16.7 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Ferits dos agents de policia després d’una persecució des de Vila-real fins a Almassora

Cotxe de la Policia Nacional de València

Els agents han hagut d’envestir als fugitius per a interceptar-los | Policia Nacional

 

Este dimecres, la Policia Nacional ha detingut a dos persones en Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), després d’una llarga persecució des de la localitat de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

Segons informa el periòdic ‘Mediterráneo’, els dos arrestats s’han donat a la fuga amb el seu cotxe després de què els agents policials els feren l’alt en un control policial. Durant la persecució, els arrestats han donat colps en diferents ocasions al cotxe de la patrulla.

 

D’esta forma, la fugida ha finalitzat en Almassora, a on han sigut interceptats en el carrer del Riu d’esta localitat. Els fets han acabat amb un accident entre el cotxe dels detinguts i el dels agents, que han resultat ferits. Els dos xics que han intentat escapar han quedat acusats com a autors d’un delicte contra la seguretat viària i altre de danys.

Últimes notícies

Raúl García Pierna guanya l’última etapa de la Volta a la Comunitat Valenciana

El corredor de Movistar es va imposar en la quinta i última jornada i va explicar que l'escamot va permetre la fugida. És el seu primer triomf amb l'equip i el primer de l'any per a Espanya.

Evenepoel es corona a València i Raúl García Pierna guanya l’última etapa

Remco Evenepoel amarra la Volta a la Comunitat Valenciana després d'una última jornada controlada pel seu equip. Raúl García Pierna venç a València a l'esprint.

Ratxes de 74 km/h en El Altet i sis servicis pel vent a la província de València

El vent del nord-oest ha deixat este diumenge ratxes de fins a 74 km/h en El Altet i només sis intervencions a la província de València, segons Emergències. Aemet manté avisos grocs en diverses zones fins a la nit

Guruzeta firma un doblet i posa en avantatge a l’Athletic davant un Llevant amb deu (2-0)

L'Athletic marxa amb 2-0 després d'una primera part marcada per l'expulsió d'Alan Maturro en el minut 17. Guruzeta va anotar de cap i va definir una altra vegada a passada d'Iñaki Williams.

El Castelló dormirà líder de Segona per primera vegada en 33 anys

El 0-4 a Valladolid ha deixat al Castelló com a líder provisional de Segona amb 45 punts. El lloc queda pendent del partit del Racing davant el Mirandés el dilluns en El Sardiner.

S’entrega i queda detingut el presumpte autor de la mort d’un home per arma de foc a Catarroja

El presumpte autor s'ha entregat a la Guàrdia Civil en el lloc dels fets i ha quedat detingut. La víctima, de 46 anys, ha sigut trobada en les escales d'un edifici i el SAMU ha certificat la defunció.

Mor un home de 46 anys per arma de foc a Catarroja

Un home de 46 anys ha mort a Catarroja per una ferida d'arma de foc. Emergències va rebre dos avisos amb 39 minuts de diferència i la Guàrdia Civil investiga.

90-87: el Asisa Joventut s’emporta un duríssim dol davant el València Basket

El conjunt verdinegro va véncer 90-87 a un València Basket combatiu i va posar fi a la seua mala ratxa en la Lliga Endesa gràcies a la punteria de Hunt i Rubio.