L’atur a la Comunitat Valenciana baixa al 12,81% el segon trimestre del 2022

La taxa d’atur a la Comunitat Valenciana ha baixat fins al 12,81% el segon trimestre del 2022 fins a assolir 318.600 aturats.

D’esta manera, la Comunitat ha guanyat 12.100 treballadors i treballadores durant el segon trimestre d’este any, segons les dades de l’enquesta de població activa (EPA).

La taxa d’ocupació valenciana se situa este segon trimestre al 58,18%, més de huit punts per sobre dels tres mesos anteriors. Suposa que ara hi ha 119.000 valencians més al mercat laboral que fa un any, xifra que situa l’autonomia com una de les que més ha incrementat l’ocupació en els dotze últims mesos.

A Espanya, l’atur ha baixat en 255.300 persones el segon trimestre d’este any, fet que suposa un descens del 8,04%, i la taxa d’atur s’ha situat al 12,48%, davant del 13,65% de fa tres mesos, amb 2.919.400 aturats.

La Comunitat Valenciana repeteix la tendència a l’alça a l’ocupació del conjunt espanyol i s’anota la xifra més elevada de persones amb feina des de l’any 2008, 2.167.900. És més de la meitat de la població activa valenciana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.