El València Basket femení té previst estrenar el seu nou pavelló, el Roig Arena, durant la segona jornada de la Lliga Femenina Endesa en la temporada 2025-2026. Este partit inaugural a casa serà contra el IDK Euskotren i està programat per al cap de setmana de l’11 i 12 d’octubre.
Esta estrena arriba després de quasi quaranta anys jugant a la Fonteta, la qual cosa marca un canvi significatiu per al club i la seua afició. No obstant això, encara no es coneix amb exactitud el primer partit oficial que disputarà el València Basket en el Roig Arena, ja que estan pendents dels calendaris de l’Eurolliga femenina, la Lliga Endesa i l’Eurolliga masculina.
Calendari i competicions
La competició de lliga femenina començarà el primer cap de setmana d’octubre, amb el València Basket defenent el títol en enfrontar al BAXI Ferrol fora de casa en la primera jornada. Abans, l’equip dirigit per Rubén Burgos buscarà aconseguir de nou la Supercopa a Osca, esdeveniment programat per als dies 27 i 28 de setembre.
Temporada regular
Durant la temporada regular, el València Basket tancarà la primera volta visitant al Durán Maquinaria Ensino i finalitzarà la fase regular el 25 d’abril enfrontant-se al Hozono Global Jairis fora de casa.
Partits destacats
Entre els partits destacats del calendari, l’equip valencià visitarà al Perfumeries Avinguda el 3 de desembre, rebrà al Casademont Zaragoza en el cap de setmana del 12 i 13 de desembre i visitarà al Spar Girona set dies més tard.
Segona volta
En la segona volta, el Roig Arena serà seu d’importants trobades com el que disputarà el 10 de gener contra Perfumeries Avinguda. També tindrà visites al Casademont Zaragoza el 31 de gener i rebrà al Spar Girona el 22 de març.
Fase final
La fase final de la Lliga Femenina està prevista amb els quarts de final entre el 30 d’abril i el 3 de maig, les semifinals del 7 al 10 de maig i un Playoff Final al millor de tres partits els dies 14, 17 i 23 de maig de 2026.
Nou pavelló i experiència de seguidors
Esta reubicació a una nova seu és una fita per al València Basket femení, que a més d’aspirar a defendre els seus títols, aposta per oferir una millor experiència als seus seguidors amb el Roig Arena, un modern recinte que impulsarà encara més la visibilitat i competitivitat del bàsquet femení a València.