Dos morts i 250 xiquets evacuats després d’una explosió en una planta de biodièsel

Dos persones han mort després de produir-se una explosió en una planta de biodièsel de Calahorra situada en la zona de ‘El Recuenco’, prop del parc temàtic de la naturalesa ‘Terra Rapaç’.

Segons ha confirmat la Delegació de Govern, al voltant de les 12.55 hores s’ha produït un avís del 112 informant de les explosions i, en aquests moments, la planta està evacuada.

A més, s’han mobilitzat a totes les patrulles disponibles.

La Delegació de Govern informa que hi havia 250 xiquets d’excursió pels voltants, que es troben bé i que han sigut evacuats mitjançant autobusos.

L’Ajuntament de Calahorra en el seu compte de Twitter ha demanat als ciutadans que desallotgen els polígons “per risc d’explosió“. L’alcaldessa de la ciutat, Elisa Garrido, ha explicat que la situació a les 14.30 “està controlada“.

Segons ha pogut conéixer Europa Press, s’ha ampliat el perímetre de seguretat fins més d’1 quilòmetre pel perill que les flames aconseguisquen algun depòsit limítrof. Segons l’Institut Nacional d’Estadística, la localitat de La Rioja té 24.579 habitants.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.