Edurne i De Gea sorprenen amb la millor notícia de les seues vides

 

La cantant Edurne i el futbolista David De Gea estan d’enhorabona: Estan esperant el seu primer fill. Així ho han anunciat a través de les seues xarxes socials, donant així la bona notícia a tots els seus seguidors. 

 

La parella ha publicat en el seu compte d’Instagram una imatge molt descriptiva, a on apareix un guant del porter amb el seu nom ‘De Gea‘, un micròfon que representa a Edurne, i un biberó que indica que la família està a punt de fer-se una miqueta més gran.

 

A de més, per si la imatge fora poc suggerent, els dos han escrit ‘#BabyisComing’, que en anglès vol dir que un bebé està en camí. Com era d’esperar, els quasi 12 milions de seguidors que acumulen entre els dos no han tardat gens a enviar la seua més sincera enhorabona, i moltíssims missatges de suport desitjant-los el millor.

 

Edurne ja va avançar en una entrevista per a la revista ‘Pronto’ que estan en un gran moment, tant personal com professional, encara que el 2020 ha sigut complicat per a tot el món.

 

La cantant considera que el coronavirus, els ha permès passar més temps junts. Igual que la resta del món, ells també es van quedar sense treballar durant una temporada i van haver de parar tots els seus projectes professionals, i això els va permetre conèixer-se més i passar molt més temps junts.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicació compartida d’Edurne (@edurnity) el

 

Edurne i De Gea consoliden així els seus més de 10 anys d’amor

Amb esta bona notícia, la parella acaba este complicat 2020 amb una bona notícia que acaba de demostrar que la seua llarga relació està més viva que mai. Edurne, de 34 anys, i De Gea, de 29, formen una de les parelles més consolidades del món mediàtic espanyol, tot i que han sabut portar la seua relació sempre des de la discreció.

 

Potser este siga el secret de la seua fortalesa, perquè encara que la parella també ha tingut alguns alts i baixos, sempre han sabut refer-se i demostrar que el veritablement important per a ells és la felicitat de l’altre. I les xifres parlen per si soles: este pròxim mes de desembre compliran 10 anys junts.

 

Més mèrit té encara la seua discreció perquè els dos són dos personatges àmpliament reconeguts en Espanya, però també a l’estranger. Ella, per la música, món que la va donar a conèixer després de participar en ‘Operación Triunfo‘, quan encara s’emetia a Telecinco.

 

Des d’entonces, Edurne ha treballat en televisió, ja siga presentant la seua música, com a col·laboradora d’algun programa o fins i tot fent alguns treballs com a actriu.

 

Ell, molt més discret, és un dels futbolistes espanyols amb més projecció, tant a escala nacional com internacional. David de Gea és el porter de la ‘Selección Española de Fútbol’, però fa nou anys que juga en les files del ‘Manchester United’, convertint-lo en un dels seus ídols i en un dels futbolistes de més èxit de la lliga anglesa, la ‘Premier League‘. D’aci els seus més d’11 milions de seguidors en Instagram.

 

Queda per vore si, amb l’arribada de la petita, la parella acaba de fer el pas definitiu i decidix passar per l’altar. Edurne ja va admetre que no tancava la porta a casar-se amb De Gea, però que «de moment, no estava al cap», així que, potser ara que seran un més a casa, consideren que este moment ja ha arribat.

 

De moment, hauran d’aprendre a compaginar els seus compromisos professionals, que no són pocs, amb l’arribada d’un nou membre a la seua família. Edurne, per exemple, ha publicat este any ‘Catarsis’, el seu sèptim àlbum d’estudi, que precisament inclou una cançó que ha dedicat la seua parella, com ella mateixa va explicar en ‘El Hormiguero’.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.