Dos dones detingudes per la mort d’un octogenari

Ejemplo de shortcode con estilo
La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació ‘Chavito’, desenvolupada a la província de Múrcia, ha esclarit la mort d’un ancià, ocorreguda el mes de febrer passat, que havia sigut víctima d’un robatori amb violència i intimidació. L’operació ha culminat amb la detenció de dos dones a les quals se’ls atribueix la presumpta autoria dels delictes de […]

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació ‘Chavito’, desenvolupada a la província de Múrcia, ha esclarit la mort d’un ancià, ocorreguda el mes de febrer passat, que havia sigut víctima d’un robatori amb violència i intimidació. L’operació ha culminat amb la detenció de dos dones a les quals se’ls atribueix la presumpta autoria dels delictes de robatori amb violència i intimidació i d’homicidi.

La investigació es va iniciar quan la Guàrdia Civil va tindre coneixement de la defunció d’un ancià en un hospital de San Javier, l’endemà passat d’haver sigut víctima d’un robatori amb violència i intimidació en una pedania de Torrepacheco (Múrcia).

Per tal motiu, els agents van recaptar tota mena d’indicis per a esclarir el succeït i identificar als autors del robatori, la qual cosa els va permetre conéixer la cronologia dels fets.

Ho van abandonar a 10 quilòmetres del seu domicili

 

El dia dels fets, l’ancià es trobava realitzant un passeig quan va ser abordat per dos dones amb propostes d’índole sexual. Després d’això, ho van traslladar fins a un paratge rural de San Javier, a més de 10 quilòmetres del seu domicili, on li van subministrar fàrmacs per a dormir i ho van abandonar després de llevar-li els diners.

Des d’eixe lloc, allunyat de zones habitades i amb escàs trànsit de vehicles, va caminar fins a aconseguir una carretera secundària on va ser auxiliat per un conductor que va avisar als serveis mèdics del 112. A causa del seu estat físic va ser traslladat fins a un hospital de San Javier, on va morir, l’endemà passat.

Davant les sospites que la seua mort poguera tindre relació amb este fet, la Guàrdia Civil va sol·licitar autorització judicial per a exhumar el cadàver i obtindre informació detallada sobre la causa de la seua mort.

D’altra banda, les indagacions practicades van permetre identificar a dos joves, veïnes de Torrepacheco –una d’elles amb antecedents policials per delictes similars– presumptament relacionades amb el robatori amb violència i intimidació, per la qual cosa es va procedir a l’entrada i registre en els seus domicilis, on es van localitzar diversos medicaments similars als que pogueren haver sigut subministrats a la víctima.

 

Altres possibles casos

 

Fruit de la investigació desenvolupada, la Guàrdia Civil ha esbrinat que un altre veí de Los Alcázares va ser víctima de les ara detingudes per fets similars, arribant a aparéixer adormit en el seu domicili sense saber com havia arribat.

Les detingudes i les diligències instruïdes han sigut entregades en el jutjat d’Instrucció número 6 de San Javier (Múrcia), el titular del qual ha ordenat el seu ingrés a la presó.

La Guàrdia Civil recomana a possibles víctimes, que se senten identificades amb la descripció d’estos fets, que no dubten a formular la corresponent denúncia.

Últimes notícies

Peter Gabriel posa un quadre de Genovés en la portada del seu nou senzill

El músic britànic ha triat ‘Bloques’, de Juan Genovés, per a il·lustrar ‘Who are we talking to?’, el seu nou senzill.

Rescaten un gos encallat al Ponoig després de seguir unes cabres

Els bombers han rescatat un gos al Ponoig, a Polop de la Marina, després que seguira unes cabres en un tram ascendent. L’animal ha tornat sa i estalvi amb el seu propietari.

Sindicats docents es tanquen a Educació per a reprendre les negociacions

STEPV, CCOO i UGT s’han tancat en la Conselleria d’Educació per a reclamar una data i el calendari de negociació dels temes pendents de la vaga indefinida.

El PSPV critica que Justicia asuma la major part de Serveis Socials

El PSPV-PSOE ha rebutjat que Juanfran Pérez Llorca integre la major part de les competències de Serveis Socials en la Conselleria de Justícia.

Gastrónoma reuneix més de 200 ponents i 252 expositors a València

La fira ha obert a Feria Valencia amb més de 200 ponents i 252 expositors. Les jornades tracten la cuina, el producte, la sostenibilitat i l’hospitalitat.

Feijóo farà el míting central del PP a València el 21 de novembre

Alberto Núñez Feijóo farà un míting de campanya a la plaça de bous de València el dissabte 21 de novembre, a les 12 hores.

Villarreal C i Levante B s’escapen en la Tercera Federació

El Villarreal C conserva el lideratge del grup sisé, amb quatre punts d’avantatge sobre l’Atlético Levante després de la huitena jornada.

L’Elx encadena tres jornades sense encaixar gols en Primera

L’Elx ha encadenat tres partits de Primera sense rebre gols, una ratxa que no aconseguia des de les primeres jornades de la temporada 2020-21.