9.5 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Dos persones, una dona de 66 anys i un home de 76, han resultat ferides amb cremades després de l’explosió d’un càmping gas a l’interior d’una autocaravana al Campello (Alacant). El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències ha informat que l’avís s’ha rebut sobre les 11.51 hores en un càmping situat al carrer Doctor Severo Ochoa.

Atenció sanitària i trasllats

Fins al lloc s’han mobilitzat recursos sanitaris per a una primera assistència i l’evacuació dels afectats. La dona presentava cremades de segon grau en cames, mans i cara i ha sigut traslladada per una unitat del Samu a l’Hospital General d’Alacant. L’home, amb cremades a les mans, ha sigut portat en una ambulància de Suport Vital Bàsic a l’Hospital de Sant Joan.

La deflagració en un espai tancat com una autocaravana pot provocar lesions per la calor i l’ona expansiva, per la qual cosa la intervenció sanitària s’ha centrat en estabilitzar a les víctimes i prioritzar el trasllat en funció de l’afectació. El CICU ha coordinat la resposta i la comunicació amb els centres hospitalaris per a garantir una atenció continuada.

Últimes notícies

El Decret de Convivència valencià ha entrat en vigor amb més protecció a l’alumnat

La nova norma ha entrat en vigor per a reforçar la protecció de l'alumnat, previndre la violència i el ciberassetjament i consolidar entorns segurs i inclusius. Inclou una coordinació de benestar, límits al mòbil i procediments disciplinaris més àgils.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu temporal per al museu de Sorolla

Generalitat i Ajuntament van acordar buscar una seu provisional, probablement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla de la Hispanic Society fins al seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la DANA

Pérez Llorca ha reafirmat que el congrés del PPCV es convocarà quan acabe la reconstrucció després de la DANA i sosté que hi ha temps suficient.

L’advocat de Ábalos renúncia al seu defensa a les portes del juí i amb l’exministre a la presó

Carlos Bautista ha presentat la renúncia a la defensa de José Luis Ábalos i ha demanat suspendre terminis per a evitar indefensió. És el segon relleu d'advocats en la causa, amb l'exministre a la presó preventiva i una vista del Suprem fixada per al 15 de gener.

Les últimes pluges eleven les reserves del Xúquer en 21 hm³ i les del Segura en 16 hm³

Les precipitacions han impulsat al Xúquer fins al 51,5% i al Segura al 26,1%, amb pujades de 21 i 16 hm³. El conjunt del país aconseguix el 56,6%.

Pérez Llorca ha assegurat que continuarà buscant pactes amb l’oposició

El president ha reiterat la mà tendida a l'oposició després de reunir-se amb l'alcaldessa de València. Ha apel·lat a baixar la crispació i ha citat la dana com a motiu per a acordar.

Indonèsia manté fins al divendres la busca del xiquet valencià desaparegut en el naufragi de Komodo

Les autoritats indonèsies prolonguen l'operatiu per a localitzar a Quique, de 10 anys, desaparegut des del naufragi del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. Després de trobar el dimarts el cos de Mateo i el casc del vaixell, el pla se centra en superfície i costes.

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Llorca ha sostingut que els dirigents del PP han col·laborat amb la investigació judicial sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya.