L’atur a la Comunitat Valenciana baixa al 12,81% el segon trimestre del 2022

La taxa d’atur a la Comunitat Valenciana ha baixat fins al 12,81% el segon trimestre del 2022 fins a assolir 318.600 aturats.

D’esta manera, la Comunitat ha guanyat 12.100 treballadors i treballadores durant el segon trimestre d’este any, segons les dades de l’enquesta de població activa (EPA).

La taxa d’ocupació valenciana se situa este segon trimestre al 58,18%, més de huit punts per sobre dels tres mesos anteriors. Suposa que ara hi ha 119.000 valencians més al mercat laboral que fa un any, xifra que situa l’autonomia com una de les que més ha incrementat l’ocupació en els dotze últims mesos.

A Espanya, l’atur ha baixat en 255.300 persones el segon trimestre d’este any, fet que suposa un descens del 8,04%, i la taxa d’atur s’ha situat al 12,48%, davant del 13,65% de fa tres mesos, amb 2.919.400 aturats.

La Comunitat Valenciana repeteix la tendència a l’alça a l’ocupació del conjunt espanyol i s’anota la xifra més elevada de persones amb feina des de l’any 2008, 2.167.900. És més de la meitat de la població activa valenciana.

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.