d'Alacant ha creat una boia flotant que genera camps electromagnètics per a allunyar les meduses de zones de bany i instal·lacions marines, modificant el seu moviment sense causar-los danys ni afectar altres espècies.

El Consell amplia en 7,1 milions les ajudes al lloguer per a quasi 3.000 famílies més

La Vicepresidència Primera i Conselleria d’Habitatge destina 7,1 milions d’euros addicionals perquè 2.969 famílies que havien quedat fora per falta de crèdit reben l’ajuda al lloguer de 2025, amb què s’atenen totes les sol·licituds que complien els requisits.

El Suprem tomba el recurs de València per a limitar la distància entre terrasses de bars

El Tribunal Suprem ha desestimat el recurs de cassació de l'Ajuntament de València i avala que no es limite a 30 metres la distància mínima entre terrasses de bars. SOS Hostelería considera que la decisió dona aire al sector i reclama col·laboració amb l'administració.

El mes de maig passat va ser sec i el seté més càlid del segle XXI a Espanya

El mes de maig de 2026 va ser sec i molt càlid a Espanya, amb una temperatura mitjana de 17 graus, 1,4 graus per damunt del valor normal, i es consolida com el novè maig més càlid des de 1961 i el seté del segle XXI.

El València llança la campanya d’abonaments ‘Mestalla és etern’ i congela els preus base

El València CF presenta la campanya d’abonaments ‘Mestalla és etern’ per a l’última temporada completa a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027, amb preus base congelats, canvis en els descomptes i sense noves altes excepte en la grada d’animació.

El marató Elx-Alacant es redissenya per a passar pel Palmerar i eliminar costes

El marató Elx-Alacant modifica lleugerament el seu recorregut per a travessar el Palmerar il·licità, reduir costes i afavorir marques molt ràpides en la seua segona edició, que es correrà el 29 de novembre.

La Policia Local de Burjassot confisca més de 100 patinets elèctrics per incomplir la normativa

La Policia Local de Burjassot ha retirat més de cent patinets elèctrics en els últims mesos per falta de segur, excés de velocitat o manca d’inscripció en la DGT, dins d’una campanya específica de control dels VMP.