L’atur a la Comunitat Valenciana baixa al 12,81% el segon trimestre del 2022

La taxa d’atur a la Comunitat Valenciana ha baixat fins al 12,81% el segon trimestre del 2022 fins a assolir 318.600 aturats.

D’esta manera, la Comunitat ha guanyat 12.100 treballadors i treballadores durant el segon trimestre d’este any, segons les dades de l’enquesta de població activa (EPA).

Anuncios

La taxa d’ocupació valenciana se situa este segon trimestre al 58,18%, més de huit punts per sobre dels tres mesos anteriors. Suposa que ara hi ha 119.000 valencians més al mercat laboral que fa un any, xifra que situa l’autonomia com una de les que més ha incrementat l’ocupació en els dotze últims mesos.

A Espanya, l’atur ha baixat en 255.300 persones el segon trimestre d’este any, fet que suposa un descens del 8,04%, i la taxa d’atur s’ha situat al 12,48%, davant del 13,65% de fa tres mesos, amb 2.919.400 aturats.

La Comunitat Valenciana repeteix la tendència a l’alça a l’ocupació del conjunt espanyol i s’anota la xifra més elevada de persones amb feina des de l’any 2008, 2.167.900. És més de la meitat de la població activa valenciana.

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.