Dos morts i 250 xiquets evacuats després d’una explosió en una planta de biodièsel

Dos persones han mort després de produir-se una explosió en una planta de biodièsel de Calahorra situada en la zona de ‘El Recuenco’, prop del parc temàtic de la naturalesa ‘Terra Rapaç’.

Segons ha confirmat la Delegació de Govern, al voltant de les 12.55 hores s’ha produït un avís del 112 informant de les explosions i, en aquests moments, la planta està evacuada.

A més, s’han mobilitzat a totes les patrulles disponibles.

La Delegació de Govern informa que hi havia 250 xiquets d’excursió pels voltants, que es troben bé i que han sigut evacuats mitjançant autobusos.

L’Ajuntament de Calahorra en el seu compte de Twitter ha demanat als ciutadans que desallotgen els polígons «per risc d’explosió«. L’alcaldessa de la ciutat, Elisa Garrido, ha explicat que la situació a les 14.30 «està controlada«.

Segons ha pogut conéixer Europa Press, s’ha ampliat el perímetre de seguretat fins més d’1 quilòmetre pel perill que les flames aconseguisquen algun depòsit limítrof. Segons l’Institut Nacional d’Estadística, la localitat de La Rioja té 24.579 habitants.

Últimes notícies

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.