Dos morts i 250 xiquets evacuats després d’una explosió en una planta de biodièsel

Dos persones han mort després de produir-se una explosió en una planta de biodièsel de Calahorra situada en la zona de ‘El Recuenco’, prop del parc temàtic de la naturalesa ‘Terra Rapaç’.

Segons ha confirmat la Delegació de Govern, al voltant de les 12.55 hores s’ha produït un avís del 112 informant de les explosions i, en aquests moments, la planta està evacuada.

A més, s’han mobilitzat a totes les patrulles disponibles.

La Delegació de Govern informa que hi havia 250 xiquets d’excursió pels voltants, que es troben bé i que han sigut evacuats mitjançant autobusos.

L’Ajuntament de Calahorra en el seu compte de Twitter ha demanat als ciutadans que desallotgen els polígons “per risc d’explosió“. L’alcaldessa de la ciutat, Elisa Garrido, ha explicat que la situació a les 14.30 “està controlada“.

Segons ha pogut conéixer Europa Press, s’ha ampliat el perímetre de seguretat fins més d’1 quilòmetre pel perill que les flames aconseguisquen algun depòsit limítrof. Segons l’Institut Nacional d’Estadística, la localitat de La Rioja té 24.579 habitants.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.