7.3 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Enfrontament entre Mila Ximénez i Rafa Mora a ‘Sálvame’

Rafa Mora i Mila Ximénez

Rafa Mora i Mila Ximénez | TELECINCO

 

Amb l’objectiu de fer-se un lloc entre els col·laboradors del programa de Telecinco, ‘Sálvame’, Rafa Mora està disposat a qualsevol cosa, i sembla que no li importa en absolut guanyar-se la desaprovació dels col·laboradors més veterans del programa.

 

Rafa vol ser el centre d’atenció

A ningú sorprenen ja les contínues disputes que tenen entre tots els col·laboradors de l’exitós programa. La voluntat que tenen la majoria per ser els protagonistes i el caràcter, a vegades, molt poc respectuós d’alguns fa que, moltes vegades, la resta de companys es queixen al presentador de no poder dir la seua opinió, ja que no se’ls respecta el torn de paraula.

Un especialista en aquestes situacions és Rafa Mora. L’extronista és mostra sempre molt actiu per a donar la seua opinió dels diferents temes que es tracten, arribant fins i tot a interrompre als seus companys i no deixar-los parlar.

Davant d’aquesta actitud i ja cansada de què aquesta situació es repetisca contínuament, aquesta passada setmana Mila Ximénez va explotar i va dir prou.

 

Mila Ximénez diu prou

Segons informa ‘La Coctelera’, la periodista li va recriminar la seua actitud dient-li: «Rafa, de veritat, treballar amb tu és un autèntic ‘coñazo’!» al mateix moment que es va alçar del sofà que ocupava tirant un coixí a terra.

Davant d’aquesta reacció, Rafa va aprofitar per agreujar encara més la situació i llançar més llenya al foc. «No et diré el que tu eres» li va cridar l’extronista a Mila, mentre aquesta es dirigia al director del programa per a recriminar l’actitud del seu company.

Mila Ximénez enfadada per les contínues interrupcions de Rafa Mora

Mila Ximénez enfadada per les contínues interrupcions de Rafa Mora | TELECINCO

 

Però lluny d’intentar calmar els ànims, Rafa Mora la seguia provocant llançant preguntes al públic que feien referència a la periodista. «Doneu-li alguna cosa perquè es relaxe, per favor. Algú del públic té alguna cosa perquè es calme?». Mila, molt enfadada, el va insultar en públic amb un «eres un imbècil» i Rafa fent-se l’ofés demanava respecte: «Jo li tinc molt de respecte i educació, no m’insulte».

Carlota Corredera intentant moderar la discusió

Carlota Corredera intentant moderar la discussió | TELECINCO

 

No és la primera vegada que Rafa Mora protagonitza una situació com aquesta, ja que el valencià ens té acostumats a voler capitalitzar moltes vegades el protagonisme en les intervencions dels col·laboradors i això fa que la resta s’ofusque davant el seu ego. Aquest fet és el que ha volgut denunciar Mila, que confessava que treballar amb ell, moltes vegades és un «rollo» i un «coñazo». La col·laboradora va arribar a admetre que algunes vegades «mire la llista i veig els col·laboradors i dic a la merda, hui em pose malalta», intentant explicar com de dur es fa a vegades compartir plató amb alguns col·laboradors.

 

Enfrontaments amb altres col·laboradors

Tot i aquest enfrontament que han mantingut, Rafa acostuma a controlar aquestes actituds amb Mila, segurament pel pes que té aquesta dins del programa. En canvi, amb altra de les seues companyes, Chelo García Cortés, no té tants miraments i en més d’una ocasió ha intentat ridiculitzar-la davant dels espectadors.

Aquestes actituds poc respectuoses del valencià li han fet guanyar-se diverses enemistats dins del grup de col·laboradors del programa, que s’han posicionat sempre a favor de la periodista de ‘Diario Che’ quan hi ha hagut conflictes d’aquest tipus.

Últimes notícies

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en La Marina (Elx); la Guàrdia Civil a prop a dos sospitosos

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després d'una pallissa en la pedania de La Marina. La Guàrdia Civil ha voltat una vivenda on romanen dos sospitosos a l'espera de detenció.

Cel nuvolós, gelades febles i ratxes molt fortes en zones exposades de l’interior

Jornada de núvols amb pluges febles i cota de neu a l'alça; el vent del nord-oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior. El dimecres hi haurà ruixats en el litoral sud de València i nord d'Alacant i gelades a l'interior.

Ha mort un treballador de 52 anys després d’una caiguda en una empresa d’Albal

Un treballador de 52 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una empresa d'Albal. El SAMU no va aconseguir reanimar-lo i la Guàrdia Civil investiga les causes.

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.