Edurne i De Gea sorprenen amb la millor notícia de les seues vides

 

La cantant Edurne i el futbolista David De Gea estan d’enhorabona: Estan esperant el seu primer fill. Així ho han anunciat a través de les seues xarxes socials, donant així la bona notícia a tots els seus seguidors. 

 

La parella ha publicat en el seu compte d’Instagram una imatge molt descriptiva, a on apareix un guant del porter amb el seu nom ‘De Gea‘, un micròfon que representa a Edurne, i un biberó que indica que la família està a punt de fer-se una miqueta més gran.

 

A de més, per si la imatge fora poc suggerent, els dos han escrit ‘#BabyisComing’, que en anglès vol dir que un bebé està en camí. Com era d’esperar, els quasi 12 milions de seguidors que acumulen entre els dos no han tardat gens a enviar la seua més sincera enhorabona, i moltíssims missatges de suport desitjant-los el millor.

 

Edurne ja va avançar en una entrevista per a la revista ‘Pronto’ que estan en un gran moment, tant personal com professional, encara que el 2020 ha sigut complicat per a tot el món.

 

La cantant considera que el coronavirus, els ha permès passar més temps junts. Igual que la resta del món, ells també es van quedar sense treballar durant una temporada i van haver de parar tots els seus projectes professionals, i això els va permetre conèixer-se més i passar molt més temps junts.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicació compartida d’Edurne (@edurnity) el

 

Edurne i De Gea consoliden així els seus més de 10 anys d’amor

Amb esta bona notícia, la parella acaba este complicat 2020 amb una bona notícia que acaba de demostrar que la seua llarga relació està més viva que mai. Edurne, de 34 anys, i De Gea, de 29, formen una de les parelles més consolidades del món mediàtic espanyol, tot i que han sabut portar la seua relació sempre des de la discreció.

 

Potser este siga el secret de la seua fortalesa, perquè encara que la parella també ha tingut alguns alts i baixos, sempre han sabut refer-se i demostrar que el veritablement important per a ells és la felicitat de l’altre. I les xifres parlen per si soles: este pròxim mes de desembre compliran 10 anys junts.

 

Més mèrit té encara la seua discreció perquè els dos són dos personatges àmpliament reconeguts en Espanya, però també a l’estranger. Ella, per la música, món que la va donar a conèixer després de participar en ‘Operación Triunfo‘, quan encara s’emetia a Telecinco.

 

Des d’entonces, Edurne ha treballat en televisió, ja siga presentant la seua música, com a col·laboradora d’algun programa o fins i tot fent alguns treballs com a actriu.

 

Ell, molt més discret, és un dels futbolistes espanyols amb més projecció, tant a escala nacional com internacional. David de Gea és el porter de la ‘Selección Española de Fútbol’, però fa nou anys que juga en les files del ‘Manchester United’, convertint-lo en un dels seus ídols i en un dels futbolistes de més èxit de la lliga anglesa, la ‘Premier League‘. D’aci els seus més d’11 milions de seguidors en Instagram.

 

Queda per vore si, amb l’arribada de la petita, la parella acaba de fer el pas definitiu i decidix passar per l’altar. Edurne ja va admetre que no tancava la porta a casar-se amb De Gea, però que «de moment, no estava al cap», així que, potser ara que seran un més a casa, consideren que este moment ja ha arribat.

 

De moment, hauran d’aprendre a compaginar els seus compromisos professionals, que no són pocs, amb l’arribada d’un nou membre a la seua família. Edurne, per exemple, ha publicat este any ‘Catarsis’, el seu sèptim àlbum d’estudi, que precisament inclou una cançó que ha dedicat la seua parella, com ella mateixa va explicar en ‘El Hormiguero’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla