9 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Edurne i De Gea sorprenen amb la millor notícia de les seues vides

 

La cantant Edurne i el futbolista David De Gea estan d’enhorabona: Estan esperant el seu primer fill. Així ho han anunciat a través de les seues xarxes socials, donant així la bona notícia a tots els seus seguidors. 

 

La parella ha publicat en el seu compte d’Instagram una imatge molt descriptiva, a on apareix un guant del porter amb el seu nom ‘De Gea‘, un micròfon que representa a Edurne, i un biberó que indica que la família està a punt de fer-se una miqueta més gran.

 

A de més, per si la imatge fora poc suggerent, els dos han escrit ‘#BabyisComing’, que en anglès vol dir que un bebé està en camí. Com era d’esperar, els quasi 12 milions de seguidors que acumulen entre els dos no han tardat gens a enviar la seua més sincera enhorabona, i moltíssims missatges de suport desitjant-los el millor.

 

Edurne ja va avançar en una entrevista per a la revista ‘Pronto’ que estan en un gran moment, tant personal com professional, encara que el 2020 ha sigut complicat per a tot el món.

 

La cantant considera que el coronavirus, els ha permès passar més temps junts. Igual que la resta del món, ells també es van quedar sense treballar durant una temporada i van haver de parar tots els seus projectes professionals, i això els va permetre conèixer-se més i passar molt més temps junts.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicació compartida d’Edurne (@edurnity) el

 

Edurne i De Gea consoliden així els seus més de 10 anys d’amor

Amb esta bona notícia, la parella acaba este complicat 2020 amb una bona notícia que acaba de demostrar que la seua llarga relació està més viva que mai. Edurne, de 34 anys, i De Gea, de 29, formen una de les parelles més consolidades del món mediàtic espanyol, tot i que han sabut portar la seua relació sempre des de la discreció.

 

Potser este siga el secret de la seua fortalesa, perquè encara que la parella també ha tingut alguns alts i baixos, sempre han sabut refer-se i demostrar que el veritablement important per a ells és la felicitat de l’altre. I les xifres parlen per si soles: este pròxim mes de desembre compliran 10 anys junts.

 

Més mèrit té encara la seua discreció perquè els dos són dos personatges àmpliament reconeguts en Espanya, però també a l’estranger. Ella, per la música, món que la va donar a conèixer després de participar en ‘Operación Triunfo‘, quan encara s’emetia a Telecinco.

 

Des d’entonces, Edurne ha treballat en televisió, ja siga presentant la seua música, com a col·laboradora d’algun programa o fins i tot fent alguns treballs com a actriu.

 

Ell, molt més discret, és un dels futbolistes espanyols amb més projecció, tant a escala nacional com internacional. David de Gea és el porter de la ‘Selección Española de Fútbol’, però fa nou anys que juga en les files del ‘Manchester United’, convertint-lo en un dels seus ídols i en un dels futbolistes de més èxit de la lliga anglesa, la ‘Premier League‘. D’aci els seus més d’11 milions de seguidors en Instagram.

 

Queda per vore si, amb l’arribada de la petita, la parella acaba de fer el pas definitiu i decidix passar per l’altar. Edurne ja va admetre que no tancava la porta a casar-se amb De Gea, però que «de moment, no estava al cap», així que, potser ara que seran un més a casa, consideren que este moment ja ha arribat.

 

De moment, hauran d’aprendre a compaginar els seus compromisos professionals, que no són pocs, amb l’arribada d’un nou membre a la seua família. Edurne, per exemple, ha publicat este any ‘Catarsis’, el seu sèptim àlbum d’estudi, que precisament inclou una cançó que ha dedicat la seua parella, com ella mateixa va explicar en ‘El Hormiguero’.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.